Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71798 kertaa)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #165 : 24.02.07 - klo:17:03 »
Oli nyt minunkin pakko sitten hankkia Shu Uemuran taivuttimet, kun niitä oli niin kovasti kehuttu. Pakko myöntää, että olen vähän pettynyt. Mulla on aika pienet ja syvällä olevat silmät, ja taivutin tuntuu jotenkin liian isolta mun silmiin. En mitenkään saa laitetta ripsen tyveen saakka ja joudun muutenkin venyttelemään silmiä hassusti. On nämä silti paremmat kuin jotkut Cailapin taivuttimet, näillä on ihan mahdoton nipistää itseään.

Taivuttimet ovat ihan 100% varmuudella aidot, ne on ostettu ihan liikkeestä. Ihmetyttää myös toinen seikka: myyjä kertoi, että taivuttimet on suunniteltu kestämään vain puoli vuotta, jonka jälkeen ne pitäisi vaihtaa uuteen. Eli se varatyyny laitetaan kolmen kuukauden päästä ja sitten kun se on kulunut loppuun, heitetään koko kapine pois. Kuulostaa vähän järjettömältä, luulisi että maailman paras lajissaan kestäisi myös pidempään kuin kilpailijansa. Vanhat MUS:n ripsentaivuttajat alkavat olla finaalissa nyt parin vuoden jälkeen, ja ne oli aika hempulan oloiset jo heti alkuun. Silti parhaat taivuttajat ikinä.
1a F ii

Tigru

• Vieras
« Vastaus #166 : 24.02.07 - klo:18:59 »
Mulla on tällä hetkellä jotku ihan perus markettitaivuttimet (en muista merkkiä) ja ongelmana on, että uloimmat ripset ei kunnolla mahdu taivuttimeen. Mun silmät on kai jotenkin pitkän malliset ??? Ehkä tuollaset Shu Uemuran taivuttimet sitte sopis mulle? Muutenkin mun riset on vaikeet, hennot ja keskimittaiset & keskituuheat (mikä sana ::)), pysyy kaarevina vain wp-ripsareilla.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #167 : 24.02.07 - klo:20:20 »
Ihmetyttää myös toinen seikka: myyjä kertoi, että taivuttimet on suunniteltu kestämään vain puoli vuotta, jonka jälkeen ne pitäisi vaihtaa uuteen. Eli se varatyyny laitetaan kolmen kuukauden päästä ja sitten kun se on kulunut loppuun, heitetään koko kapine pois. Kuulostaa vähän järjettömältä, luulisi että maailman paras lajissaan kestäisi myös pidempään kuin kilpailijansa.

Hä? Mulla on omat kestäneet päälle vuoden ja vielä samalla tyynyllä. Omituista, miksi ne hajoaisivat itsekseen? This curler will self-destruct in six months...
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 24.02.07 - klo:21:17 »
Onko kenelläkään tiedossa saako osaripsentaivuttajiin vaihtokumeja? Entisistä kumi meni halki. Sitten löysin uudet taivuttajat halvalla alennuskorista, mutta ei noidenkaan kumi kestä loputtomiin. Osaripsentaivuttajista en muuten luovu ikinä! Ripset muualta ovat ihan kivasti kaarevat, mutta ulkonurkka repsottaa alaspäin. Jos taivuttaisin silmän keskikohdaltakin, silmieni pyöreys korostuisi entisestään.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 23.03.07 - klo:12:24 »
Onkohan niitä ripsentaivuttimia enää olemassa, jotka olivat sellaiset ohuet ja taivuttivat kerrallaan vain osan ripsistä? Olen koittanut etsiä Cittarista ja parista muusta kaupasta, mutta ei ole näkynyt ja nyt kun kovasti haluaisin juuri sellaiset :-\ Jos ne ovat olleet alekorissa, niin onkohan ne poistettu kokonaan..?

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 23.03.07 - klo:12:30 »
^ noita osataivuttajia olen itse myös etsinyt kissojen ja koirien kanssa koska minulla on mutanttisilmät ;D eli perus-metallitaivuttimet ovat hullun malliset eikä niillä saa hyvin taivutettua.

Jos joku jostain järkihinnalla löytää niin osta pois ja myy minulle...
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:17:01 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #171 : 23.03.07 - klo:16:16 »
Järkihinnasta ei tässä tapauksessa ole tietoakaan, mutta Tweezermanilla noita löytyy.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 23.03.07 - klo:17:00 »
^ jep, mutta 15 euroa + postit eivät minunkaan mielestäni ihan uppoa termin "järkihinta" alle... ;D

Onko kukaan törmännyt halpoihin kopioihin  ::)
this too shall pass.

Annie

• Vieras
« Vastaus #173 : 23.03.07 - klo:17:01 »
Mansikkanetissä Shu Uemuran ripsentaivuttimien hinta näyttää olevan 14,50e. Pitkään olen himoinnut noita mutta on tuo aika suolainen hinta, testatakaan kun ei oikein missään voi.
Joissakin halpistaivuttimissa on ollut hivenen samannäköiset silikonit, tuollaiset mustat ja kiiltävät(ok, kertoo kyllä aika vähän aineen koostumuksesta), mutta niissä tuo kumi ei joustanut tarpeeksi enkä saanut ripsiä taivutettua.

Noihin Uemuran taivuttimeen ei sitten vaihtokumeja taida saada mistään? Tuon hintaisen vekottimen tulisi kestää nimittäin mielestäni jonkin aikaa. Ongelma tuskin huolellisesti tehdyissä taivuttimissa on siinä metalliosassa vaan juuri siinä silikonikumissa.

Eniten olen tykännyt marketista ostettaessa sellaisista metallisista, valkoiset, oikein pehmeät kumit sisältävistä taivuttimista mutta ne taas halkeavat kamalan nopeasti. Ehkä puristan liikaa?

Tällä hetkellä käytössä on tuota Uemuran taivutinta muistuttavat taivuttimet, jotka ovat alusti asti nitisseet siitä nivelestä, niillä taivuttaessa toinen reuna menee toista alemmas, kumi kuluu nopeammin ja itseään nipistelee aika usein. Toiset taivuttimet ovat muovia, sellaiset oikein kompaktit, eivät taivuta kyllä nimeksikään. Paljon komeampi lopputulos tulee perinteisillä metallisilla taivuttimilla.

Tilasin syksyllä Lookfantsusta lämpiävät taivuttimet mutta en niitä sitten koskaan saanut, vaikka kahteen kertaa väittivät lähettäneensä. Täällä olevia kokemuksia lukiessa en ilmeisesti menettänyt kovinkaan paljon.

Usko on mennyt että marketista saisi kestäviä joilla ei repisi ripsiään. Ja vaikka miten metsästää, ikinä ei löydä uusia vaihtokumeja, mallit ehtivät aina vaihtua kun kaikki ostaessa hankitut vaihtokumit ovat loppuneet! >:(

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 23.03.07 - klo:17:02 »
Saako Tweezermania sitten Suomesta jostain?

Mulla on nyt käytössä sellaiset kumit taivuttimessa, että ne repivät ripsiä irti joka ikisellä taivutuskerralla! Halkeavatkin tosi nopeaa ja nyt ei huvita enää käyttää noita tavistaivuttimia kun ei sitten ikinä muista mitä ne hyvä vaihtokumit olikaan. Ja toi on kyllä niiiiin totta, että niitä kumeja jotka ovat juuri omaan taivuttimeen tarkoitettu, ei löydä enää mistään kun pakkauksen omat varakumit on loppu.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:17:05 kirjoittanut loota »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 23.03.07 - klo:17:10 »
loota
http://www.nailfix.fi ainakin pökkäsi silmään kun uteliaana etsiskelin tweezermanien hintatietoja.
this too shall pass.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 23.03.07 - klo:17:19 »
Saako Tweezermania sitten Suomesta jostain?

Tweezermaneja myy ainakin Eve. En muista missä päin asut, joten voi olla pitkä matka sinne....
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 23.03.07 - klo:17:52 »
^Joo taitaa olla vähän turhan pitkä matka yksien taivuttimien takia :D
Mutta siis apua (kiitti dekolle linkistä!), miten nämä oikein toimii?

Onko joku käyttänyt tuollaista tekniikkaa, taivuttaako tuo ilman jyrkkiä kulmia, tai edes taivuttaako kunnolla? Jotenkin tuntuu, että tuolla hinnalla (vajaa 20e postareineen) kannattaisi ehkä sittenkin kokeilla vielä ne Uemurat kun noi on näin äkkiseltään aika erikoisen näköiset.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #178 : 08.05.07 - klo:19:26 »
Onko kukaan kokeillut Make Up Storen lämmitettäviä ripsentaivuttimia? Sokoksella maksavat muistaakseni 18e. Ovat sellaiset mustat muovisten ripsentaivuttimien näköiset. Muistan niiden joskus pärjänneen jonkun lehden testissä. Vai olisko sellaset kihartimen malliset kuitenkin paremmat?Ja minkä merkkiset niistä on parhaat?

Edit. Itse ostin viime viikolla Duroyn samankaltaiset ripsen osataivuttimet kuten Lootan kuvassa. En vielä oikein osaa käyttää niitä mutta sen verran mitä olen kokeillut niin kyllä ne varmaan pienellä harjoittelulla saa toimimaan tosi hyvin. Ja mielestäni näillä saa nimenomaan kaarevaa jälkeä eikä tönkköä kulmaa. Tosin en itse ole uskaltanut niitä hirveän lujaa painaa. Itse ostin nämä lähinnä noiden ulkonurkan ripsien takia jotka jäävät aina suoraksi. Eli siis tavallisten ripsentaivuttimien kanssa lisäapuna.

Yhdistelty
« Viimeksi muokattu: 17.05.07 - klo:12:54 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 17.05.07 - klo:11:28 »
Minun pitäisi vaihtaa kumit taivuttimiini, mutta kun ei niin mistään löydy sopivia. >:( Ja nämä ovat ainoat sopivat taivuttimet, mitä olen löytänyt. Ihan jostain Prismasta tms. Melko pienikokoiset, ''kahvoissa'' vaaleanpunainen ''peite''. Ihmetyttää myös miksi kumit ovat lähes samanhintaisia kuin uusi taivutin +3 kumia. ??? Järjetöntä touhua..