Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71791 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #285 : 21.04.09 - klo:20:24 »
^^Mulla on Tanat olleet vasta vähän aikaa, joten en osaa kestämisestä sanoa sen enempää ainakaan vielä.

Mulla on Tweezermanilta Deluxe Metal Eyelash Curlerit, LF:stä olen ne tilannut. Nämäkin olleet vasta vähän aikaa.
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo:20:27 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #286 : 21.04.09 - klo:21:58 »
Minäkin muistelen että myyjä kehui silloin sitä Tana-merkkiä hirveesti, että sen pitäisi kestää vuosia, mutta takuusta ei ollut muistaakseni puhetta. Noh, tilasin nyt kuitenkin Tweezermanin Classic-version, siitähän se kokeilemalla näkee onko niistä mihinkään.  :)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 22.04.09 - klo:20:03 »
^^Minusta pienet ovat erittäin kätevät taivuttamaan nimenomaan vain ulkonurkan ripsiä. En ole vielä omistanut taivutinta, joka toimisi täysin oman silmäni muodon kanssa, joten pienet ovat hyvin kätevät: joka puoleta pääsee taivuttamaan ihan tyvestä.

Mistä tuollaisia pieniä taivuttimia saa? Mulla on joskus ollut sellaiset mutta en ole vuosiin onnistunut löytämään mistään. Mulla on just tuo sama ongelma, ettei tavalliset taivuttimet istu hyvin silmän muotoon.

Tana-merkkisiä oon käyttänyt ja ne on olleet kyllä muuten hyvät.

Jos vielä etsit pieniä taivuttimia niin ainakin Seppälässä on myynnissä sellainen yhdistelmätaivutin. jossa on siis tuollainen pieni taivutin siellä toisessa päässä. Ovat vaaleansiniset ja muoviset eivätkä maksa juuri mitään eli n. vajaa kolme euroa.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 12.08.09 - klo:23:51 »
Turhauduin taas suoristuviin ripsiin ja testasin ripsikiharrinta. Ei vaan toimi mulla.  :( Kiharrin on Naturel-merkkinen, ostettu marketista. Ilmeisesti ainakin Sephoran ripsikiharrinta on kehuttu, entä onko muita kokeilemisen arvoisia? Tuossa Naturelissa ne "välit" jotka kuumuu, on aivan kamalan isoja ja harvassa eli tuloksena on ainakin mun ripsillä hirveän isot klimpit. Ei huva.

Normaalisti käytän muovisia taivuttimia, mutta nekään ei pidä taivutuksia toivomallani tavalla. Kukapa nyt ei haluaisi kauniisti kaartuvia räpsyripsiä..  ::) Metalliset halpistaivuttimet aiheuttaa mulle yleensä ihottumaa ja kutinaa luomille (ilmeisesti sisältävät nikkeliä) ja alkavat jossain vaiheessa löystyttyään nipistellä ikävästi.

Metallinen ripsikampa mulla onkin ollut ostoslistalla jo pitkään, mutta en vain ole saanut aikaiseksi hankkia uutta hajonneen tilalle. On kyllä sata kertaa kätevämpi kuin muovinen versio.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 13.08.09 - klo:21:32 »
Käytättekö te aina ripsikampaa? Mä en koskaan käytä, mutta nyt aloin miettiä, tekisikö se mun ripsille mitään. Pelkään, että se vaan klimppaa ripset yhteen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #290 : 13.08.09 - klo:21:34 »
^ Lähestulkoon aina ja metallista sellaista. Ei se mulla ainakaan klimppaa ripsiä yhteen vaan erottelee näteiksi. Ja tuon oman metallisen ripsikamman löysin Anttilasta alle neljällä eurolla.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 13.08.09 - klo:21:46 »
Metallisella kammalla ei klimppaa mutta muovisia en voi käyttää ollekaan. En päivittäin käytä mutta aina  tarvittaessa  :)
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 13.08.09 - klo:22:00 »
^Ilmeisesti eri merkeillä ei ole hirveästi eroa, joka vaikuttaisi lopputulokseen?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 13.08.09 - klo:22:09 »
^
Minulla on yksi stoccalta ostettu (Duroy?) ja pari kiinasta hankittua halpista, kaikki yhtä hyviä!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 14.08.09 - klo:12:39 »
Luurankka: Mulla on Sephoran sähkötaivutin. Se tosiaan helposti klimpittää ripset yhteen eli saa olla salamana erottelemassa, tai sitten kihartaa ennen ripsiväriä jolloin klimppiefektiä ei tapahdu mutta ei kyllä taivutuksetkaan pysy.
 Tuo on unohtunut kaapin perälle kun tuntui ettei se ehkä pelitäkään niin hyvin kuin alussa ihastelin, pitäisi testata uudestaan vedenkestävän ripsarin kanssa. Silloin kun tämän ostin käytin vielä ei-vedenkestäviä ripsareita eikä taivutukset ikinä oikein pysyneet, vedenkestävän kanssa on ihan eri meininki  :)

Ripsikampa on musta ihan ehdoton ja nimenomaan metallikampa eikä muovinen.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 14.08.09 - klo:12:57 »
^ Ai tuota klimppytymistä tapahtuu muillakin kuin halpiskihartimilla. :(  Toisessa ketjussa mua ohjeistettiin sivelyn sijasta painamaan ripsiä haluttuun kulmaan kihartamisen aikaansaamikseksi. En ole vielä kokeillut, mutta toivottavasti toimii.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 14.08.09 - klo:20:00 »
^Ilmeisesti eri merkeillä ei ole hirveästi eroa, joka vaikuttaisi lopputulokseen?

Mulla on Duroyn ja Tweezermanin metalliset ripsikammat ja tuo Tweezerman on ehdottomasti parempi. Siinä on pyöreät piikit, ikään kuin nuppineulat, ja erottelee todella kauniisti, Duroyn ripsikammassa taas on litteät piikit ja niillä ei kauhean kaunista jälkeä saa. Makuasia.

Luurankka, mulla on lämmitettävä taivutin, Depend- merkkinen Kicksistä, Stationeryn suosituksesta hankittu, ja mä saan sillä ainakin mun kurittomat piikkisuorat ripseni wp-mascaralla taipumaan ja pysymään. Käytän myös Shu Uemuran ja Tanan perinteisiä taivuttimia lämmitettyinä ennen ripsarin laittoa, tuolla lämmitettävällä saa ripsarin laitonkin jälkeen vielä taivuttaa.
« Viimeksi muokattu: 23.08.09 - klo:20:12 kirjoittanut Lene »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 14.08.09 - klo:22:30 »
Itse käytän myös aina ripsikampaa, koska tykkään tosi erotellusta jäljestä. Tweezermanin metalliset ovat olleet mielestäni parhaat juuri siksi mitä Lenekin tuossa edellä sanoi eli siis kun piikit ovat terävät ja kapeat niin toimii loistavasti. Tweezermanin huono puoli on, että jos niitä putsailee liian kovalla kädellä niin ajan myötä piikit lähtevät irti. Itse olen siis saanut noita kulutettua käyttökelvottomaksi jo useita.

Oon joskus katsellut kaupassa noita Duroyn metallisia litteä/leveäpiikkisiä ja ajatellut, että nuo on taatusti ihan turhat, vaikka periaatteessa suosin metallisia. Itseasiassa muovisetkin voivat olla ihan ok mun mielestä, jos vaan piikit ovat tarpeeksi ohuet ja terävät. Useinmiten ei ole näin, mutta Duroylla on ollut yksi tällainen malli, joka oli käytössä tosi hyvä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 15.08.09 - klo:17:18 »
Onko teidän Tweezermanin metallinen ripsikampa tälläinen kuin LF:ssä on myynnissä?
http://www.lookfantastic.com/accessories/tweezerman/tweezerman-eyes/tweezerman-folding-lash-comb.html

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 15.08.09 - klo:19:08 »
^ Joo, mulla on ollut eri värisiä, mutta siis sama malli kyseessä. Tietääkseni Tweezermanilla ei edes ole valikoimissa kuin tuo yksi malli, jota sitten on tarjolla eri värisinä.