Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 75882 kertaa)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #150 : 26.10.06 - klo:13:01 »
Mä oon nyt käyttänyt niitä Shu Uemuran taivuttimia nyt pari (?) kuukautta ja tykkään niistä tosi paljon. Ne sopii tosi hyvin silmään ja taivuttaa pehmeesti, mitään kulmia ei saa aikaan vaikka yrittäiskin. On kyllä hintansa väärtit. Voin suositella kaikille lämpimästi. :)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 26.10.06 - klo:16:02 »
^ Mistä saa, netistä kenties :)?
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #152 : 26.10.06 - klo:17:22 »
Joo, mä tilasin omani ebaysta. Oon niistä kertonu jossain päin tätä ketjua aiemmin... Ne on siis ripsientaivuttimien Rolls Roycet  ;) ja niitä hehkutetaan joka paikassa. Viime Alluressakin ne oli muistaakseni valittu taas kerran the ripsentaivuttimiksi.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 26.10.06 - klo:23:39 »
Liikkuukohan näissä Shun taivuttimissa feikkejä? Katselin taivuttimia ebayssa ja tässä kuva hongkongilaisen myyjän (88beauty) taivuttimista. Jos tuosta nyt selvää tarkasti saa.

http://kuvax.net/i/5493_taiv..jpg

Erään canadalaisen myyjän (lilycosmetic) kuvassa tuo ylimääräinen pehmuste on samassa pussissa itse taivuttimen kanssa eikä tuollalailla erikseen.

Sitten vielä myyjällä Reikimman on noita muutama kappale myynnissä. Ja kaikki tietty vakuuttaa, että on aidot ja palautteetkin on jees. Hmm, tämän merkin taivuttimen voisi tosiaan ostaakin kunhan ei vain tosiaan feikkejä ole. Kiinnostaa taas jos sen maineenkin puolesta.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #154 : 27.10.06 - klo:10:17 »
Mä taisin ostaa just tolta hong kongilaiselta, tosin tyynyt on valkoisia. Juuri samanlainen paketti. En tiiä onko feikki, ainakin on toiminut todella hyvin, ei valittamista.

Eikä ole kuin mustia....
« Viimeksi muokattu: 04.12.06 - klo:09:28 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #155 : 27.10.06 - klo:10:27 »
Mä ostin omat suhmurani just tuolta Reikimmanilta ja vaikuttavat ihan aidoilta. Toisaalta mä en oo koskaan nähnyt noita taivuttimia livenä missään liikkeessä, joten ei oo mitään mihin verrata. Ainakin nää taivuttimet oli alkuperäisessä paketissa ja mukana myös Shu Uemura "dust bag" ja ovat kaikinpuolin hyvälaatuiset ja jämäkät. 

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 27.10.06 - klo:12:41 »
^ Kiitosta. Ostin Reikimmanilta, kun sillä oli buy it now. Nyt pitäisi se noin viikko sinnitella ilman taivuttimia ???. Reilun kymmenen vuotta kun on taivuttimia käyttänyt, ripset näyttää niin ankeilta ilman taivutusta.

E.Lo

• Vieras
« Vastaus #157 : 11.12.06 - klo:01:42 »
Kaivoin just esiin vanhat ripsentaivuttimeni joita en ole käyttänyt oikein koskaan.. ongelma on nyt se että se pehmeä vaahtomuovi-osa on kuivunut kivikovaksi ja keltaiseksi joten raavin sen irti. Ovatko ihan käyttökelvottomat ilman sitä pehmeää osaa?

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 11.12.06 - klo:12:32 »
E.Lo, osta ihmeessä taivuttimeesi uusia pehmusteita :). Jos sulla on perus metalliset taivuttimet, esim.Cailapit, niihin varmasti käy ihan marketissa myytävät pehmusteet, niitä on ehkä muutama kpl paketissa. En kyllä käyttäisi taivutinta ilman pehmustinta.

Shu Uemuran taivuttimet oli muuten hyvä ostos. Taivuttavat tosi hyvin ja ovat niin jämäkät ettei uusia  tarvitse enää ostaa.

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #159 : 11.12.06 - klo:14:16 »
Mä oon kans ostanut Shu Uemuran taivuttimet Ebaysta ja maksoin niistä jotain 17 euroa. Ostin ne sellaselta myyjältä kun Chiclover-shop, sanooko kellekään mitään? Sitä on kyllä jo vuosi aikaakin...

Mistäköhän voisi tunnistaa ovatko ne aidot? Ihan omassa paketissaan ne tuli ja siellä oli mukana yksi vaihtokumi, mutta nehän ei paljoo aitoudesta kerro... :-\

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 11.12.06 - klo:14:47 »
Mua kiinnostaisi myös mistä Uemuran taivuttimista tietää ostovaiheessa ovatko ne aidot vai ei. Onko jollain joku tietty myyjä ebayssä, jolta ostetut taivuttimet ovat olleet aidot? Voisi kuitenkin olettaa, kun noinkin tunnetusta tuotteesta on kyse, että feikkejä pyörii ympäriinsä ja varsinkin kun niitä myydään Aasian maista käsin paljon.. Ilmeisesti siinä taivutuspäässä lukee Shu Uemura? Kuuluuko se yksi (musta) vaihtokumi myös pakkaukseen ihan alkuperäisesti?
« Viimeksi muokattu: 11.12.06 - klo:14:49 kirjoittanut loota »

Cerise

• Vieras
« Vastaus #161 : 11.12.06 - klo:16:28 »
Mä käytän ihan H&M:ltä ostettuja taivuttimia, sellainen kotelomainen.
Helppo käyttää ja just hyvä mun ripsiin, maksoikin jopa kolmisen euroa.
Nää räpsyttimet kun taipuu muutenkin helposti, niin noita kun lämmittää
vähän föönillä niin saa oikein säihkysimmut  :-*

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 11.12.06 - klo:23:06 »
^^loota, ei ole kyllä tietoa onko nämä minun Shut aidot. Taivutuspäässä lukee Shu Uemura ja mukaan tuli yksi musta vaihtokumi. Tosiaan loistavasti toimivat, eli periaatteessa ei haittaa vaikkeivat aidot olisikaan. Toki ärsyttäisi jos feikeiksi paljastuisivat ::) ja ennen ostoa asiaa pähkäilin. Myyjä oli Reikimman.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 12.12.06 - klo:00:02 »
Ok, kiitti iines tiedosta :) Tottakai se harmittaisi jos ne paljastuisikin feikeiksi, mutta pääideahan on vaan saada hyvät taivuttimet ja jos ne kerran ovat hyvät, niin sittenhän se on ihan se ja sama ovatko Uemuran vai ei :)

Mulla on taivutinkriisi meneillään: miten voi olla mahdollista että samat kaksi taivutinta joilla olen vuorotellut jo kauan aikaa ovat yhtäkkiä molemmat tosi huonot ja nipistelevät taivuttaessa? ??? Kun eivät mielestäni ole taipuneetkaan nurinkurin tai mitään. Eli mitkäs muut tässä nyt viitsii ostaa jos ei Uemurat, kun ne ei ihan kohtuuttomasti kuitenkaan maksa. Ehkä tässä kohta uskaltaisi laittaa jostain sellaiset tilaukseen. :)

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 12.12.06 - klo:07:42 »
^ Kiva, että auttoi. No, jos vielä vertaisi Shun taivuttimia edesmenneisiin MUS:in taivuttimiini, niin jälkimmäisillä sai kyllä tarkemman taivutuksen ja etenkin uloimimat ripset taivutettua ihan tarkasti mutta aika herkästi saattoi tulla kulmia joita taas Shun taivuttimilla en ole saanut aikaiseksi. Hyväthän nuo MUSitkin olisivat olleet, mutta muotoilu ei todellakaan ole mitenkään kestävä. Alempi taivutusosa irtosi siis kokonaan, voi tietty olla, että oli maanantaikappale tai jotain..