Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 68030 kertaa)

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #30 : 01.04.06 - klo:14:12 »
Olisiko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi nikkelitestatut metalliset taivuttimet? Nykyisistä saan ihottumaa silmien ympärille ja muovisista taivuttimista ei oo mihinkään.
« Viimeksi muokattu: 13.06.06 - klo:20:40 kirjoittanut Viivi »
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #31 : 18.04.06 - klo:10:44 »
Olen tähän asti pärjäillyt ilman, mutta nyt ajattelin hankkia ripsentaivuttajat. Mutta millaiset? Kannattaako ostaa muoviset, metalliset, onko merkkisuosituksia? Käyttövinkitkin ovat tervetulleita!

Yhdistin Liisukka sun kysymyksen tänne aiempaan ketjuun. Täältä saatkin jo vinkkejä vaikka kuinka.  :)

-Ulpu

Hups, enpä huomannutkaan, kiitos Ulpu!
« Viimeksi muokattu: 18.04.06 - klo:10:57 kirjoittanut Liisukka »

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 06.05.06 - klo:20:32 »
Vanhoihin hyviin metallisien ripsentaivuttimien vaihtotyyny meni halki ja en löytänyt mistään enää Cailapin vaihtopäitä tai taivuttimia! En siis yhtään mistään, en tiedä onko se sarja lopetettu tms, cittarit, prismat, sokokst kaikki kävin läpi. Noh, ostin sitten metalliset Iberon taivuttimet. Ne eivät kyllä taivuttaneet ripsiä yhtään! Vaikka kuinka puristi niin lopputulos oli suorat ripset. Ripsivärikin näytti niin laimealta kun ei ollut yhtää kaarta ripsissä. Maksoivat n. 6 euroa nuo taivuttimet. Sitten tänään Robin hoodista näin Diamond sarjalla samanlaiset vaihtopäätyynyt kuin cailapilla, maksoivat 80 senttiä. Taivuttimet 2,50 €. Ostin vaihtopäät ja sopivat vanhoihin taivuttimiin hyvin. Olisin siis selvinnyt 80 sentillä kuuden euron sijaan, ärsytti  >:(

Liisukka: Metalliset taivuttimet ovat mielestäni parhaat, taivuttavat hyvin ja nätisti. Ja kannattaa taivuttaa ripset joka puolelta, juuresta, keskikohdalta ja kärkeä läheltä. Ei vain yhdestä kohtaa.

rolla

• Vieras
« Vastaus #33 : 06.05.06 - klo:20:50 »
Mulla on vanhat hyvät cailapin halpis metallitaivuttimet olleet vuosia ja toimii. Ei edes kumiosa ole kuin kerran vaihdettu. Ne muoviset on ihan leluja eikä niillä pysty edes taivuttamaan.

menna

• Vieras
« Vastaus #34 : 07.05.06 - klo:10:46 »
Minulla on kanssa ollut käytössä MUS:n ripsentaivuttimet. Todella hyvät, enää en osaa tavallista metallista edes käyttää.  :)

Sitä vaan mietin, että se töppönen siinä on vähän eri näköinen kuin muissa.. mistä löytyisi uusi..?

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 11.06.06 - klo:20:54 »
Mä oon hajottanu jo vaikka kuinka monet muoviset taivuttimet, ja enää en sellaisia kyllä osta. Taidan painaa vähän liian lujaa. Jostain kuuluu rusahdus ja sitte eivät enää taivuta.
Ajattelin seuraavaksi kokeilla Cailapin metallisia taivuttimia, joissa on sellainen sininen juttu "sormensijoissa" ja ilmeisesti ovat jotenkin helpommat käyttää tms.
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:22:49 kirjoittanut Prisku »

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #36 : 11.06.06 - klo:21:04 »
Mulla on H&M:n taivuttimet toimineet ihan hyvin. Suosittelen kokeilemaan.

Onko muuten että toisille tietty ripsientaivutin käy mutta toisille ei... siis että johtuuko se ihan silmän muodosta millainen taivuttaja kellekin sopii? Juu.. ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta tuli vaan mieleen.  :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #37 : 11.06.06 - klo:22:25 »
Mulla on H&M:n taivuttimet toimineet ihan hyvin. Suosittelen kokeilemaan.

Onko muuten että toisille tietty ripsientaivutin käy mutta toisille ei... siis että johtuuko se ihan silmän muodosta millainen taivuttaja kellekin sopii? Juu.. ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta tuli vaan mieleen.  :D

On kyllä tosiaan ihan kiinni siitä silmän muodosta että mikä sattuu omaan silmään parhaiten sopimaan. Esim. noissa metallisissa on jo niin paljon eroja kun alkaa vertail,emaan kaarevuutta ja leveyttä että on sitten vaan ihan tuurista kiinni että sattuuko ostamaan juuri oikean mallin omalle silmälleen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #38 : 11.06.06 - klo:22:44 »
Ok.  :)  Minulle tulee aina ihan ihmeellisiä kysymyksiä päähän ja ainahan täytyy kysästä. Tai sitten tämä aika illasta, oli tarkoitus olla vain tunti koneella mutta kohta 2 tuntia tulee täyteen. eh...  :-[

Sinisilmä

• Vieras
« Vastaus #39 : 13.06.06 - klo:08:37 »
Minulla on kanssa ollut käytössä MUS:n ripsentaivuttimet. Todella hyvät, enää en osaa tavallista metallista edes käyttää.  :)

Sitä vaan mietin, että se töppönen siinä on vähän eri näköinen kuin muissa.. mistä löytyisi uusi..?

Mä kans ostin keväällä nämä, ja jotenkin en osaa käyttää, tai olisiko kyse juuri siitä silmän muodosta.

Tarkoitatko töppösellä sitä kumi"tyynyä"? Kysyin ostaessa myyjältä, että sopiiko tavalliset vaihtotyynyt (esim. Cailapin), ja hän sanoi, että Tana-merkkiset käyvät parhaiten (ainakin Sokoksella myydään Tanaa).

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 14.06.06 - klo:10:29 »
Sinisilmä, minulla oli kans alussa hankalaa MUS:in taivuttimen kanssa, tuli aina räpsähdysreaktio kun taivuttimet läheni silmää. Mutta kyllä niitä oppii käyttämään, taisin alussa taivuttaa aina pienen osion kerrallaan.  Onhan ne vähän erilaiset kuin esim. Cailapin.

Hyvä, pitääkin laittaa muistiin tuo Tana merkki. Mietinkin, saisiko vaihtotyynyjä muualta kuin MUS:ia myyvistä liikkeistä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 18.06.06 - klo:20:56 »
Minulla on sekä metalliset perinteiset että tuollaiset samannäköiset muoviset kuin Essin kuvassa, Oriflamelta. En tykkää niistä metallisista yhtään, niitä on kömpelö asetella ja nipistävät helposti luomea,taivutuksesta ei tule siistiä ja tasaista millään. OF:n taas ovat todella hyvät, saa helposti oikeaan paikkaan ja taivutus pysyy, on hellä ripsille. Vaihtokumi tuli mukana. Ovat kooltaankin pienet, näppärä pitää mukana.

Uusimmassa kuvastossa Oriflame mainosti metallisia, nikkelitestattuja taivuttimia.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #42 : 23.06.06 - klo:12:33 »

Onko kukaan muuten kuullut ripsiravinnosta?  :D Ainakin Anttilassa olen sellaisessa vaal.pun. tuubissa nähnyt, 6e maksoi. Kiinnostaisi tietää onko siitä mitään hyötyä!  8)

Kai se on vähän niinkuin hoitoaine hiuksille. Uskon kyllä, että voi hoitaa ripsiä, jotka helposti katkeilevat ym. mutta en usko että noilla voisi olla vaikutusta ripsien kasvuun kuten usein mainostetaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #43 : 24.06.06 - klo:15:06 »
Tuosta vaaleanpunaisesta (siis se puteli) ripsiravinteesta. (Tosin OT.) Mä oon käyttänyt sitä yli pari vuotta ja se auttaa siihen, ettei ripsiä tippuile. Varsinkin, kun taivutan aina ne, kun meikkaan. Eli kyllä se auttaa. On todella riittoisaa, vaikka onkin niin pieni se tuubi. Ripsiä ne ei kyllä kasvata. Tosin mua ei haittaa se lainkaan, kun muutenkin omistan tosi pitkät ripset.

Mä aattelin ostaa piakoin MUS:in ripsientaivuttimet, täytyyhän niitä testata ja kehujakin ovat saaneet.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #44 : 24.06.06 - klo:18:52 »
Siis mikä niissä MUSin taivuttimissa on hienoa (kun mä en ole ikinä sattunut niitä katsomaan)? Onko minkä hintaiset?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.