Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 68021 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #120 : 15.09.06 - klo:23:05 »
Niin joo, kokeile painaa vähän hellemmin ja tietysti monta kevyttä taivutusta peräkkäin, niin ei kaikki "paine" tule samaan kohtaan ja katkaise ripsiä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #121 : 15.09.06 - klo:23:06 »
Joo mä siis suosittelin sitä ripsiravinnetta, jota saa Anttilasta ja se on vaaleanpunaisessa pakkauksessa. Mulla ei ole lähtenyt ripsiä ollenkaan enää. Ehkä hyvin vähän. Ja mä vielä taivutan ripsarin jäälkeen, vaikka ei saisi. Ei mulla katke siitä ripset. Näin olen tehnyt jo vuosia. Mavalalla on myös ripsiravinne, mutta sitä en ole kokeillut. Muistaakseni ripsiravinteista oli puhetta "Parhaat ripsarit"-ketjussa myös. Ja myös "Tyhmiä kysymyksiä..."-ketjussa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 15.09.06 - klo:23:19 »
^Käsittääkseni tuo ravinne on Depend -merkkistä, niinkuin se lämmitteinen taivutinkin, josta nyt on kohistu.  :)
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #123 : 16.09.06 - klo:12:45 »
Jep, just Depend-merkkistä. Jossakin sen nimen sanoinkin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Annie

• Vieras
« Vastaus #124 : 17.09.06 - klo:11:59 »
Pitäisi saada aikasiksi ostaa uusi ripsentaivutin kun tuo nykyinen metallinen nipistelee ja repii ripsiä irti.Lisäksi se pehmustinkumi on alta aikayksikön rikki kun taivutin kulkee urallaan tavallaan vinossa, eli painaa toista reunaa enemmän kuin toista >:(
Nuo ovat alusta asti olleet huonot, mutta en ole uskaltanut ostaa uusia kun pelkään että kaikki on maanantai-kappaleita. Nuo taivuttimet ovat vielä niin tiukoissa muoveissa ettei kaupassa voi sitä alaosan kulkemista testata. Mietin josko tilaisin LF:stä sellaiset lämpenevät, niillä ei ainakaan saa mekanisesti katkottua ripsiä.

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 17.09.06 - klo:16:33 »
Voi olla että tarvii käydä ostamassa se ripsiravinne sieltä Anttilasta. Ei oo kiva kun on katkeilleita ripsiä, varsinkin ripsarin kanssa näyttää tosi tököiltä. Ja sit uus taivutin, jos tosiaan tää nykyinen on liian tuju ripsille.

En kyllä oo uskaltanut ripsiä taivutella enään ripsarin laiton jälkeen, enkä mielestäni kyllä kovin lujaa painakaan. Jospa mulla vaan on heikot ripset. :(

Ja kiitos teille vinkeistä! :)
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Tigru

• Vieras
« Vastaus #126 : 19.09.06 - klo:19:02 »
Kävin ostamassa ne Anttilan lämpiävät taivuttimet (Turusta), ehdin jo vähän testailla, mutta oli entiset taivutukset alla, niin ei tuo paljoa tehnyt eroa. Huomenna varsinainen tulikoe :) Kuinkahan kauan nuilla Dependin taivuttimilla uskaltaa painaa ripsiä ennen kuin kärähtävät? ;D

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 19.09.06 - klo:19:31 »
Mulla on kanssa tuo sama taivutin kuin sulla, Tigru. Varo vaan, sillä tulee ihan hillittömät räpsyt  ;D. Mun kohtuu pitkistä ja kohtuu tuuheista ripsistäni saa tuolla ja hyvällä ripsivärillä siis suorastaan kornin näyn aikaiseksi, muistuttaa irtoripsiä.

En itse pelkää niinkään, että ripset kärähtäisivät, sen sijaan silmäluomi aistii sen kuumuuden kyllä. Itse ehdin laskea kymmeneen, ja paljoa pitempään ei tuon tekoripsiefektin takia uskallakaan taivuttaa  ;). Kertoilepa tänne tigru sitten tuloksista!
Make it a great day

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 19.09.06 - klo:20:08 »
Aika jännä kyllä ettei kaikissa Anttiloissa ole sitten samoja tuotteita. Oli lähellä ettei mua naurettu pihalle kun yritin joltain myyjäpojalta kysyä lämpenevistä ripsentaivuttimista ;D

Tigru

• Vieras
« Vastaus #129 : 19.09.06 - klo:21:44 »
Onkohan nuo sitte uutuuksia tai jotain, mutta viime pe kun kävin samassa Anttilassa, nuita ei vielä ollu. Ehkä ovat pikkuhiljaa tulossa myyntiin?

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 20.09.06 - klo:18:16 »
Voiko noilla Anttilan taivuttimilla taivuttaa myös ilman lämmitystä?
Oma väri takaisin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #131 : 20.09.06 - klo:19:28 »
Oi vitsi tänään sain käsiini jo Curl Power ripsientaivuttajat (kiitos lootan ;)). On aivan mahtavat! Tulee upeat ripset, kaartuu tosi luonnollisen kauniisti, oon onnessani. Parhaimmat taivuttimet, jotka mulla on koskaan ollut :-*

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 20.09.06 - klo:19:35 »
Kuuluuko sen lämpiävän taivuttajan tuntua lämpimältä? Se muovi kyllä vaihtoi sävyä niinkuin paketissa luki (että silloin lämpötila on "optimaalinen") mutta kun sormella kokeili niin ei se kyllä paljoakaan siitä lämpene. Vai onko mulla vaan huonot patterit (kaivelin noita jostain laatikosta ja toinen niistä ei ehkä ole satavarmasti käyttämätön..)? Kokeilin tota meikattuihin ripsiin eikä kyllä vaikuttanut paljoakaan, mutta koklaan illalla uudestaan kun olen pessyt meikit pois.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #133 : 21.09.06 - klo:12:35 »
Voiko noilla Anttilan taivuttimilla taivuttaa myös ilman lämmitystä?

Kyllä ainakin tuolla minun taivuttimellani varmasti voi...ihan tuollainen perusmalli on kuitenkin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 21.09.06 - klo:14:17 »
Mitenkäs tuo lämmitetty taivutin sopii yhteen kanebo 38n kanssa? Rupeaako lämpö irrottamaan ripsiväriä tai meneekö klimppiin?

Depend oli siis merkki? Mahtaakohan turusta muualta löytyä kuin anttilasta, cittarin mammuttimarkkinoillta en ainakaan löytänyt. Ennen en ole ollenkaan taivuttimia käyttänyt, mutta nyt rupesi kiinnostamaan.. kummallinen tämä palsta  ::)
1b F ii