Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 69547 kertaa)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #240 : 20.03.08 - klo:14:14 »
^Kyllä ne munkin käsityksen mukaan ihan ulkonurkkaan on tarkoitettu. Mihin suuntaan alaripsiä tulisi edes taivuttaa? Alaspäinkö?  ??? Voihan jollakin olla luonnostaan eteenpäin kasvavat alaripset ja tarvitsee sitten taivutinta, mutta jotenkin oudolta idealta tuntuu.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #241 : 20.03.08 - klo:23:00 »
Kyllä ne tytöt tiesi mistä puhuivat, koska toisissa taivuttimissa tuli toisesta päästä juuri osaripsen taivuttajat. Ja niistä toisista siis alaripsentaivuttajat. Eikä niissä ole mun mielestä mitään ihmeellistä, vaikka mullakin sojottaa alaripset alaspäin, niin jos niitä vielä hitun kääntäisi alaspäin, näyttäisivät ne ehkä hitun pidemmiltäkin.

http://www.google.fi/search?q=lower+lash+curler&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

Siitä vaan linkkejä klikkailemaan ja ihmettelemään.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #242 : 21.03.08 - klo:07:37 »
^ Mun mielestä ne puhui kummistakin taivuttimista, missä oli nuo jutut alaripsien taivuttimina.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #243 : 26.03.08 - klo:10:01 »
Kaikille metallista ripsikampaa etsiville tiedoksi, että löysin Vapaa Valinnasta kerrassaan loistavan ripsikamman! Kyseessä on taitettava malli, jonka toisessa päässä on metallinen ripsikampa ja toisessa päässä kulmaharja. Merkki on diamante ja hintaa kertyi 2,5€. Kuva täällä. Muutaman käyttökerran perusteella vaikuttaa oikein pätevältä!

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #244 : 08.04.08 - klo:01:52 »
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia kuin Veralla. Oikeakätisenä varsinkin vasemman silmän ripsien taivutus on todella hankalaa ja joka kerta onnistun nipistämään itseäni silmän sisäkulmasta  :P. Lisäksi mä meinaa millään saada taivuttimia asettumaan ihan ripsien tyveen.

Miten se oikeakätisyys siihen vaikuttaa  ???  Vaihtaako ihmiset aina kättä sitä mukaa kumpaa silmää operoi? Minä teen pääsääntöisesti koko silmämeikin molempiin silmiin samalla kädellä, toinen heiluu vain apuna välillä tai pitää peiliä.

Mietin myös tuota ettei kaikki ripset mahdu kerralla taivuttimiin, mutta ei ne kyllä taida mahtua minullakaan. Toisaalta aivan sisemmän silmänurkan kohdalta niiden ei tarvitsekaan koska en laita sinne asti koskaan ripsiväriä, ja ulkonurkan taas taivutan usein erikseen. Pidän myös taivuttimia tavallaan vinossa ulkonurkkaan kohden että saan mahdollisimman paljon sieltä päästä ripsiä mukaan. (saikohan tuosta selityksestä mitään selkoa edes  :D)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 29.05.08 - klo:00:24 »
osaako kukaan taivuttaa lusikalla? olen lukenut lehdistä ja vaikka mistä, että silläkin voi ripsiä taivutella, mutta en kyllä ollenkaan ymmärrä miten se toimii käytännössä... olen toki yrittänytkin, mutta... noh... sanotaanko että heikoin tuloksn :)
Mua kiinnostaisi tuo myös. Just jossain uudessa MeNaiset- lehdessä oli vinkkiä, että lusikkaa voi käyttää, jos unohtuu taivutin kotiin. Siinä neuvottiin muistaakseni vaan asettamaan ripset jotenkin lusikan reunan ja sormen väliin, ja sitten kai käännetään lusikkaa? Vai olikohan se että ripsiä painetaan lusikkaa vasten, niin ne taipuu.  ::)

En oo ikinä uskaltanut koittaa taivuttajaa. Joskus testaillut, mutta en uskalla laittaa sitä silmän lähelle. Pelkään ihan hirveästi etten sillä metallihökötyksellä näe koska luomi jää väliin, ja sitten sattuu. Kauhea ajatus, miksi niiden taivuttimien pitää olla niin hillittömän kokoisia vempeleitä. Sitten vielä nämä kauhukertomukset siitä kuinka käsi lipeää ja taivutin repii mukanaan kaikki ripset. Tekis mieli koettaa, mutta pitäisi olla joku pienempi kapistus. Joku tollanen se oli, millä yritin:
http://www.korulinja.fi/WebRoot/LP/Shops/17012007-1381176/45DE/CA3D/E598/6B6B/7874/59FA/3D21/F1D7/ripsentaivittimet_s.JPG

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 29.05.08 - klo:00:36 »
^ Ei sitä taivutinta ole tarvitse runttaista niin voimallisesti ja nopeasti kiinni, että silmäluomelle voisi jotain kamalaa käydä, vaikka se vähän sinne väliin sattuisikin jäämään. ;) Itse ainakin taivutan ripsien tyven varovaisella ja hitaalla liikkeellä ja taivutan kunnolla vasta kun tiedä, ettei siellä ole ihoa välissä. Tuota repäisemistäkään en kyllä ymmärrä. Tai siis ymmärrän toki, että teoriassa taivuttimella voisi ripset repäistä, mutta en käytännössä tajua miten siinä voisi käsi livetä niin, että sellaista oikeasti tapahtuisi. :P Ellei tyyliin kävele samalla kun taivuttaa ripsiä ja kompastu ja vaistonvaraisesti ala ottaa tukea sillä kädellä, jolla on juuri taivuttamassa ja samalla nyhdä ripsiään irti. Ei kovin todennäköinen skenaario. :D Mutta jos tuollaiset normaalit taivuttimet tuntuu ajatuksena ikävältä niin onhan niitä sellaisia osataivuttimia olemassa, jotka ovat paljon kapeampia. Lähinnä ne ovat kai tarkoitettu ulkonurkan taivuttamiseen, mutta mikäpä estää harjoittelemasta sellaisella.

Ja lusikkataivuttamisen olen tajunnut niin, että lusikka laitetaan tuohon ripsirajaan ripsien yläpuolelle ja siitä peukalolla painetaan ripsiä lusikan alapintaa vasten ja samalla taivutetaan ylöspäin.
1c M ii

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 29.05.08 - klo:09:31 »
^ Äh, testasin tota lusikkahommaa, ei tapahtunut muuta kuin että jokaisella kerralla (testasin kolmesti) lähti irti ripsi tai pari.

Jostain syystä ne metallikapistukset vaan kammoksuttaa, ajattelin ehkä ostaa jonkun toisenlaisen, ainakin parista mallista/versiosta on tässäkin ketjussa kuvia. Nopeasti vaan selasin viestit läpi, eli en kyllä tiiä oliko ne jotain hienompia versioita..

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 29.05.08 - klo:17:32 »
^ Muovisten ripsientaivuttimien pitäisi kai olla vähän hellemmät ripsille. Enemmänhän se on tietystii taivuttajasta kiinni, miten hellästi ne taivuttaa, mutta ehkä muoviset eivät olisi niin pelottavat ensitaivuttajalle. :D Ja marketeista löytyy halvalla oikein hyvin toimivia ja edullisia muovisia ripsientaivuttimia.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 29.05.08 - klo:17:56 »
^ Mun mielestä muoviset on paljon ilkeämmät käyttää kuin sirot metalliset. Muoviset on usein niin isot ja kömpelöt, ettei takana olevaa silmää edes näe ja aina meinaa vahingossa jäädä luomi väliin. :-X
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 30.05.08 - klo:16:24 »
Olen jo jonkin aikaa metsästänyt kuumenevia ripsentaivuttimia, tarkemmin sanottuna sellaista pitkulaista mallia jolla "sivellään" ripset läpi. Suurimmat marketit ja Anttilan olen kolunnut läpi ja jos ei Stokkalta löydy niin kai se pitää suosiolla alkaa etsiä netin syövereistä noita.

Tähän asti oon käyttänyt muovisia taivuttimia kun ne metalliset tahtoo jostain syystä alkaa aina nipistelemään jossain vaiheessa (vääntyvät jotenkin?).
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #251 : 30.05.08 - klo:16:27 »
^Sokoksella on ollut noita pitkulaisia, harjamaisia taivuttimia, itse olen omani sieltä ostanut. Toimii hyvin, mutta vain kun käyttää ripsarin levittämisen jälkeen. En usko että siitä on ripsille hirveästi enemmän haittaa, tuossahan ripsiä ei jätetä taivuttimen väliin vaan tosiaan vain painetaan alapuolelta.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #252 : 28.07.08 - klo:15:23 »
Mitkähän ripsentaivuttajat olisi hyvät oikein itsepäisille ja suoristuville ripsille? Metalliset mielellään. Lämmitettäviä kokeilin mutta eivät oikein toimineet. Onko Make up storet taivuttimet hyvät? Hintaa mielellään alle 20 e.

Edit. Musta tuntuu, että mulla ei ripset oikein taivu kunnolla. Tai jos saan taipumaan niin ne on suorat kuin seinä ripsivärin laiton jälkeen. Vedenkestävä ripsari varmaan auttaisi vähän, mutta..
« Viimeksi muokattu: 23.09.08 - klo:11:19 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #253 : 29.07.08 - klo:22:32 »
^No lämpöä täytyy ainakin olla, jos haluaa taivuttaa todella itsepäiset ripset! Eli hankihan pariston  avulla lämpenevät taivuttimet, joko perinteisen malliset, tai sitten "harjamaiset", joilla taivutetaan ripset ripsivärin levittämisen jälkeen. Molempien yhdistelmä toimii hyvin, eli ensin kevyt taivutus lämpimillä perinteisillä, sitten ripsari, ja lopuksi vielä taivutus harjamaisella lämpötaivuttimella. Ei edes tarvitse olla vedenkestävää ripsaria, ja silti taivutus pysyy!

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #254 : 30.07.08 - klo:02:26 »
^^ mulla oli lämmitettävät taivuttimet mutta menivät sen samantien rikki. Kävin Kicksissä ja myyjä suositteli tana(?) merkkisiä kullanvärisiä taivuttajia. Kävin semmoiset ostamassa Anttilasta. Pitänee testailla toimiiko nuo!