Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73588 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #270 : 23.09.08 - klo:16:38 »
^^Minusta pienet ovat erittäin kätevät taivuttamaan nimenomaan vain ulkonurkan ripsiä. En ole vielä omistanut taivutinta, joka toimisi täysin oman silmäni muodon kanssa, joten pienet ovat hyvin kätevät: joka puoleta pääsee taivuttamaan ihan tyvestä.

Mistä tuollaisia pieniä taivuttimia saa? Mulla on joskus ollut sellaiset mutta en ole vuosiin onnistunut löytämään mistään. Mulla on just tuo sama ongelma, ettei tavalliset taivuttimet istu hyvin silmän muotoon.

Tana-merkkisiä oon käyttänyt ja ne on olleet kyllä muuten hyvät.

Poissa koh-i-nor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #271 : 23.09.08 - klo:17:40 »
Mä ostin kasan pieniä ripsentaivuttimia Iberon tehtaanmyymältästä Pitäjänmäeltä keväällä, ja myös Fashion Forumin ystävämyynneissä niitä on näkynyt. Yhdenkään oikean kaupan valikoimissa en ole nähnyt aikoihin. Mulla on noita nyt kaikissa sateenkaaren väreissä, oli muka pakko alkaa hamsteriksi kun sai 10snt/kpl.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 24.09.08 - klo:21:30 »
Kävin nyt sitten vihdoinkin ostamassa sen Sephoran lämmitettävän taivuttimen. Piti sitten testata heti parkkipaikalla kun autoon pääsin  :) Hyvin pelittää, taivutin sillä n. 5 tuntia sitten ja yhtä kauniin kaarevat räpsyt on vieläkin.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #273 : 15.11.08 - klo:11:11 »
Nyt olisi Tana taivuttimista kysyttävää. Ostin nuo eilen ja nyt aamuna päätin katsoa merkin nettisivuja. Siellä oli sitten (saksaksi kylläkin) seuraavaanlainen tieto: Optional: Ersatzsilicon (Packung zu je 3 Stuck) erhältlich Sanakirjan suomennoksen perusteella kuvittelisin, että pakkaukseen kuuluu 3kpl vaihtokumeja(?) Minulla ei nimittäin ollut yhtään vaihtokumia pakkauksen mukana, joten täytyykö tässä soittaa kauppaan vai tarkoittaako tuo lause jotain muuta?   :)

Tässä vielä kyseinen sivusto: http://www.tana-cosmetics.de/Templates/id8.htm

Edit. Taisin viimein ymmärtää tuon *lamppu pään yllä ja etusormi pystyssä* Siis tarkkoittaako tuo lause erillisenä myytävää vaihtokumipakkausta, koska alla on vielä joku 3.90e. Luojan kiitos, etten kerennyt jo soittaa hätäistä puhelua kauppaan.  ::)
« Viimeksi muokattu: 15.11.08 - klo:11:31 kirjoittanut purppura »

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 15.11.08 - klo:13:43 »
^Joo niihin Tanan taivuttimiin tosiaankin myydään vaihtokumipakkausta jossa on kolme kumia. Vaikken saksaa osaakaan niin sitä se varmaan tarkottaa. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 13.12.08 - klo:22:32 »
Mä ostin taannoin MAD:n heated eyelash curlerin, ja siitä on tullut aamujen pelastus! Mulla on jonkin verran taipuisat pitkät ripset, joiden taipuisuus saattaa tosin suuntautua myös viistosti alaspäin, joten ripsien taivuttaminen on mulle must-juttu. Tuo taivutin lämpenee nopeasti, ja muutamaan kertaan ripset läpikäytyäni taivutusjälki pysyy ihan loistavasti! Taivutan siis ripset ennen ripsarin laittamista. Käytän aina vesiliukoista ripsaria, ja mulla ei ole ollut edes taivuttimien kanssa ongelmaa siitä, että ripsari olisi suoristanut taivutukset, mutta tuo lämmitettävä vaihtoehto on mielestäni tehokkaampi ja nopeampi kuin normaalit ripsentaivuttimet. Ja näin kylmään vuodenaikaan on se vaan aika ihanaa saada lämmön tunne vielä hieman aamurähmäisiin ripsiin.  :P
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #276 : 03.01.09 - klo:07:38 »
Mä oon käyttänyt syksystä asti niitä Tanan kultaisia ripsientaivuttimia ja oon tykännyt tosi paljon! Taivutus pysyy hyvänä ihan koko päivän, kun on meikit naamassa. Vaikkakin maksoi sen 14 € niin ei haittaa lainkaan, kun on sen verran hyvät. Joskus mulla oli tuon Shu Uemuran taivuttimet, mutteivat ne toimineet lainkaan mulla, en ymmärrä miksi. Vamasti tuun käyttämään Tanan taivuttimia aina, kun ovat niin hyvät.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 20.01.09 - klo:20:04 »
Osaako joku vertailla Tanan ja Shiseidon taivuttimia keskenään?

edit. Ostin eilen Tanan taivuttimet ja kokeilin heti. Tuo ei oikein sovi mun silmän malliin. Tuntuu myös, että poski on tiellä kun noilla koittaa taivuttaa. Mulla on kyllä noitten kanssa tekniikka vielä vähän hakusessa, kun olen tottunut MUS:in taivuttajiin, ja ne on ihan erilaiset, sellaiset "avonaiset". Tässä vaiheessa Tanat olivat pieni pettymys. Täytyy tota tekniikka koittaa hiota vähän, josko ne sitten osoittautuisivat hyviksi.
« Viimeksi muokattu: 01.02.09 - klo:20:49 kirjoittanut pinkpepper »

domino

• Vieras
« Vastaus #278 : 01.02.09 - klo:16:51 »
Hunajapupu, tilasin kans tolta stephanie_kwong:ilta shu uemurat ja mietin tässä et kauan sulla kesti niiden toimitus?

Edit. Onkohan nää stephanie_kwongin myymät shu uemurat feikkejä..? Pakkaus varsinki vaa eros sen verran mun edellisistä.. ???
« Viimeksi muokattu: 19.02.09 - klo:11:09 kirjoittanut domino »

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 10.02.09 - klo:15:17 »
Sain viimeinkin hommattua metallisen ripsikamman ja tämä on kyllä ihan eri luokkaa kuin muoviset! Harmittaa kun en aikaisemmin älynnyt ostaa, hyvästi yhteenliimautuneet ripset  :D Hintaakin tais olla jotain pari dollaria Coastal Scentilla.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 22.03.09 - klo:10:32 »
Ooh, olen ostanut elämäni ensimmäiset ripsientaivuttimet- ja vieläpä käyttänyt niitä.  :ts Sokokselta tarttuivat mukaan, ihan halpis-Cailapit, taisivat olla ainoat metalliset valikoimassa. Ensimmäisen kokemuksen perusteella toimivat ihan hyvin, mitä nyt ekaksi taivutin kai liikaa, kun mun ripset hävis kokonaan  ;).

Minulle, joka en tiedä paremmasta, ne ovat hintaansa nähden ihan välttävät. Ainoa miinus, että toisessa silmässä en saanut mahdutettua fiksusti sisänurkan ripsiä mukaan, toisessa silmässä taas ulkonurkan. Pitäis vissiin metsästää jotku pienet taivuttimet, joilla on tarkoitus taivuttaa ripset pienissä erissä.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 20.04.09 - klo:22:58 »
Onko kokemusta Tweezermanin taivuttimista? Niillä kun taitaa olla aika kestäviä ja hyvälaatuisia tuotteita. Mulla on ollut Tanat käytössä, ne oli kuitenkin keskihintaista kalliimmat ja olen niistä tykännyt, mutta niille on käynyt ihan sama kuin halvemmillekin, eli ne "löystyy" kummallisesti ja tuntuu ettei enää taivuta. En tiedä sitten painanko niitä liian apinan raivolla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 21.04.09 - klo:16:39 »
Mulla on Tanan ja Tweezermanin taivuttimet. En noissa pahemmin mitään eroa huomaa?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 21.04.09 - klo:20:15 »
Mulla on Tanan ja Tweezermanin taivuttimet. En noissa pahemmin mitään eroa huomaa?

Onko sulla muuten Tanat löystyneet? Mietin vaan että käytänkö niitä jotenkin väärin kun ne meni niin löysäksi.

Mitkä Tweezermanit sulla on, FeelUniquessa ja LF:ssä näytti olevan paria-kolmea erilaista mallia?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #284 : 21.04.09 - klo:20:23 »
^ Mä oon käyttänyt Tanan taivuttimia jo tosi pitkään ja ne eivät ole lainkaan löystynyt. Niissähän pitäiis olla parin vuoden takuu, ellen väärin muista.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos