Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 69569 kertaa)

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
Ripsientaivuttimet/-kammat
« : 23.02.06 - klo:14:26 »
Sain tässä päähäni että haluan ripsientaivuttimen... Viimeks olis joskus 4-5 vuotta sitten. Ongelmana nyt se etten ollenkaan tiedä mikä kannattais ostaa. Eli jos joku vois suositella jotain hyvää merkkiä, mieluiten en tilais ulkomailta, eli jotain Suomesta saatavaa.
« Viimeksi muokattu: 15.09.07 - klo:20:39 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #1 : 23.02.06 - klo:14:30 »
Mä olen ostanu ainakin 10 ripsentaivutinta, kun aina hävittelen niitä ympäriinsä. Mun mielestä parhaita ja kestävimpiä on olleet metalliset taivuttimet, joissa on hyvät pehmusteet niissä osissa, jotka laitetaan ripsiin. Yleensä niissä on mukana uudet vaihtopehmusteetkin. Näitä saa mistä tahansa hyvin varustelluista tavarataloista: prismasta, honkkarista, Sokokselta, stokkalta...Eikä maksa kuin muutaman euron. Mulla on ollut kyllä sellaisia kalliimpiakin, mutta en ole huomannut oikeastaan juurikaan eroa näihin halpiksiin nähden. Se tietty kannattaa muistaa ihan yleisenä ohjeena, ettei taivuta ripsiä, joissa on ripsiväriä!
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #2 : 23.02.06 - klo:14:32 »
Sama kiinnostaisi täällä! Etenkin haluaisin tietää, saako mistään sellaista päistä avointa taivutinta, jolla voisi taivutella osioita, esim. ulkonurkkien ripsiä? Oon vain kuullut huhuja sellaisista. ;D

chac

• Vieras
« Vastaus #3 : 23.02.06 - klo:14:42 »
Hmm. En muuten ole koskaan käyttänyt ripsentaivutinta  ;D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #4 : 23.02.06 - klo:15:04 »
Seppälässä oli ennen (saattaa olla vieläkin) sellaisia muovisia taivuttimia jonka toisessa päässä oli sellainen pieni taivutin juuri yksittäisille osioille. Niitä olen nähnyt muistaakseni jossain muuallakin, vaaleanpunaista muovia se taivutin ja paksun varren alapäästä voi vetää sen pikkutaivuttimen ulos.
Hankala selittää  :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 23.02.06 - klo:15:51 »
Cailapilla on myös ollut ainakin jokunen vuosi sitten sellainen ohut taivutin, jolla saa taivutettua pienempiä osioita. En kuitenkaan tykännyt siitä hirveästi, joten ei ole tullut enää katsottua vieläkö niitä myydään.

Mulla lähtee nykyään hirveä määrä ripsiä irti, siis jopa 3-4/päivä! Olen koittanut taivuttimen pitää puhtaana, ettei ripset tartu siihen kiinni, mutta silti niitä irtoilee. Mikähän tuohon auttaisi? Onko jotain hellävaraisempaa taivutinta kuin nuo markettitaivuttimet vai olenko kohta silmistä kalju? :-X

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 23.02.06 - klo:16:09 »
Mä ostin tollasen Seppälän taivuttimen, jolla saa sivuripsetkin hyvin. En osaa oikein sanoa siitä... Mulla se meni n. kahdessa kuukaudessa huonoksi, mutta luulen, että kun vaihdan sen kumin (krääh, en saa ikinä aikaiseksi ostettua uusia. Jos tänään muistaisi...) jatkaa toimimista. Jotenkin se tuntuu löystyneen aika paljon.

aika OT: Itse oon huomannu, että mulla ei ripset reagoi mitenkään, edes pitkällä aika välillä, vaikka taivuttaisin niitä kun niissä on ripsiväriä  ??? eihän se toki haittaakaan ;)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 23.02.06 - klo:16:26 »
Kannattaa ostaa metalliset taivuttimet, sillä ne ovat "turvallisemmat". Mulla oli käydä pari kuukautta vanhojen muovisten taivuttimien kanssa vahinko, kun kesken kaiken taivuttimet napsahtivat rikki. Raapaisivat sitten todella ikävästi luomeen, mutta onneksi ei osunut silmään. Jäi traumat tuosta tapahtumasta.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #8 : 23.02.06 - klo:17:57 »
Shu Uemuran taivutinta hehkutetaan joka paikassa aina, tosin issellä ei oo siitä kokemusta. Mutta jos hyvän haluaa, niin epäilemättä se on aikalailla ripsentaivuttimien aatelia.

Kuka osaa kertoa, mistä saa ripsentaivuttimiin niitä pehmusteita, siis niitä kumi/silikonijuttuja? Mä oon aina joutunut ostamaan uudet taivuttimet,  kun ei oo koskaan osunut kaupassa silmiin ne pelkät töppöset.  :-\
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 23.02.06 - klo:17:58 »
Minäkin tykkään ihan tavallisista metallisista taivuttimista, joissa pitää kyllä olla kunnon pehmusteet. Silloin kun ripsiä taivuttelen, niin nuo on ihan hyvät ja ei mitkään kalliitkaan.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #10 : 23.02.06 - klo:18:39 »
Cailapilla tai Duroylla oli ennen sellaisia vaaleanpunaisia muovisia osaripsentaivuttimia. Niiden valmistus kuitnekin lopetettiin ja tilalle tulivat suht turhat metalliset kynsileikkuria muistuttavat taivuttimet, joita saa mm. Stokkalta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 23.02.06 - klo:19:03 »
Shu Uemura? Hm, ne on vissiin sellaisia joita täytyy tilata ulkomailta. Vai?

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 23.02.06 - klo:19:06 »
Mulla on ollut elämäni aikana vaika kuinka monet ripsentaivuttimet, mutta mä en ilmeisesti osaa käyttää niitä. En ole ikinä saanut ripsiäni taipumaan niillä yhtään! Sitten mulla on ilmeisesti niin lyhyet ripsetkin, että joudun työntämään sen taivuttimen jotenkin kummallisesti niin kiinni silmään, että tuntuu, että silmämunat painuu pääkoppaan sisälle. Tekniikkavirhe ilmeisestikin.
1bFi

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 23.02.06 - klo:19:24 »
Sama kiinnostaisi täällä! Etenkin haluaisin tietää, saako mistään sellaista päistä avointa taivutinta, jolla voisi taivutella osioita, esim. ulkonurkkien ripsiä? Oon vain kuullut huhuja sellaisista. ;D

Mulla on sellainen MUSin päistä avoin taivutin, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Tuote on metallia, mutta avoimuuden takia sillä on vaikea satuttaa itseään. Ihan täysin sen näihin sijoittamieni 15 euron arvoinen.
1a F ii

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 23.02.06 - klo:19:38 »
Mulla Shiseidon taivuttimet ovat toimineet hyvin, paremmin kuin mitkään cailapit. Kaverit ovat ylistäneet Make up storen taivuttimia, ovat kai jotain 10e luokkaa.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.