Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71967 kertaa)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #135 : 21.09.06 - klo:20:39 »
Mitenkäs tuo lämmitetty taivutin sopii yhteen kanebo 38n kanssa? Rupeaako lämpö irrottamaan ripsiväriä tai meneekö klimppiin?

Depend oli siis merkki? Mahtaakohan turusta muualta löytyä kuin anttilasta, cittarin mammuttimarkkinoillta en ainakaan löytänyt. Ennen en ole ollenkaan taivuttimia käyttänyt, mutta nyt rupesi kiinnostamaan.. kummallinen tämä palsta  ::)

Itse käytän siis juuri tuota Turun Anttilasta ostettua Depend-taivutinta ennen ripsiväriä. Olen aika varma, että itselläni ainakin jälkeenpäin käytettynä sotkisi ripsivärin ja tkisi enemmän tuhoa ripsille. Tosin, mähän vetelenkin n. 50 vetoa per silmä...  ;) En ole nähnyt Turussa missään muualla.
Make it a great day

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 22.09.06 - klo:00:16 »
No niin nyt tuli sitten koeajettua uus lelu ihan kunnolla meikkaamisen yhteydessä. Ja voin kyllä sanoa että eron huomaa! Ton taivuttimen lämpiäminen vie vain maks. parikymmentä sekuntia eli ei ole edes mitenkään hankalaa. Jee näistäkin nysistä voi saada näyttävät! \o/
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #137 : 22.09.06 - klo:11:41 »
Te Anttilan lämpeneviä taivuttimia käyttävät: Minkä ripsivärin kanssa saatte tuon taivutuksenne pysymään? Omani ei tunnu pysyvän ripsivärin kanssa, ilman ripsiväriä pysyy kyllä huippuhyvin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 22.09.06 - klo:13:49 »
Te Anttilan lämpeneviä taivuttimia käyttävät: Minkä ripsivärin kanssa saatte tuon taivutuksenne pysymään? Omani ei tunnu pysyvän ripsivärin kanssa, ilman ripsiväriä pysyy kyllä huippuhyvin.
No en ole kerennyt muun ripsarin kuin ton vedenkestävän Rimmelin Extra Super Lashin kanssa kokeillut ja sen kanssa pysyi kyllä (niinkuin muutkin taivutukset). Eli varmaan tässä taas tää vedenkestävät ei suorista ja vesiliukoiset suoristaa-jaottelu toimii.. ???
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 28.09.06 - klo:16:41 »
Onko se Anttilan taivutin tämän näköinen?

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 28.09.06 - klo:16:49 »
Juu, loota, juuri tuo on kyseessä. Hyvin toimii, mutta on jotenkin vähän ihmeellinen käyttää, kun se peukalon paikka (tai millä sormella sitä nyt ikinä sitten nostaakaan sitä "alakappaletta") on ainakin mulla tosi lähellä poskea...

Ja Stationery: itse olen käyttänyt tuota sen Nivean Ideal Revolutionin kanssa, ja taivutukset pysyvät hyvin (vesiliukoinen). Ripsarin ongelma on kuitenkin se, että se leviää päivän aikana helposti kulmaluulle, ja mitä kaarevammat ripset on, sitä laajemmin se leviää (mulla). muuten oiva yhdistelmä!
Make it a great day

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 28.09.06 - klo:16:50 »
Haa, noniin! Löytyihän se nettikaupastakin kun tarpeeksi metsästi. :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #142 : 28.09.06 - klo:22:18 »
Mulla ei toimi ollenkaan nuo Anttilan taivuttimet. Mulla on tosi jäykät ripset, enkä saa nuilla tarpeeksi puristusvoimaa siihen taivutuskohtaan, nuo jotenkin "luistaa" pois paikoiltaan. Lopputulos on huonompi kuin metallisilla taivuttimilla. Eli pitää jatkossakin turvautua järeämpiin aseisiin :P

Heh, mäkin googlettelin nuita taivuttimia pari päivää ennen kuin ostin omani, tais olla ihan ensimmäisten osumien joukossa suomalainen nettikauppa, josta niitä sai tilattua, makso muistaakseni 9-10e ja postarit 3e.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 28.09.06 - klo:23:04 »
^sama paikka taitaa olla kyseessä ;) toivon mukaan ihan pätevä paikka, kun löytyi vaan yksi arvostelu enkä ole ennen kuullutkaan tuosta kaupasta. Mulla on kyllä aika samanlaiset ripset kuin sulla tigru ja nyt sitten sanot kun nuo vihdoin tilasin ;D Saattaapi olla ettei nuo lämpenevät nyt vaan toimi tällaisiin ripsiin, mutta senhän nyt sitten näkee onko noissa juuri sitä puristusvoimaa tarpeeksi. On pakko vielä nuo kokeilla, että saan rauhan noista taivuttimista ::)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #144 : 03.10.06 - klo:12:45 »
^ Joko Loota sait taivuttimet? Miten on toiminu? Ehkä mä en vaan osaa käyttää nuita omiani, mutta ovat kyllä jääneet nyt hyllyyn lojumaan. Tuntuu ettei mun ripsiä taivuta mitkään taivuttimet. Tai jos taivuttaakin, niin hetken päästä ripset on taas ihan suorat. Edes ripsipermiksestä ei ole apua, viikon tai kahden päästä ripset on ihan järkyttävän näköiset, kun jotku kaartuu nätisti ja toiset ("uudet" kasvaneet ripset) sojottaa suoraan eteenpäin. Olen menettänyt toivoni :P

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 03.10.06 - klo:15:53 »
^en ole vielä saanut. Ihmettelen kyllä kovasti, kun kyse on kuitenkin suomalaisesta yrityksestä ja posti kulkee päivässä ??? No kai se se pitää vaan uskoa, että suomalaiset yritykset ovat paljon hitaampia kuin ulkomailla vertaapa mihin tahansa..

Ootkos Tigru kokeillut lämmittää metallista taivutinta föönillä ja/tai pitää kauemmin taivutinta puristuksessa? Lämpö tehostaa kyllä tosi paljon taivutusta, aikalailla samanlailla kuin nuo lämpenevätkin mutta itse en ole jaksanut tuota käyttää sitten yläaste/lukioaikojen ::) (edit: tai siis totta kai samalla lailla, mutta uskon että metallinen taivutin -> parempi puristusvoima -> voimakkaampi tulos) Toki joillakin on sitten vaan sellaiset ripset, ettei ne taivu vaikka miten yrittää. :-\
« Viimeksi muokattu: 03.10.06 - klo:15:58 kirjoittanut loota »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #146 : 07.10.06 - klo:11:52 »
Kokeilin tässä hiljattain sellaista lämpiävää taivutinta, mutta jotenkin tuntuu hirveän vaikealta sen käyttö. Meni tietty vähän aikaa ennen kuin älysin miten sitä on käytettävä, että taivuttaa oikeaan suuntaan elikä ylöspäin mutta tuntuu silti nyt ettei taivutus tulos ole kovin heppoinen vaikka pidän sitä ihan kunnolla että pitäisi siinä ajasssa taivuttaa.
Mahtaakohan olla minun ripsilleni nyt ihan susi ääh  :(
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #147 : 20.10.06 - klo:14:02 »
Piti munkin sitten tämän ketjun innoittamana hakea se Anttilan taivutin. Kyllähän tuo tuntuu ihan toimivalta vekottimelta.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #148 : 20.10.06 - klo:14:41 »
Mun mielestä tuo Dependin lämpiävä on aika susi. Mä luotan edelleen henkkamaukan 2,5 euron taivuttimiin. Ovat just passelit mun silmän muodolle (mikä olleekin varmaan tärkein seikka taivuttimissa).
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 26.10.06 - klo:12:12 »
MUS:in taivuttimet sitten hajosivat. Osa, jossa pehmuste on lähti kokonaan irti. Saa tuon osan jotenkin laitettua siihen takaisin mutta ei pysy kunnolla. Harmittaa, olivat kyllä tosi loistavat taivuttimet muuten. Ei aavistustakaan mitkä hankkisin seuraavaksi. Nuo MUS:it ehti olla käytössä noin vuoden. Niin ja säilytin ihan normaalisti meikkipakissa enkä käsitellyt mitenkään huonosti. Voisi tietty periaatteesta valittaa, mutta olikohan niin ettei noita valmisteta enää ollenkaan..
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.