Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73568 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #195 : 06.09.07 - klo:16:44 »
Kiitoksia teille kaikille! On täällä kyllä ihanaa porukkaa, kun jokaiseen mieltä askarruttavaan kysymykseen saa vastauksen! :-*

Oma ripsikampani on kivikaudelta eli ehkä se ei siksi toimi kuten pitäisi. Mitkään tuuheat eivät kyllä ripseni ole, siitä kampaongelma ei ainakaan johdu. Täytyykin ensihätään testata tuo annah0j:n vinkki, eipähän tule ainakaan kalliiksi! Sääli, että ehdin jo nakkaamaan Diorshow’n roskiin, sen iso harja voisi olla aika käypäinen tuollaiseen paakkutorjuntaan.

Tätin seikkailut meikkauksen ihmemaailmassa, osa 576… ::)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 06.09.07 - klo:17:09 »
^Käytän ripsien selvittelyyn juuri vanhan ripsivärin pestyä harjaa, ja parhaiten toimii Masterpiecen harja! Itse ripsarista en oikein välittänyt, mutta harja on tähän tarkoitukseen loistava. Veikkaisin, että kaikki kumiharjaiset tai kamparipsarin päät toimivat suunnilleen yhtä hyvin, joten ei kuin sellaista etsimään!
1a F ii

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 07.09.07 - klo:08:11 »
Anttilasta sai Lorkun lämpenevän ripsientaivuttimen kun osti kaksi Lorkun tuotetta. Tuo taivutin on tällä hetkellä suosikkini.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 07.09.07 - klo:15:36 »
^Onko tuo tarjous nyt voimassa, vai ollut joskus aiemmin? Ei sillä, olen jo kahdet lämpenevät ostanut ja todennut liian heppoisiksi mun ripsille, mutta ainahan sitä yhdet voisi vielä kokeilla ::) ;D

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 07.09.07 - klo:16:36 »
^Juu on.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #200 : 07.09.07 - klo:18:13 »
Otsikkoa muutettu
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 07.09.07 - klo:18:21 »
Ei löytyny haulla ohjeita mutta jos joku viitsis valaista miten noita lämpiävää ripsientaivutinta oikein käytetään...? Sain kaupanpäällisenä semmoisen mutta en saanu niillä taipumaan sit alkuunsakaan! Tuo on siis semmonen tikku jossa on lämpölangat jotka kuumenee kun laitteen laittaa päälle. Tunnen kyllä sen lämmön siinä mutta ripsille tuo ei tehny yhtään mitään! Voisin kuvitella että lyhkäset ripset taipuis tolla paremmin, itselläni on aika pitkät ripset. Tai sit tekniikka oli väärä...

Tigru

• Vieras
« Vastaus #202 : 08.09.07 - klo:11:22 »
Mua alkoi kiinnostaa ripsiväriketjussa mainitut Shiseidon taivuttimet. Googlettelin vähän ja alkoi mietityttää, onko (käsittääkseni Aasian markkinoilla myytävät) numerolla 213 olevat taivuttimet samat kuin Suomessa myytävät? Esim. Sasassa nämä taivuttimet maksavat 11 euroa ja eBaystä samoja 213 taivuttimia saa postarineen hintaan 8,5e. Ei tuo malli varmaan feikkikään ole, kun Sasassa myyvät.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #203 : 08.09.07 - klo:12:11 »
Miia, lämpiävää ripsientaivutinta käytetään niin, että eka ripsiväri sitten taivutellaan. Eli pidetään sitä ripsien päällä 10 sekuntia ja toki voi laittaa uudestaankin, jos tahtoo enemmän taivutusta. Mulla ainakin ohjeissa luki noin ja toimii hyvin. Mulla ei siis tuota kaupanpäällistä vaan ostin kerran juurekselta tuommoisen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 15.09.07 - klo:15:14 »
Täti Kukkahatun taivutusongelmaan viitaten;  ainakin Shu Uemuran taivuttimia kehutaan maasta taivaaseen, kannattanee tutkailla esim. Ebayta.  (Ettei Beatrix olisi sekoittanut näitä ja Shiseidoa? Ovat molemmat japanilaisia merkkejä, mutta Shiseidon ripsentaivuttimista en ole ainakaan ikinä kuullut :))

"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #205 : 19.09.07 - klo:22:38 »
^Tuttavani mainitsi käyttävänsä juuri Shiseidon taivuttimia, tosin sitä en tiedä, mistä ovat peräisin. Shu Uemuran taivuttimet ovat todellakin kehutut.  :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #206 : 21.09.07 - klo:10:45 »
Mie taivuttelen ripsiä ihan tavallisella marketin metallisella ripsientaivuttimella, jota kuumennan hiukan hiustenkuivaajalla. Ripsaria ripsiin, vanhalla pestyllä ripsiharjalla selvitys ja vielä lisätaivutus patterilla toimivalla ripsientaivuttimella, jos on tarvetta.

Sen oon kyllä tässä vuosien mittaan huomannut, kun oon käyttänyt samaa ripsientaivutinta, jonka oon ostanut joskus ala-asteella, että sen vaihdettavan kumiosan laatu on huonontunut vuosien mittaan. Vaihdan sen kumin aina silloin, kun on tarvetta, ja viimeksi ostamani vaihtokumi on ollut todella huonolaatuinen. Siihen tulee parin päivän käytön jälkeen railo, joka vaikeuttaa ripsien taivutusta. Luulisi sen kumiosan olevan melko helppo tehdä hyvälaatuiseksi ja kestäväksi, mutta näköjään sitä se ei ole >:(

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 21.09.07 - klo:18:24 »
Sen oon kyllä tässä vuosien mittaan huomannut, kun oon käyttänyt samaa ripsientaivutinta, jonka oon ostanut joskus ala-asteella, että sen vaihdettavan kumiosan laatu on huonontunut vuosien mittaan. Vaihdan sen kumin aina silloin, kun on tarvetta, ja viimeksi ostamani vaihtokumi on ollut todella huonolaatuinen. Siihen tulee parin päivän käytön jälkeen railo, joka vaikeuttaa ripsien taivutusta. Luulisi sen kumiosan olevan melko helppo tehdä hyvälaatuiseksi ja kestäväksi, mutta näköjään sitä se ei ole >:(

Noiden vaihtokumien laatu vaihtelee kyllä huomattavasti eri merkkien välillä. Harmi, kun en ole pannut merkille, mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja kumeja. :-\
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #208 : 22.09.07 - klo:01:01 »
Mä taivuttelen ja meikkaan ripset samalla tapaa kuin ellen. Eli lopuksi vielä taivutan lämpiävällä ripsientaivuttimella (oikeastaan se ei ole taivutin, ripsiä ei laiteta sen väliin mitenkään ja tuossa onkin tarkoitus, että ripset taivutetaan ripsivärin jälkeen.) Tämä voi kuulostaa hassulta, mutta mun ei koskaan tartte vaihtaa ripsientaivuttimien kumia :D Ostan aina sitten vain uuden taivuttimen. Mulla se kestää ihan hyvin.

sokeritiikeri

• Vieras
« Vastaus #209 : 30.10.07 - klo:15:49 »
Tietääkö joku, onko se L'Orealin tuotteiden kaupanpäällisenä Sokokselta saatava lämpenevä ripsikiharrin sellainen, jolla "harjataan" ripsiä vai sellainen, jolla taivutetaan? Osasinkohan nyt selittää oikein.. ::)