Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 68032 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #300 : 25.08.09 - klo:15:31 »
Mun ripsentaivuttimet levähti sitten kunnolla ja korjaamattomasti, joten mun on pakko hankkia uudet ja äkkiä. Olin ajatellut ostaa ne kuulut Shu Uemuran taivuttimet, mutta mistä ne kannattaisi hankkia. Ebayta jo katselin, mutta miltä myyjältä sieltä uskaltaa ostaa, että ne ovat varmasti aidot, eivätkä huonosti tehdyt feikit?

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #301 : 25.08.09 - klo:18:51 »
^Itse olen kanssa tutkaillut ebayn tarjontaa, ja taidan kallistua ostamaan taivuttimet alphabeautyuk:lta. Hänellä on 10661 myyntiä ja palaute 99,8% positiivinen, joten uskon että tavaran aitouteen voi luottaa. Taivuttimet maksavat hänellä 14,98$ ja postitus Suomeen on ilmainen.
Halvemmallakin varmasti löytää, mutta tuo on varmaan ihan turvallinen valinta.

Osaako kukaan verrata näitä taivuttimia (Shu Uemuran siis) esimerkiksi Diamanten taivuttimiin? Minua vähän epäilyttää ovatko Uemurat tarpeeksi kaarevat oman silmäni malliin...
2c F ii

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 25.08.09 - klo:19:43 »
Omat Uemurani ostin Kissandmakeup:sta, ja voin kyllä suositella ko. kauppaa. Hieman kalliimmathan ne tuota Ebay-hintaa näyttävät olevan, mutta ei ero nyt niin kauhean suuri ole. Etenkin jos löytää muutakin kivaa ostettavaa... :P
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #303 : 31.08.09 - klo:13:25 »
Ostin sitten Ebaysta ne Uemurat, tuolta Beatrixin löytämältä alphabeautyuk:lta. Ainakin sivuilla he sanoivat, että heillä Ebay-kauppa on tavallisen kaupan ohella ja se ehkä vähän helpottaa feikkiepäilyjä. Kovasti ainakin vakuuttivat, että myyvät ainoastaan 100 %:n aitoa tavaraa Ebayssa ja omassa kaupassaan. Toivottavasti räpsyttimientaivuttajat ovat hyvät.

Edit: taivuttajat saapuneet, tulivat melko nopeasti. Ensivaikutelma Uemuran taivuttimista on, että kun opin laittamaan taivuttimen oikealle kohdalle, saan kaikki yläripset mukaan taivutukseen. Taivuttimet tuntuvat todella jämäköiltä, toivottavasti ne kestävät kans. Mielestäni oikein hyvä hankinta.
« Viimeksi muokattu: 03.09.09 - klo:08:39 kirjoittanut ellen »

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #304 : 17.11.09 - klo:19:04 »
Tuli munkin hankittua Tweezermanin taittuva ripsikampa ja vau se on hyvä! Ja terävä. Tuo kyllä pelastaa huonoiltakin ripsiväreiltä.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 19.11.09 - klo:20:40 »
Mulla alkaa mennä usko ja toivo noiden taivuttimien kanssa. Tanaan olin ihan tyytyväinen mutta käytän niitä varmaan liian apinan raivolla kun saan ne kaikki löystymään ihan hyödyttömiksi. Nyt käytössä ollut Tweezermanin Classic-taivuttimet ja ne tuntui alkuun hyvältä mutta ripsiä mulla tippuu enemmän kuin koskaan! Toisesta silmästä puuttuu keskeltä sentin alueelta kaikki ripset... En tiedä voiko syyttää taivuttimia kun vain toisesta silmästä lähti noin radikaalisti.

Mietin vieläkö viitsisi testata Shu Uemuraa vai pitäisikö siirtyä suosiolla muovisiin halpiksiin?  ::)

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #306 : 19.11.09 - klo:20:49 »
Minä käytän taivuttia TODELLA harvoin kun ripset ovat ihan riittävän käyrät muutenkin. Silloin harvoin kun tulee taivuteltua niin toisen silmän luomea kiristää/sattuu vaikka samalla tavalla mielestäni molemmissa silmissä teen, mulla tulee kyllä kipukynnys vastaan ennen kuin mitään irtoilee.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #307 : 19.11.09 - klo:23:44 »
Nyt kun oli puhetta noista Ebayn feikki-Uemuroista, niin alkoi epäilyttämään omieni aitous. Mistähän aidot Shu Uemurat siis voisi mahdollisesti tunnistaa?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #308 : 17.02.10 - klo:21:00 »
Oon ihan ällistynyt! Oon pitkään käyttänyt Tanan taivuttimia ja ne ovatkin olleet todella hyvät eikä edes ole sitä kumia tarttenut vaihtaa siihen. Noh, ostin Cailapin halpistaivuttimet, kun välillä ollaan mun luona ja välillä poikaystävän ja aina melkein unohdan taivuttimet, niin ostin siksi nuo halpikset toiseen kämppään. Ja ne ovatkin paljon paremmat kuin Tanan taivuttimet :o Ja maksoi alle 4 €. Taivuttaa tehokkaammin ja taivutus pysyy koko päivän. Saa nähdä sitten kuinka nopeasti nuo löystyvät, mutta yleensä mulla halpistaivuttimetkin on kestäneet pitkään (vuoden pari).
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #309 : 28.03.10 - klo:16:25 »
^ Mikä noissa muovisissa on parempaa kuin metallisissa, kun puhutaan siis halpiksista. Mulla on selkeästi uusien hankinta edessä ja haluan vähän tietää noista enemmän. Mun on pakko jatkuvasti taivutella ripsiä kun käytän laseja ja ripset on luonnostaan jo kohtalaisen pitkät. Mulla on Cailapit olleet käytössä monta vuotta ja joskus kun muistan niin vaihdan ne kumit. Kyllähän noi menee mutta paremmat olis aina tietysti kivemmat ;D
Mun ongelma taivutettaessa on nuo ulkoreunan ripset jotka sitten harittelevat miten sattuu.

Niin, ja jos jotkut tietyn merkkiset muoviset on paremmat kuin toiset, niin mulle saa mielellään mainostaa! :ts
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 05.09.10 - klo:18:08 »
Jossain kehuttiin Shiseidon taivuttumia, onko täällä kenelläkään kokemusta?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 08.11.10 - klo:08:58 »
Mä en oo koskaan aikaisemmin käyttänyt ripsientaivuttimia kun oon aina jotenkin ajatellut, että en tarvi semmosia... No nyt viime aikoina oon miettinyt että ehkä sittenkin tarvitsen ja kävinkin eilen sitten ostamassa. Ostin ihan semmoset halvat metalliset, maksoi muistaakseni n. 3 euroa.

Tänä aamuna nuita sitten ensimmäistä kertaa käyttelin, ja en kyllä enää luovu ripsientaivuttimista! Ai että mun ripset näyttää nyt näteiltä, tuplasti pidemmiltä!  :-*
3a F ii

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 15.01.11 - klo:19:57 »
Minulla toimii lähes taivuttimet kuin taivuttimet, mutta ongelmana on se, että ulkonurkan ripset jäävät suoriksi, kun ne eivät mahdu taivuttimien sisään. Auttaisiko siis asiaa, jos puristaisin jollain tavalla ripsientaivuttimiani "lyttyyn", jolloin niistä tulisi kapeammat? Tai sitten ostaisin kapeamman malliset? Ystäväni nimittäin oli puristellut omansa lytympään, mutta päätinpä nyt kysäistä, jos joku muukin olisi sitä kokeillut...
1a F ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #313 : 16.01.11 - klo:12:33 »
^ Niitähän myydään ihan erikseen sellaisia ulkonurkan taivuttimia, ikävä kyllä en saa päähäni merkkejä tai kauppoja.... Oon käyttänyt aina ihan perus marketista saatavia ripsentaivuttimia, mutta kun hankin Shu Uemurat, niin pääsin ihan uudelle ulottuvuudelle. En usko että nuo muuten eroavat kuin että kaarevuus on erilainen (loivempi kuin kaupan cailapeissa tms) ja siksi saan paremmin kaikki ripset mukaan, kun kaarevuus istuu paremmin oman silmän malliin. En tiedä onko muita valmistajia, joilla olisi vastaavan mallinen, mutta luulisi!
Niin, ja nuo mun SU't on ebaysta tilattu; en tiedä aitoudesta, mutta sinänsä se ja sama, koska nuo toimii mulla joka tapauksessa paremmin kuin muut, ja nimenomaan mallin takia.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #314 : 16.01.11 - klo:17:36 »
^ Samaa mieltä. Markettien taivuttimissa ulkonurkasta ripset jäivät aina kyydistä pois, mutta ei SU'ssa. Mulla kestääkin niissä se kumi todella pitkään, parisen vuotta ja itse taivutin ei löysty ihan heti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”