Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 75633 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #315 : 16.01.11 - klo:17:42 »
Mäkin huomaan Shu Uemuran taivuttimissa ihan selkeän eron markettien perustaivuttajiin. Kaarevuus tuntuu tosiaan olevan ihan optimaalinen, jotta uloimmatkin ripset ulottuvat mukaan taivuttajaan. Mulla oli aiemmin jotkut Sokokselta ostetut, mutta ulkonurkan ripset jäivät aina suoriksi ja sellaisella minitaivuttimella ei mun ripsille tapahtunut kyllä yhtään mitään (tai sitten en osannut käyttää niitä). Näillä taivuttimilla saa kyllä kauniin ja tasaisen kaaren.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 17.01.11 - klo:15:43 »
Sopiiko Shu Uemurat paremmin pienisilmäisille? Mulla on aika suuret silmät ja sellaiset jännän malliset, vähän niinkuin Penelope Cruzilla. Ongelmana on saada ulkonurkan ripsiä taivutettua, ne jää mullakin aina suoriksi. Olen miettinyt että kokeilisin Shiseidon tai Shu Uemuran taivuttimia, mutta mietin sopiiko ne paremmin pienisilmäisille ja sellaisille japanilaistyyppisille silmille paremmin (eikös nuo ole jostain sieltä päin tai suunniteltu ainakin aasialaisille, vai??)?

Metallisia osaripsentaivuttimia olen metsästänyt, mutta tuloksetta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #317 : 17.01.11 - klo:17:09 »
Mä ostin H&M:lta tummanharmaat(mustalla kumilla) metalliset ripsentaivuttimet hintaan 3,90e ja nää taivuttaa kyllä aivan ihanteellisesti koko ripsirivin ulkonurkkaa myöten. Enää en haaveile Shu Uemuran taivuttajista kun näillä saa ihan täydellisen taivutuksen, kelpaa mulle  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #318 : 17.01.11 - klo:17:43 »
^^ Mulla on melko suuret silmät ja nuo Shu Uemurat istuu huomattavasti paremmin mun silmän malliin kuten aiemmin kirjoitinkin. Koska noissa kaarevuus on siis laajempi ja loivempi (tosi vaikea selittää kun kuvalla olisi niin paljon helpompi näyttää), niin käsittääkseni se juuri mahdollistaa paremman istuvuuden suuremmille silmille. Aasialaisten silmän malli voi olla ns littanampi, mutta kaarevuutta sitten taas löytyy ilmeisesti enemmän. Tän parempaan en nyt pysty näemmä, toivottavasti tästä saa edes jotain käsitystä mitä yritän selittää ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 17.01.11 - klo:18:36 »
Saako Shu Uemuroita tilattua netistä jostain (OP:n electronilla, PayPal löytyy myös)?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #320 : 17.01.11 - klo:18:42 »
^Ebaysta ainakin löytyy, omanikin tilasin sieltä. Tosin ehkä vaikea tietää 100% varmasti ovatko aidot vai ei, mutta jos on kovin luotettu myyjä niin ehkä riski on pienempi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 25.01.11 - klo:21:26 »
Suosittelen olemaan Shu Uemuroitakin ostaessa varovainen. Liian halpa hintaa kertoo kyseessä olevan väärennös. Aidot Shu Uemurat on valmistettu aina Japanissa.

Maksoin muistaakseni edellisistä Shu Uemuroista reilun kympin ja feikiksihän nuo osoittautuivat. Sen kyllä myös huomaa laadussa, joten olkaa varovaisia. En väitä että kaikki feikit olisivat huonoja, mutta ainakin nämä omani ovat edellisiin Shu Uemuroihin aika hirvitykset.

Siihen osaan johon kumi pitäisi asettaa, on noi metalliset tangot tulleet läpi ja törröttävät vähän siellä väärällä puolella. Kun kumin laittaa päälle, ei se asetu tasaisesti, koska alla on möykyt. Nyt jo yhden kerran jälkeen kumi on siksi haljennut ja rikki. Oikeaa tappoa siis ripsille. Kannattaa siis oikeasti varoa! Mullakin oli sinne halkeamaan tarttunut jo ainakin viisi ripseä, kun tarkemmin tutkiskelin! >:(

Nämä rankkaisin aika selvästi feikeiksi:

http://cgi.ebay.com/Eye-UEMURA-SHU-Eye-Eyelash-Curler-One-Free-Refill-/250733249042?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a60ddc212

http://cgi.ebay.com/NEW-UEMURA-SHU-Eye-Eyelash-Curler-Tools-Free-Refill-/170574670509?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b70aeaad

Ja nämä voisivat olla jo ihan aitoja, mutta ei niistä täältä voi oikein sanoa mitään varmaa:

http://cgi.ebay.com/Genuine-Shu-Uemura-Eyelash-Curler-refill-pad-/140503594677?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b6aab6b5

http://cgi.ebay.com/SHU-UEMURA-Eyelash-Curler-1-Refill-BRAND-NEW-BOX-/260479341238?pt=AU_Makeup&hash=item3ca5c752b6

Jos joku on selvittänyt tarkemmin mistä tunnistaa Shu Uemuran ripsentaivuttimien aitouden, niin kuulen mielelläni!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #322 : 25.01.11 - klo:21:46 »
^ Toi olikin hyvä huomio tarkistaa nuo metallitankojen kiinnitykset! Tsekkasin heti omistani, ja onneksi ihan tasaisesti ovat alustassa, mutta en tiedä voisiko ne lähteä nousemaan sieltä ajan kanssa. Pitää tarkkailla. Ostin omani pikkasta vajaa vuosi sitten ja on ollut ihan jokapäiväisessä käytössä. Ja kuten tuolla aiemmassa postauksessani sanoin, niin en tosiaan tiedä näistä ovatko aidot vai ei, mutta joka tapauksessa huomattavasti paremmat kuin perus kemppareiden ja markettien taivuttimet. Ei valittamista siis. Ostin omani sellaiselta ebay-myyjältä kuin enjoying-store. Maksoin noin 10e postareineen.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 25.01.11 - klo:21:54 »
Shu Uemuran ripsentaivuttimien suositushinta USA:ssa on ilmeisesti 19$, mutta en yhtään osaa sanoa millä hinnalla Kiina/Hong Kong myyjiltä taivuttimet uskaltaisi ostaa.

Joka tapauksessa varmaan kaikki alle 10 euron Shu Uemurat ovat valitettavasti feikkejä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #324 : 25.01.11 - klo:22:50 »
^ Ostin omat Shu Uemuran taivuttimeni Nagoyan lentokentällä, ja muistaakseni ne maksoivat noin 10 euroa, ehkä allekin. En tiedä, tuliko niistä jotain tax free -alennusta, mutta tosiaan luulisi ettei sen halvemmalla kannata jälleenmyydä ilman tappiota!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa lumiprinsessa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #325 : 27.01.11 - klo:16:21 »
Itse ostin omani Shu Uemuran tiskiltä tavaratalossa Hong Kongissa ja maksoivat muistaakseni myös siellä n. 10 eur.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #326 : 27.01.11 - klo:19:02 »
Mä ostin omat taivuttimeni Thaimaasta Chiang maista tavaratalon Shu Uemuran tiskiltä, maksoivat silloisella vaihtokurssilla n. 15e.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 28.04.11 - klo:20:02 »
Hitsi, ois pitäny lukee tätä topicia ennen taivuttimien ostoa. Tilasin siis Uemurat halvalla eBaysta joten feikiksi epäilen jo siksi, mutta taivuttimien laatu taas tuntuu huonommalta kaikkinensa kuin Cailapin taivuttimien. Lisäksi laatikossa on kirjoitusvirheitä tossa englanninkielisessä tekstissä. Ei mulla käynyt mielessäkään, että noistakin viititään feikkejä tehdä. No, onneksi hintaa ei ollut kuin nelisen euroa ja taivuttimet ei mulle oo mikään välttämättömyys (=epäilen, ettei oo vaan löytynyt sopivia).

// Googlasin, vastaan tuli tämä & tämä. Tyynyissä ei lue Shu Uemuraa ja logon perässä on tuo w, eli feikit taitavat nää mun taivuttimet olla.
« Viimeksi muokattu: 28.04.11 - klo:20:10 kirjoittanut malic »
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #328 : 28.04.11 - klo:22:07 »
Ebaysta jos tilaa jotain merkkituotetta ja hinta on huomattavasti halvempi kuin oikeasti jossain liikkeessä kannattaa jättää ostamatta koska on todennäköisesti feikki. Ihan halvinta ei sieltä siis kannata aina ostaa. Vaikeaa muutenkaan ikinä sanoa mikä siellä on aitoa ja mikä ei.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 28.04.11 - klo:22:23 »
^Oonkin kyllä lukenut feikkikosmetiikasta blogijuttuja, mutta ei tosiaan käynyt mielessäkään, että taivuttimissakin on feikkejä. Onneksi tuohon hintaan ei feikin ostaminen pahasti harmitakaan, jos oisin aidon verran maksanut niin sitten laittaisin palautetta myyjälle.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.