Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71968 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #210 : 30.10.07 - klo:16:33 »
Sen oon kyllä tässä vuosien mittaan huomannut, kun oon käyttänyt samaa ripsientaivutinta, jonka oon ostanut joskus ala-asteella, että sen vaihdettavan kumiosan laatu on huonontunut vuosien mittaan. Vaihdan sen kumin aina silloin, kun on tarvetta, ja viimeksi ostamani vaihtokumi on ollut todella huonolaatuinen. Siihen tulee parin päivän käytön jälkeen railo, joka vaikeuttaa ripsien taivutusta. Luulisi sen kumiosan olevan melko helppo tehdä hyvälaatuiseksi ja kestäväksi, mutta näköjään sitä se ei ole >:(

Noiden vaihtokumien laatu vaihtelee kyllä huomattavasti eri merkkien välillä. Harmi, kun en ole pannut merkille, mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja kumeja. :-\

Tämä on kyllä ihan totta. Enpä vain minäkään ikinä muista niitä ostamaan mennessä että mikä se hyvä kumi oli. Nyt mulla on varastossa Iberon kumeja ja jos nyt oikein muista niin ne olivat ainakin niitä parempia mutta en mene vakuuseen. Toinen ärsyttävä juttu on se, että kumeja on myynnissä erilaisia ja ne eivät välttämättä istu omaan taivuttajaan oikein (ovat jopa ihan liian lyhyitä tai eivät vaan pysy hyvin kiinni).

Mutta tosiaan, jos joku on todennut jonkun tietyn kumimerkin hyväksi, niin kertokaa ihmeessä.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 30.10.07 - klo:17:53 »
Lainaus
Mutta tosiaan, jos joku on todennut jonkun tietyn kumimerkin hyväksi, niin kertokaa ihmeessä.
Mun ehdoton suosikki on tweezermanin taivuttimet, johon myydään erikseen lisäkumeja. Mä siis liputan niiden puolesta, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa käykö noi kumit muihin taivuttimiin.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 30.10.07 - klo:20:16 »
Mulla ei ole ollut ongelmia huonoista kumeista johtuen sen jälkeen, kun ostin Shu Uemuran ripsentaivuttimet. Ihanat ovat! Kumit ovat todella kestävän oloiset. Lisäksi ripsentaivuttimet ovat juuri oikean muotoiset silmilleni. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 30.10.07 - klo:20:51 »
^ Ehkä vähän tyhmä kysymys mutta saako tuohon Shu Uemuraan ihan sille tarkoitettuja vaihtokumeja vai käykö joku "yleismalli"? Vai tuntuuko ne niin kestäviltä ettei tartte ikinä vaihtaa? :P

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 30.10.07 - klo:21:04 »
^ Ehkä vähän tyhmä kysymys mutta saako tuohon Shu Uemuraan ihan sille tarkoitettuja vaihtokumeja vai käykö joku "yleismalli"? Vai tuntuuko ne niin kestäviltä ettei tartte ikinä vaihtaa? :P

Mukana tulee yksi musta vaihtokumi (+ yksi valmiina kiinni taivuttimissa). Irtonaisina kumeja ei myydä, mikä on kyllä tyhmää. Eli sitten kun kaksi kumia kuluttanut, niin pitää ostaa uudet taivuttimet ilmeisesti.

Lupaus on, että yksi kumi kestää hyvänä n. puolivuotta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 30.10.07 - klo:21:37 »
^Ostin oman Shu-taivuttimeni kyseisen merkin liikkeestä, ja myyjä käski vaihtamaan kumin kolmen kuukauden päästä, ja koko taivuttimen puolen vuoden päästä. Oma taivutin on nyt ollut käytössä viime talvesta asti, ja on jotenkin käytössä löystynyt hirveästi. En yhtään ihmettele, vaikka tämä tässä lähiaikoina hajoaisi käsiin, sen verran hempulalta tuntuu. Käytössä tämä on kyllä muuten ollut oikein hyvä, mutta uusien hankinta on varmaan pian edessä.
1a F ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 30.10.07 - klo:21:51 »
Vaikuttaa aavistuksen tyhmältä bisnesidealta pistää asiakkaat ostamaan aina kokonaan uusi taivutin, vaikka niitä varakumeja kuitenkin laitetaan taivuttimen mukaankin. Olen kyllä monesti harkinnut Shun ostoa, mutta en kyllä ajatellut ihan puolen vuoden/vuoden välein aina ostaa uutta taivutinta joten taitaa jäädä Shut kauppaan. :P

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #217 : 31.10.07 - klo:16:56 »
^Minun Shuni on kestänyt pari vuotta samalla kumilla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #218 : 06.11.07 - klo:23:44 »
Valaisiskohan joku. Kun mulla on tällä hetkellä ripsipermanentti, ja siitä on jo reilu kuukausi aikaa niin rupeaa tulemaan omia, alaspäinsojottavia ripsiä, jolloin ripset näyttää (niinkuin joku fiksu juures sanoi) pulloharjalta. Noita alaspäin sojottavia en saa taivutettua normaaleilla taivuttimilla, sillä sitten ne mun taivutetut ripset kaartuu yli. :D Vaikeaa.

Niin mietin nyt sitten, että auttaisikohan tuommoiset lämpenevät kihartimet, jotka ovat semmoisia kuin esim se Lorkun kaupanpäällinen..? Eikös niillä voisi saada taivutettua vain niitä suoria. Vai miten se homma sujuu. :-\

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 09.11.07 - klo:17:49 »
Mulla on MUSin taivuttimet ja nyt pelkään koska ne hajoaa. Ne nimittäin heiluvat ja tuntuvat huterilta, ihan kuin jokin ruuvi olisi löysällä. Nuo on olleet tosi hyvät taivuttimet. Jos ne nyt ottaa ja menee rikki, niin en tiedä mitkä hankkisin noiden tilalle.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 18.12.07 - klo:01:40 »

Miten puhdistatte ripsientaivuttimet?Meikistä maskiin kirjassa neuvottiin jollain alkoholipitoisella aineella...

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 18.12.07 - klo:02:03 »
Itse olen puhdistanut aina jollain kasvojen puhdistusaineella tai tavallisella nestesaippualla, mikä nyt on ensimmäisenä käteen sattunut. Joskus tainnut suihkia myös Septidinillä, tuleepahan varmasti puhdasta.

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 18.12.07 - klo:13:59 »
Minä omistan kolmet ripsentaivuttimet, ripsilläni on nimittäin taipumus sojottaa vähän joka suuntaan paitsi kaarevasti yläspäin, lisäksi onnistun usein nukkumaan niin, että ripset "rypistyvät". Kyllä nyt harmittaa kun luki miten halvalla nykyisin saa lämpiäviä ripsentaivuttimia, omista tavallisen mallisista taisin aikoinaan (ehkä 5-6 vuotta sitten) maksaa 45 euroa ja kihartimen mallisista 40 euroa... Muoviseen osataivuttimeen ei kylläkään mennyt montaa euroa.

Tuo kihartimen mallinen taivutin on jäänyt lähes kokonaan käyttämättä, mutta en ole tajunnutkaan että sillä pitää taivuttaa vasta ripsarin levityksen jälkeen! Uusi yritys siis!

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #223 : 20.12.07 - klo:12:52 »
Tuo kihartimen mallinen taivutin on jäänyt lähes kokonaan käyttämättä, mutta en ole tajunnutkaan että sillä pitää taivuttaa vasta ripsarin levityksen jälkeen! Uusi yritys siis!

Ootko Teresa ehtinyt jo testaamaan onnistuneesti ripsarin levityksen jälkeen tuota kihartimen mallista? Mun ripset näyttää selkeesti pidemmiltä ja näyttävemmiltä lämpenevän taivutuksen jälkeen, oon ainakin täysin rakastunut kapistukseen. Teen siis niin, että taivutan tikkuripseni ensin tavallisella halppistaivuttajalla, laitan ripsivärin ja sen jälkeen taivutan lämpenevällä kihartimen mallisella taivuttimella. Tuolla pääsee hyvin just ulkoreunan sojottaviin karvoihin käsiksi.

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #224 : 20.12.07 - klo:13:56 »
Olen nyt testannut kihartimenmallista lämpötaivutinta ripsarin levityksen jälkeen, ja toimiihan se! Ihan uloimpien ripsien taivuttaminen tosin vaatii vielä vähän harjoittelemista, ne kun tuppaavat luiskahtamaan pois taivuttimen alta.