Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 68024 kertaa)

Poissa deko

• Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #180 : 17.05.07 - klo:12:43 »
Itse ostin viime viikolla Duroyn samankaltaiset ripsen osataivuttimet kuten Lootan kuvassa.

Mistä löysit? Oliko kalliit? Olen järkihintaisia metallisia osataivuttimia etsinyt kissojen ja koirien kanssa...

edit: v
kiitos tiedosta Superstar! Poikkeampas vilkaisemaan josko paikallisessa pikkustockassa olisi.
« Viimeksi muokattu: 17.05.07 - klo:19:00 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #181 : 17.05.07 - klo:14:05 »
Löysin omani Helsingin keskustan Stockmannilta. Samassa paikassa kuin kaikki muutkin ripsentaivuttimet. Maksoivat muistaakseni 4e.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 17.05.07 - klo:18:57 »
Jos noita osaripsen taivuttimia kaipailette, niin katsokaa Prismat ja Cittarit. Täälläpäin on ainakin ollut sellaisia vaaleanpunaisia muovisia monessakin paikassa. Ihan hyvin niillä ripset taipuu, mutta ehkä vähän hankala saada joka paikasta samalla tavalla taivutettua. Nurkkaripsiin kyllä oikein toimivia.

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #183 : 04.09.07 - klo:14:09 »
Tilasin HQHairista "MAD Heated Eyelash curler" vekottimen: http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=129&FeaturedID=1194&FeaturedProduct=1374&pID=2&UserID={3ACADF14-909E-4C84-8C8C-4D3E023E71B7}

Pikakokeilun tulokset:
Laite lämpeni melko nopeasti, noin puolessa minuutissa. Levitin ensin ripsivärin ja sen jälkeen aloin vedellä vehkeellä ripsiäni läpi. Liu'utin taivuttajaa hitaasti ripsiä pitkin. Kivasti näyttivät kaartuvan, mutta ripset klimppaantuivat hieman yhteen (johtunee myös osaksi Nivean ripsarista, jota en normaalisti käytä). Uskon käyttäväni tätä jatkossa niin, että taivutan ripset ensin tavallisella taivuttajalla, laitan ripsivärin (jonka vaikutuksesta ripset suoristuvat hieman) ja lopuksi vedän MADilla loppusilauksen ja kääntelen ulkonurkan ripset.

Eli yksi vaihe lisää silmämeikin tekoon  :)

Poissa Attache©

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • -5$@IHERB: KOR535
« Vastaus #184 : 04.09.07 - klo:15:30 »
Mulla on ollut tuo Shu Uemuran taivutin käytössä jo 2 vuotta ja mielestäni se on ihan paras. Se on tosi laadukkaan ja kestävän oloinen, ja hyvässä kunnossa edelleen vaikka taivuttelen sillä päivittäin..

Enkä kylläkään ole edes vaihtanut sitä suojakumia, kun vaikuttaa sekin hyväkuntoiseslta edelleen.
Ehkä sit parin vuoden päästä..  ;)
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #185 : 05.09.07 - klo:20:04 »
Mun mielestä parhaat on sellaset ihan perus metalliset taivuttimet. Kaikenlaisia muovisia ym. on tullu kokeiltua mut nää metalliset on mun ripsille parhaat. uusia(valkoisia) kumeja saa 1-2e parin kappaleen paketti.

En pystyis enää olemaan ilman taivuttajia, en sais ripsiä varmaan millään ripsarilla kaartumaan tarpeeksi  ::)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 05.09.07 - klo:20:13 »
Mulla on käytössä Body Shopin metalliset ripsentaivuttimet. Toimivat mun mielestä moitteettomasti. Taivuttimien mukana sai 2 kpl vaihtokumeja. Uusia vaihtokumeja ei ole tarvinut vielä ostaa, sillä pesen Marseille-saippualla sitä kumiosaa usein, ja se on mielestäni pysynyt ihan hyvänä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 06.09.07 - klo:12:09 »
Ai ai, taas tunnen tyhmän kysymyksen olevan tulossa… Saisikohan se tulla tänne? Tai oikeastaan niitä tyhmiä kysymyksiä olisi oikein kaksin kappalein! :P

Tyhmä kysymys yksi: Missä vaiheessa kuuluu oikeaoppisesti taivuttaa ripset, ennen vai jälkeen ripsarin?
- Jos taivutan ripset ennen rajauksia ja ripsaria, ehtivät ne suoristumaan ennen kuin ehdin ripsariin asti.
- Jos taivutan rajausten jälkeen, suttaantuu rajaus taivuttimien alla.
- Jos taivutan ripsarin laiton jälkeen, seuraa katastrofi. Ripset tarttuvat taivuttimeen kiinni, ripsari ja ripsiä irtoilee… ei hjuva lainkaan.

Tyhmä kysymys kaksi: Millainen on hyvä ripsikampa/ripsiharja? Missä vaiheessa sitä kuuluu käyttää? En ole koskaan oikein päässyt sinuiksi tämän vekottimen kanssa, ehkä minulla on aina ollut huono versio. Olen ymmärtänyt, että ripsikammalla voisi ehkäistä paakkuuntumista kampaamalla ripset läpi ripsarikerrosten välissä, kun ripsari on vielä tuoretta? En ole koskaan tässä onnistunut, ripseni vain liukuvat kamman ohi, ne eivät suostu menemään piikkien väliin tai jos ne vahingossa menevät, kuorii kampa ripsarit ripsien pinnalta pois.
???

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #188 : 06.09.07 - klo:12:22 »
Meikkausjärjestykseni: pohjustus, rajaus (ellei eyeliner), luomarit, taivutus ja ripsari.
Miten rajaus sottaantuu taivutimella? Mää en ainakaan saa taivutinta luomelle asti, eikä ole ollut tarviskaan.

Ripsiharjoista en ole saanut apua, niissä on liian paksut "piikit". Jotkut kyl ottaa silmäluomesta kiinni ja pakottaa harjaa ripsien läpi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 06.09.07 - klo:12:42 »
^ Miten rajaus sottaantuu taivutimella? Hyvä kysymys! Jos laitan taivuttimen aivan ripsien tyveen, ottaa sen yläreuna kiinni yläluomeen ja rajaus pitkälti tarttuu taivuttimeen. Ehkä minulla sitten on niin pullottava silmä? :D

Eikö "oikeaoppinen taivutus" sitten olekaan kolmiosainen eli ripsien tyvestä, keskeltä ja kärjistä? Taivutatko sinä MG sitten pelkät kärjet?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #190 : 06.09.07 - klo:12:48 »
^Taivutan niin syvältä kuin pääsen, mutta ei se luomeen osu koska sitten olis auts! Ja sen jälkeen keskeltä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 06.09.07 - klo:12:50 »
Lainaus
Tyhmä kysymys yksi: Missä vaiheessa kuuluu oikeaoppisesti taivuttaa ripset, ennen vai jälkeen ripsarin?
 Ehdottomasti ennen ripsaria tai ripset kärsii. Mä laitan eka rajauksen ja sit taivutan ja sen jälkeen ripsari. Jos rajaus lähtee jostain, lisään sitä ripsien lomasta. Vedenkestävä rajaus kuitenkin pysyy tosi hyvin, vaikka sitä ripsentaivutin vähän koskettaiskin. Taivutukset teen miten milloinkin eli joskus kärjet, joskus taas koko matkalta ja joskus vain juurista.

Lainaus
Tyhmä kysymys kaksi: Millainen on hyvä ripsikampa/ripsiharja? Missä vaiheessa sitä kuuluu käyttää?

Mulle paras ripsikampa on Tweezermanin metallinen ripsikampa, jossa piikit on siis metallia ja hyvin hyvin ohuet. Sillä jos millä lähtee köntit. Niin ja ripset kampaan aina heti ripsarin laiton jälkeen ennen kuin ripset ehtii kuivua. Kampaan myös joka kerroksen välissä, jos laitan ripsiväriä enemmän kuin yhden kerroksen.
« Viimeksi muokattu: 06.09.07 - klo:17:56 kirjoittanut Sopranos »
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 06.09.07 - klo:12:56 »
- Jos taivutan rajausten jälkeen, suttaantuu rajaus taivuttimien alla.
^Taivutan niin syvältä kuin pääsen, mutta ei se luomeen osu koska sitten olis auts! Ja sen jälkeen keskeltä.
Samis! Mulla on sen verran lyhyet ripset, että taivutin on pakko viedä tosi lähelle luomea, jolloin rajaus tarttuu taivuttimeen. En kuitenkaan laita luomea taivuttimen väliin  ;D, vaan se yläreuna osuu siihen sutaten värin. Putsaankin taivuttimen joka päivä niistä sotkuista.

Mun uusin hankinta ripsaririntamalla on Chanelin Inimitable vedenkestävänä ja mustana. Halusin vaihtaa Lancômesta johonkin muuhun ja tuossa oli kaikista erottelevimman näköinen harja. Tykkään kovasti parin päivän kokeilun jälkeen.

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #193 : 06.09.07 - klo:13:00 »
^^^Mulla tuo rispikampa toimii ihan hyvin, tosin mulla ei ole kovinkaan tuuheat ripset. Tällä hetkellä käytössä olevan kamman profiili on kaareva. Lisäksi nuo piikit eivät ole kauhean paksut. Muistaakseni tuo on Iberon kampa.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #194 : 06.09.07 - klo:15:43 »
Tyhmä kysymys kaksi: Millainen on hyvä ripsikampa/ripsiharja? Missä vaiheessa sitä kuuluu käyttää?

Minä käytän ripsi"kampana" loppuneen ripsarin harjaa. Kun ripsari on loppu nii pesen vaan sen harjan tosi hyvin ja johan on hyvä ripsikampa. ;) Takuulla menee ripsien lomaan ja ottaa klimpit pois. Eli siis heti ripsarin laiton jälkeen vaan sillä vetelee hieman.