Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73565 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #255 : 30.07.08 - klo:08:14 »
^Mulla on nuo Tana-merkkiset taivuttimet olleet jo monta vuotta ja olen tykännyt, tosin mulla ei ole ongelmia ripsien taivutuksen kanssa. Jos nuo taivuttimet ei yksinään riitä taivuttamaan sun ripsiä, niin kokeile lämmittää niitä pikkasen hiustenkuivaajalla ja taivuttaa sitten ripset. Lämpiminä ne taivuttavat paljon paremmin. Tosin kannattaa olla tosi varovainen sen lämmityksen kanssa, ihan pikku hetki riittää, ettei tule liian kuumat niistä taivuttimista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #256 : 03.08.08 - klo:13:21 »
Ostin Japanista Shu Uemuran taivuttimet 6 eurolla. Nyt pitäisi vaan opetella käyttämään niitä, tai pikemminkin opetella muistamaan niiden olemassaolo... Harkitsin jo ostavani sellaisen pienen taivuttimen tavallisten lisäksi, sillä olisi kai tarkoitus taivuttaa vain osa ripsistä. Jotenkin se näytti hankalalta, joten kauppan jäi. Minkälaisia kokemuksia teillä on pienistä taivuttimista?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Anniza

• Vieras
« Vastaus #257 : 03.08.08 - klo:13:46 »
Onko jollain kokemuksia Duroyn metallisista ripsentaivuttimista, missä on siniset/pinkit "kädensijat". Demissä oli testivoittajana (tms.) kyseiset taivuttajat. Mietinkin nyt, ovatko oikeesti hyvät. ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #258 : 03.08.08 - klo:13:46 »
^^Minusta pienet ovat erittäin kätevät taivuttamaan nimenomaan vain ulkonurkan ripsiä. En ole vielä omistanut taivutinta, joka toimisi täysin oman silmäni muodon kanssa, joten pienet ovat hyvin kätevät: joka puoleta pääsee taivuttamaan ihan tyvestä. Tosin harvemmin itse kyllä jaksan taivutella, mutta jos taivutan niin noista tykkään kyllä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 03.08.08 - klo:13:51 »
^^ Mulla on kyseiset taivuttimet ja kyllä ne minusta on hyvät. Ne tuntuvat jotenkin hellävaraisilta, harvoin olen satuttanut luomiani niitä käyttäessä. Sellaiset halpis-teräksiset taivuttimet on kyllä aivan kamalat. Haluaisin kyllä kokeilla joskus esimerkiksi Shu Uemuran taivuttimia, koska skeptisesti en usko niillä olevan kovin isoa eroa noihin "taviksiin".

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 03.08.08 - klo:15:44 »
Mun Shu Uemurille oli käynyt jonkin sortin äksidentti eli ne on vääntynyt ihan vinoiksi ja se kaareva osa mikä tulee ripsien yläpuolelle on kans taipunut niin että niissä on terävä kulma :o. Mieskään ei saanut niitä oikaistua eli nyt olen sitten ilman taivuttimia.Joku jolla on Tanat ja Shuet, voisitko verrata niitä toisiinsa? Ovatko Tanat yhtä hyvät kun Shuet jne... Ja jos joku tietää mistä saa tilattua uudet Shuet kohtuuhinnalla, niin kertoisitko ???? Jos joku haluaa luopua omista Uemuroistaan niin ostan ne mielelläni, yksärillä yhteyttä vaan....  Mitäs ne Tanat muuten maksaa...?

edit. Kirjoitusvirheitä korjattu...
« Viimeksi muokattu: 03.08.08 - klo:17:21 kirjoittanut Lene »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 03.08.08 - klo:16:20 »
Mietin jo vakavasti joidenkin merkkitaivuttimien (esim. Shu Uemura) ostamista vanhojen romujen tilalle, mutta onneksi sorruin Diamante- merkkisiin halpiksiin. Parhaat ja samalla halvimmat taivuttimet mitä olen koskaan omistanut. Hintaa 2,90 ja mukana tuli kaksi ylimääräistä vaihtokumia. Sopii silmieni muotoon kuin nakutettu ja taivuttaa nätisti myös ulkonurkan ripset.

PPR

• Vieras
« Vastaus #262 : 29.08.08 - klo:23:38 »
Nyt sitten laitoin tilausta taivuttimista. Lueskelin ketjua läpi ja päädyin tilaamaan Shu Uemuran taivuttimet, normaalit ja mini kokoiset. Nyt sitten vain odotellaan....

Aikaisemmin oli sellaiset muoviset vaaleanpunaiset jossa oli toisessa päässä se sellainen pieni taivutin. Tykkäsin kyllä kovasti mutta muoto ei ihan täysin sopinut minulle. On hajonnut jo aikoja sitten ja olen käyttänyt MUS:n pientä matkakokoista mustaa. On jotenkin hankala käyttää mutta työmatkoilla ei viitsi isoja kantaa mukana. Jokapäiväiseen käyttöön haluan paremmat.

Ikinä en oletuollaisia metallisia käyttänyt. Toivottavasti on helppo oppia. Kyselen sitten neuvoja jos aivan hukassa...

lily

• Vieras
« Vastaus #263 : 06.09.08 - klo:15:12 »
Paljonkohan suunnilleen maksavat tuollaiset lämmitettävät ripsentaivuttimet (esim. Duroyn?) ja mistä niitä saa?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 06.09.08 - klo:16:28 »
Shu Uemuran taivuttimet ovat hyvät mutta eivät mitenkään ratkaisevasti paremmat kuin Tanan taivuttimet. Sen verran tykkään kyllä, että seuraavasta reissuta ostan toiset jemmaan ;). En noissa suurempaa eroa ole huomannut, molemmat toimivat hyvin.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 07.09.08 - klo:09:58 »
Mä ajattelin hilpasta huomenna ostaan sellasen lämmitettävän suoran taivuttimen. Sephorassa kattelin jo viime viikolla merkin omaa taivutinta, onkohan tämä nyt samanlainen kuin Lorealin? Lorealin versiota en nimittäin mistään löytänyt että olisin vertaillut.

Hinta on täällä vaan kalliimpi kuin jos netistä tilaisi, 20 euroa.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 07.09.08 - klo:11:49 »
Jossain naistenlehdessä oli juttua Shiseidon ripsientaivuttista, että ovat kuulemma hyvät ja ammattilaisten suosimat. Ostin sit kesällä ne ja kyllä ne onkin hyvät! Silloin harvoin kun nykyään ripsaria laitan, koitan muistaa myös taivuttaa ripset, tulee meinaan älyttömän hyvä taivutus niillä. Mulla taitaa olla ennestään Duroylta muoviset ja BS:n metalliset eikä niillä kummallakaan tule niin hyvää jälkeä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

PPR

• Vieras
« Vastaus #267 : 15.09.08 - klo:16:20 »
Nyt olen parin päivän ajan kokeillut Shu Uemuran taivuttimia. Tilasin normaalin ja mini kokoisen. Ennen en ole osannut kayttää tuollaisia metallisia mutta nämä vain "istui" hyvin silmään ja kauniisti taivutti. Mini kokoisilla viimeistelin ulkonurkan ja ikinä ei ole ollut näin kaunista lopputulosta. Muihin merkkeihin en voi kovin verrata kun ei kamalasti ole kokemusta, mutta mielestäni päihittää muoviset kaksipäiset taivuttimet.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 15.09.08 - klo:16:53 »
Jossain naistenlehdessä oli juttua Shiseidon ripsientaivuttista, että ovat kuulemma hyvät ja ammattilaisten suosimat. Ostin sit kesällä ne ja kyllä ne onkin hyvät! Silloin harvoin kun nykyään ripsaria laitan, koitan muistaa myös taivuttaa ripset, tulee meinaan älyttömän hyvä taivutus niillä. Mulla taitaa olla ennestään Duroylta muoviset ja BS:n metalliset eikä niillä kummallakaan tule niin hyvää jälkeä.

Mitä nuo mahtavat maksaa Suomesta ostettuina (siis kai noita myydään Suomessa?)?

Mulla on tällä hetkellä Make Up Storen metalliset taivuttimet, mutta täytyisi ostaa varoiksi jotkut toiset, jos ne joskus sattuvat hajoamaan kun reissaan niin paljon. Ihan hyvin nuo MUS:n toimivat, ei mitään erityistä valittamista.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #269 : 23.09.08 - klo:11:21 »
Ja jos joku tietää mistä saa tilattua uudet Shuet kohtuuhinnalla, niin kertoisitko ???? J

Mulle tuli just Shue Uemuran ripsentaivuttimet postissa, tilasin Ebaysta myyjältä nimeltä stephanie_kwong. Hintaa noille tuli postareineen noin 8 puntaa eli vajaa 11 euroa.

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.