Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 68023 kertaa)

menna

• Vieras
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #225 : 27.12.07 - klo:19:00 »
Voi kurjuus, itseltä hajosi mus:n vanhan malliset ripsentaivuttimet.  :'( Tietääkö joku saisiko jostain enää sen tyyppisiä taivuttimia?

Olen yrittänyt käytellä vanhoja body shopin taivuttimia, mutta en oikein osaa enää käyttää niitä.
Lämmitettävät taas klimppaa ripsiä yhteen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 25.02.08 - klo:17:01 »
^Eikö MUS myy enää noita metallisia ripsentaivuttimia? Mulla on tuollaiset ja olen tykännyt tosi paljon.

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #227 : 25.02.08 - klo:21:43 »
Onko kukaan kokeillut sellasia sokkarilta saatavia kullattuja ripsentaivuttimia. Olivat aika hintavat jotain 16€, niissä oli vielä vuoden takuu, jos kultaus kuluu  ;D Oliskohan oikeasti hyvät vai maksaakohan vain se kultaus...Mulla meni just omat vuosia uskolliset ripsentaivuttimet rikki. Jotenki taivuttimien yläosasta oli sauma vähän auennut ja ripset juuttu sinne kiinni, eikä millään meinannu saada irti. Ikinä en oo kokenu mitään niin tuskallista. Mies vaan nauroi vieressä, kun mulla roikku taivuttimet silmästä ja itkin  >:( Onneksi en menettänyt kuin kolme ripseä.
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 26.02.08 - klo:10:51 »
^Olivatkos ne Tana merkkiset? Mulla on kullatut Tanat ja olen kyllä tykännyt. Sopivat todella hyvin omaan silmään kun halpiksilla en ole tahtonut saada uloimpia ripsiä taivutettua. Taivutuksen saa muutenkin nopeammin tehtyä. En kyllä ole varma saisko samalla hinnalla vielä paremmat koska ei ole kokemusta.

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #229 : 09.03.08 - klo:15:09 »
Pitää, kyllä käydä kurkkaa minkä merkkiset olivat. Ei myyjä sanonu mitään muuta, kun siitä kultauksesta. Jäi sillä kertaa ostamatta ja ostin sellaset jotkut halpikset väliaikaiseksi, kunnes tulee taas rahaa (kesällä  ::) ).
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 09.03.08 - klo:15:14 »
Tilasin vähän aikaa sitten tuolta Kiss and Makeupista monen muun juureksen tavoin Shu Uemuran ripsientaivuttimet. Nyt olen testaillut niitä muutaman kerran, ja täytyy sanoa, että ovat huomattavasti paremmat kuin aiemmat omistamani, jotka olivat Body Shopilta. Tuo malli on jotenkin sellainen, että se sopii silmääni erinomaisesti. Taivuttimeen saa kaikki ripset yhdellä kertaa, eikä reunoja tarvi taivutella erikseen, ja taiteilla niiden kanssa. Taivutukset myös pysyvät mielestäni paremmin kuin aiemmin (sama ripsari käytössä), joten hintaansa nähden nämä ovat kyllä erinomainen ostos!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 09.03.08 - klo:15:26 »
Shu Uemuran taivuttimet ovat kyllä siinä hyvät, etteivät varmasti nipistä taivuttaessa, mutta muuten en hirveästi ymmärrä niiden hehkutusta. Silikonikumi on tosi kova ja jäykkä eikä sillä meinaa saada ripsiä taivutetuksi. Olen monesti törmännyt vääränlaisiin kumeihin ja ne ovat juuri tuollaisia tönkköjä, eivät ikäänkuin anna yhtään periksi jos on tällaiset jäykät alaspäinkääntyvät ripset niin kuin mulla. Silti tuo sopivuus omaan (kaikkien?) silmänmalliin on niin hyvä piirre että jatkan varmasti näiden käyttöä. Ikinä ei sais kyllä uskoa sitä hehkutusta mitä tietyt meikkituotteet saavat osakseen jos pääsevät kunnolla kuuluisiksi. Ei ne ikinä ole niin hyviä kun on vuodet siitä haaveillut ::)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 09.03.08 - klo:16:44 »
Shu Uemurojen kumit kyllä pehmenee ja muuttuu joustavimmiksi käytössä. :) Vaikka näin käy kumi ei siltikään halkea.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 09.03.08 - klo:17:48 »
^^Ai, no siinä tapauksessa en tuomitse taivuttimia vielä täysin. :D Antaa ainakin motivaatiota jatkaa noiden kanssa taistelua kaarevampien ripsien toivossa.

menna

• Vieras
« Vastaus #234 : 09.03.08 - klo:18:54 »
Satuinpa näkemään viimeksi kuningaskuluttajan loppuosan ja siinä oli testattu ripsien taivuttimia.
Ei siinä ollut kuin viisi taivutinta testattu kolmella ihmisellä, mutta kannatta tsekata sivut jos jotakuta kiinnostaa.

(Testin tulos: 1. Duroy, 2. Ariana, 2. Cailap, 3. Bodytalk, 4. H&M)

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #235 : 19.03.08 - klo:19:09 »
Tuo malli on jotenkin sellainen, että se sopii silmääni erinomaisesti. Taivuttimeen saa kaikki ripset yhdellä kertaa, eikä reunoja tarvi taivutella erikseen, ja taiteilla niiden kanssa.

Mulla on valitettavasti aivan päinvastaiset kokemukset näistä Shu Uemuran taivuttimista, mä en ikinä onnistu saamaan kaikkia ripsiä tuohon vekottimeen samalla kertaa, vaan aina jää muutama karva sekä sisä- että ulkonurkasta taivuttamatta. :( Eikä nuo muutenkaan tunnu sen kummemmilta verrattuna aiemmin käyttämiini marketista ostettuihin taivuttimiin, ehkä jopa hiukan hankalammilta. Ihan pöhköä, odotukset oli hirmu korkealla. :(

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #236 : 19.03.08 - klo:20:34 »
Ja minä kun kuvittelin olevani ainoa, jolla on suuuuria ongelmia saada kaikki ripset taivuttimeen ;D. Jos saan jotenkin sen onnistumaan niin kuitenkin onnistun nipistämään sillä taivuttimella itseäni luomesta tms. Tuntuu että silmän on niin kuopalla tuolla päässä ettei niihin pääse millään käsiksi, mutta tuo osataivutin on jo tosi lohduttava uutinen.

Onko kellään muuten samaa ilmiötä, toisen silmän ripset on aina nätisti valmiiksi kaarevat, toisen melkein tikkusuorat?

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 19.03.08 - klo:20:44 »
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia kuin Veralla. Oikeakätisenä varsinkin vasemman silmän ripsien taivutus on todella hankalaa ja joka kerta onnistun nipistämään itseäni silmän sisäkulmasta  :P. Lisäksi mä meinaa millään saada taivuttimia asettumaan ihan ripsien tyveen. Muuten taivttimet olisi kyllä tosi hyvät ja kovasta kumista huolimatta taivuttaa ainakin meikäläisen ripset sähäkästi. Pieni pettymys nuo Uemurat kuitenkin oli tuon mallinsa puolesta  :-\. Parhaiten mun silmään sopii mahdollisimman kuperan mallinen taivutin.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 20.03.08 - klo:00:21 »
Mulla on ollut muutamia vuosia ainoana taivuttimena käytössä Stockalta ostettu metallinen osataivutin. En keksi, miten tuo voisi hajota käytössä. Ainoa, että joskus kumi on irronnut ja jollakin aikavälillä se tarvitsisi vaihtaa uuteen, mutta hyvin nekin ovat kestäneet. Minulla on aika lyhyet ja valmiiksi melko kaarevat ripset ja yksi painallus per kohta riittää, joten taivuttaminen sujuu minusta lopulta helposti ja nopeasti tuollaisellakin. Kokeilemani muoviset tavallisen malliset ovat olleet liian lepsuja ja kömpelöitä ja metallisetkin napsahdelleet poikki eikä mikään ole ollut täsmälleen oman silmän mallinen, joten olen ollut iloinen, kun keksin tuollaisten olemassaolon.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #239 : 20.03.08 - klo:07:23 »
OT, mutta kiinnittikö kukaan sitä kunigaskuluttajaa katsoneista huomiota siihen, että kun ne puhu esim. Cailapeista, niin sanovat, että "täällä toisessä päässä on nämä alaripsien taivuttimet, jotka on vaikea käyttää."

Mä oon kyllä aina luullut, että ne on tarkoitettu ripsien ulkonurkaan. ???
Veni, vidi, Visa.