Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71781 kertaa)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #15 : 23.02.06 - klo:19:55 »
Shu Uemura? Hm, ne on vissiin sellaisia joita täytyy tilata ulkomailta. Vai?

Joo, en oo yhtään perillä mistä nettikaupoista niitä saa, mutta tässä Sephoran sivulta ko. taivuttimista:

http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?cm_re=C7010*List*P8119&id=P8119&categoryId=C7010

Google varmasti kertoo lisää!
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #16 : 23.02.06 - klo:21:57 »
Mulla on metalliset taivuttimet, merkistä ei tietoa. Nuo samat minulla on ollut niin kauan kuin muistan ja nyt olikin aikomuksena hankkia niihin ne uudet kumit. Mutta hämmästyin suuresti kun menin äskettäin meikkipussia penkomaan, ne ovat vääntyneet ihan kummallisesti  :D Ties kuinka kauan nuo ovat olleet tuollaiset ja minä olen mielissäni niillä taivutellut ja ihmetellyt etten enää osaa  ;D
No olipa hyvä huomata ettei vika olekaan minussa vaan (toivottavasti) noissa vääntyneissä taivuttimissa.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 23.02.06 - klo:23:24 »
Kuka osaa kertoa, mistä saa ripsentaivuttimiin niitä pehmusteita, siis niitä kumi/silikonijuttuja? Mä oon aina joutunut ostamaan uudet taivuttimet,  kun ei oo koskaan osunut kaupassa silmiin ne pelkät töppöset.  :-\

Minä olen ainakin nähnyt noita kumitöppösiä vaikka kuinka monessa kaupassa. Iberolla, Cailapilla ja varmaan Duroyllakin on noita valikoimissaan. Ainakin Sokoksella ja Prismassa olen nähnyt niitä siellä, missä on ripsentaivuttimia, meikkisieniä yms. sälää.
Menee hieman OT, mutta minä leikin tee-se-itse-miestä ja liimasin tässä taannoin omien, 10 vuotta vanhojen, Seppälästä ostettujen  ripsentaivuttimieni irronneen töppösen pikaliimalla. Muuten kaikki meni hyvin paitsi, että meinasin liimata samalla housunikin kiinni jalkaani. Turhamaisuus voi siis käydä jopa terveyden  päälle...  ;D Mutta hyvin on töppönen paikallaan pysynyt.
1bMii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 24.02.06 - klo:00:52 »
Menee hieman OT, mutta minä leikin tee-se-itse-miestä ja liimasin tässä taannoin omien, 10 vuotta vanhojen, Seppälästä ostettujen  ripsentaivuttimieni irronneen töppösen pikaliimalla. Muuten kaikki meni hyvin paitsi, että meinasin liimata samalla housunikin kiinni jalkaani. Turhamaisuus voi siis käydä jopa terveyden  päälle...  ;D Mutta hyvin on töppönen paikallaan pysynyt.
Mitä, kuuluuko ne liimata ??? Mulla on tollaset jotkut Seppälästä ostetut joiden mukana tuli kai n.3 vaihtotöppöstä (hassu nimitys, tulee jotku kengät mieleen ;D) ja mä vaan painoin ne kiinni. Nyt on vaihtamisesta jo tosi monta vuotta ja pitäis vaihtaa. Käyköhän kaikkien merkkien töppöset noihin mun metallisiin... Kai ne sit.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 24.02.06 - klo:12:11 »
Mitä, kuuluuko ne liimata ??? Mulla on tollaset jotkut Seppälästä ostetut joiden mukana tuli kai n.3 vaihtotöppöstä (hassu nimitys, tulee jotku kengät mieleen ;D) ja mä vaan painoin ne kiinni. Nyt on vaihtamisesta jo tosi monta vuotta ja pitäis vaihtaa. Käyköhän kaikkien merkkien töppöset noihin mun metallisiin... Kai ne sit.

Ei tarvii liimata. :) Aika hyvin kaikki merkit toimii erimerkkisten taivuttimien kanssa, mutta mua harmittaa kun Cailap meni vaihtamaan pehmustettaan ja nykyään se on sellainen kovempi versio, jonka jälkeen on alkanut tuo ripsien tippuminen. :-\ Mä vaihdan pehmusteen 3-6 kk välein ja ne on silloinkin aika röhnöiset luomiväreistä ja rajauksesta tarttuneista väreistä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #20 : 24.02.06 - klo:12:49 »
Mulla on Cailapin metalliset taivuttimet ja on ihan hyvät.

Kiinnostaa kyllä Make Up Storen taivuttimet, kun ne on päästä avoimet ja oon kuullut vain kehuja niistä. Ehkä ostankin seuraavaksi ne.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #21 : 24.02.06 - klo:15:32 »
En uskaltaisi laittaa mitään kuumaa ripsentaivutinta tai mitään muutakaan lämmitettävää laitetta silmän lähelle  :o
Minulla kun on joskus sattunut näitäkin että tökkään eye-linerilla tai ripsarilla silmään eikä se tunnu kivalta, niin apua kun tuollaisella onnistuisi sohimaan  :-[
Heh, se on muuten melko hauskan näköistä kun koko silmämuna menee ihan mustaksi jos tökkäsee nestemäisellä eye-linerilla silmään  :D

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 24.02.06 - klo:16:16 »

Ei niitä uusia töppösiä tarvitse liimata. Mutta minäpä en ostanutkaan  uutta, vaan liimasin sen vanhan, irronneen töppösen takaisin, kun se oli ihan toimiva vielä.  Siinä tarvittiin liimaa (mutta ehkä jokin miedompi liima olisi käynyt  :D)
Minä ainakin pesen taivuttimeni säännöllisesti (samalla muiden meikkausvälineitteni kanssa), jotta saan töppösen puhtaaksi luomiväristä yms. "töhnästä". Näin töppösen vaihtoväli pitenee.
1bMii

*Kimallus*

• Vieras
« Vastaus #23 : 24.02.06 - klo:16:21 »
Mulle taivuttimet on ihan ehdottomat. En voisi kuvitellakaan etten käyttäisi niitä. Mun ripset on jotenkin sellaiset että taivu eikä nouse yhtään jos niitä ei taivuta. En myöskään voi käyttää tavallista vesiliukoista ripsivärä, koska mulla se ei pidä taivutusta vaan ripset lätistyy.

Mulla parhaiten on toimineet metalliset perustaivuttimet. Niissäkin on kyllä eroja ja parhaat on sellaiset suht. pienet. esim seppälän taivuttimissa se kaari on mulle ihan liian pitkä.

Yleensä kun tarvin uudet taivuttimet, käyn tarjoustalossa. Eikä maksa kun euron.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 24.02.06 - klo:16:28 »
Siis mikä siinä on, että kaikki muut saa ripsensä taivutettu taivuttimella, mutta mulla ei tapahdu mitään.
1bFi

*Kimallus*

• Vieras
« Vastaus #25 : 24.02.06 - klo:16:31 »
Siis mikä siinä on, että kaikki muut saa ripsensä taivutettu taivuttimella, mutta mulla ei tapahdu mitään.

Pidätkö taivutinta pohjassa tarpeeksi kauan?

Kannattaa myös kokeilla sitä kikkaa, että lämmittää taivuttimia vähän ja kokeilee sitten.

Muovisilla taivuttimilla minä en saanut mitään aikaiseksi.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #26 : 24.02.06 - klo:16:58 »
Mä oon kokeillut tavallisen mallisia metallisia ja muovisia taivuttimia, enkä ole erityisesti tykännyt. Etenkin noilla muovisilla tulee mulle aina taittokohdat, vaikka painaisi tosi hellästi ja vähän aikaa. Myöskin sellanen minikokoinen avopäinen taivutin, joka on siellä taivuttimen toisessa päässä on aivan onneton.

Mulle passeli taivutin löyty H&M:ltä. Sen avulla saa helposti nätit, kaarevat ripset. Ja koska on avopäinen, sillä saa myös helposti taivutettua vain "osaa ripsistä". Esim. mun ulkonurkan ripset tarvitsevat aina lisätaivutusta, ja tuolla se onnistuu hyvin. Se on tämän tyylinen:
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 31.03.06 - klo:20:33 »
Tänään vihdoinkin sain aikaiseksi ostaa ripsientaivuttimen. ostin Duroyn sinkahvaisen. Mutta ehkä olis pitänyt ostaa se Make Up Storen silti, ehkä ei olis ollut niin kömpelö. Siis hitsi kun on vaikeeta käyttää tätä vekotinta!  :o En mä muista että viimeks oli näin vaikeeta! Siis saada ripset sinne.
Mikä on teidän tekniikka?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #28 : 31.03.06 - klo:21:12 »
Jos Mirkka puhut sellaisesta muovisesta, jonka kädenpidike on hieman pyöreä muodoiltaan niin itsekin inhoan tuota jäykkää mallia. On aivan kamala käyttää jäykkyyden vuoksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 31.03.06 - klo:22:57 »
Mulla on Make Up Storen taivutin ja on mielestäni parempi kuin aikasempi, tavallinen metallinen (Cailap luultavasti). Tosin sekin teki tehtävänsä melkein 10 vuotta,  mutta tuolla MUS:in taivuttimella saa kuitenkin parempaa jälkeä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.