Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73432 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #330 : 29.04.11 - klo:10:29 »
^ Varmasti ihan kaikkea väärennetään ja eBayssa niitä feikkejä on hyvä levittää maailmalle. Vaikka myyjällä oolisi vain positiivista palautetta, niin sekään ei tarkoita, etteikö myyjä myisi feikkejä. Osa ostajista kun ei tiedä ostavansa feikkejä, osa ei välitä, osa kärsii pienet menetykset hiljaa itsekseen ja toiset antaa palautetta vain ostotapahtumasta --> ja feikkiteollisuus kukoistaa.

En tarkoittanut tätä miksikään kritiikiksi sinulle, vaan ihan yleisellä tasolla purnaan. Voisit kuitenkin antaa negaa myyjälle, niin ehkä joku toinen voisi jättää arveluttavan ostoksen tekemättä.

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #331 : 04.05.11 - klo:15:26 »
Osaisko joku vinkata että mistähän voisi löytyä sellaisia minitaivuttimia? Eli siis sellaisia kapeita, joilla taivutetaan vain pieni osa ripsistä kerralla. Mulla joskus tositosi kauan sitten oli sellaiset, ostin jostain marketista, mutta enää en ole törmännyt missään vaikka olen etsiskellytkin.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #332 : 04.05.11 - klo:15:36 »
Osaisko joku vinkata että mistähän voisi löytyä sellaisia minitaivuttimia? Eli siis sellaisia kapeita, joilla taivutetaan vain pieni osa ripsistä kerralla. Mulla joskus tositosi kauan sitten oli sellaiset, ostin jostain marketista, mutta enää en ole törmännyt missään vaikka olen etsiskellytkin.
Ainakin joissain niissä muovisissa (tämäntapaisissa) on toisessa päässä pieni taivutin. Ei kyllä ollut mikään kovin kummoinen.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 10.05.11 - klo:15:30 »

Mä olen ostanut omat osaripsentaivuttimeni ihan Hgin keskustan Stockalta samasta hyllystä, josta löytää tavallisiakin ripsentaivuttimia. Semmoiset metalliset lähinnä pinsettien tai kynsileikkureiden näköiset, joissa tuli mukana pari varakumia. Oon ollut ihan tyytyväinen, joskaan ei kyllä haittaisi, vaikka varakumeja myytäisiin myös erikseen. Tuommoiset pienet kumit irtoavat ja katoavat niin helposti.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 19.05.11 - klo:09:15 »
^Mullakin on ollut tollaset metalliset Stockalta, toimii ihan hyvin tosin valilla tulee epatasainen taivutus. Samaa mielta Villiksen kanssa noista varakumeista, irtoilevat tosi nopeaan ja niin myos katoavat!
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #335 : 20.05.11 - klo:20:13 »
Minulle tuli juuri tällä viikolla Koji-merkkiset taivuttimet, jotka tilasin Ebayn kautta. Lueskelin netistä aika paljon keskusteluja ja Kojia pidettiin melko hyvänä vaihtoehtona Shu Uemuran taivuttimille. Itselläni on Koji no.72 Eyelash Curler (Foldable Type, 33mm), eli kokoontaitettavat taivuttimet. Parin käyttökerran jälkeen olen tyytyväinen, mutta en ole Shu:ta kokeillut, joten en voi verrata. Enemmän juttua ja kuvia löytyy Blogistani, jos jota kuta kiinnostaa enemmän. Maksoin noista n.7e postikuluineen, mutta halvemmallakin olisi varmaan löytynyt.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa silikooni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #336 : 07.08.12 - klo:16:34 »
Tänään tuli Feeluniquesta Shiseidon ripsientaivuttimet ja jestas, minkä taivutustuloksen niillä saa! Kun ripset nyt ovat Revitalashin myötä kasvaneet niin, että on mitä taivuttaakin, niin eipä ole koskaan olleet noin kauniisti kaartuneet ripset. Taivittimien tarvitsema liike taivutettaessa on huomattavasti pienempi kuin entisissä, pehmuste on ilmeisesti silikonia eikä kumia ja nämä oikeasti taivuttavat KAIKKI ripset! Ei ihan varmasti katko ripsiä, niin kuin nuo entiset, ja tämän takia uudet hankinkin. Nyt lentää Cailapit roskiin!
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 13.08.12 - klo:12:04 »
Mulla on käytössä jo toiset Shu Uemurat enkä enää vaihtaisi toisen merkkisiin. Ensimmäiset kestivät hyvinä runsaat kolme vuotta mutta viimeinen matkalaukkuun survominen muutti niitä sen verran että katsoin parhaaksi hankkia uudet.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 13.08.12 - klo:18:53 »
^Mistä Shu Uemurat  saisi ostettua? Ootko tilannut jostain vai ostanut reissusta?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 13.08.12 - klo:19:21 »
^minä tilasin eBaysta. Jos ostamani taivuttimet ei ole aidot, niin väärentäjät ovat tehneet aika huolellista työtä. Ei niitä ainakaan netistä löytyvien tunnistusoppaden perusteella voi sanoa muuta kuin aidoiksi.

En kyllä ole täysin vakuuttunut noitten taivuttimien erinomaisuudesta. Oma silmäni on aika kaukana aasialaisesta "litteästä" silmästä. Taivutin ei tavoita sisä- ja ulkonurkkien ripsiä juuresta saakka ja keskeltä silmää se meinaa nipata kiinni luomeen. Tarvitsisin ehkä vähän kaarevammat taivuttimet.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #340 : 14.08.12 - klo:11:46 »
Mulla on myös ebaysta ostetut Shu Uemurat - ehkei aidot, veikkaisin - mutta se malli joka tapauksessa sopii mun silmän malliin toisin kuin ne perinteiset Cailapit, mitä täällä on myynnissä vähän joka kaupassa. Oon ollut enemmän kuin tyytyväinen, koska ne on toimineet juuri niinkuin pitää. Ja nyt tulikin mieleeni, että kun pitäisi se tyyny vaihtaa, niin pitää samalla tarkistaa, ettei mikään metalliosa ole lähtenyt liikkeelle siellä alla..

edit. Hyvin oli pysyneet kiinnitykset kohdallaan (siellä metallikehikon päät siis tyynyn alla).
(Haa, kävin kaivamassa juurikasvun arkistosta, että milloin olen nuo taivuttimet hankkinut, niin siitä on jo reilut 2v! Tosi hyvinä on kyllä pysyneet!)
« Viimeksi muokattu: 14.08.12 - klo:11:57 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 02.09.12 - klo:17:21 »
Mä olen ostanut omat Shu Uemurani reissusta, ensimmäiset Lontoosta ja toiset Singaporesta. Mulla oli vuosia jostain Suomesta ostetut halpikset, jotka sopivat silmän muotoon ihan älyttömän hyvin, mutta ne alkoivat osoittaa kulumisen merkkejä ja vein ne nauttimaan eläkepäivistä töihin työpöydän laatikkoon. Sopivia uusia halpiksia olen etsinyt ahkerasti mutta monen hutiostoksen jälkeen olen todennut että ne eivät vain käy. Shu Uemurat ovat lähinnä kaipaamaani mallia, niissä on tarpeeksi pitkä taivuttava osa. Hiukan kaarevammat ne saisivat tosiaan olla mutta toimivat muuten kuin unelma minulla. Pidän silmät auki jatkuvasti parempien toivossa mutta nämä ovat parhaat löytämäni.
Raitoja käpälään!

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 21.01.13 - klo:21:20 »
Kyllästyin siihen, että sain taivutella ripsiä aamuisin lähes minuutin per puoli. Ostin sitten suositusten perusteella Shiseidon taivuttimet, vaikka hinta Stockmannilla ( 25e) kirpaisi syvältä. Tulos on kuitenkin aivan eri kuin vanhoilla Cailapileilla: nyt saa olla varovainen ettei taivuta liikaa sellaisiksi pystysuoraan nouseviksi sojokeiksi. Lisäksi saan taivutettua ulkonurkan ripset yhdellä painalluksella muiden mukana.

Eniten harmittaa että taivuttimet olivat syksyllä Hulluilla päivillä 15 e, sekä Feeluniquen talvialennuksessa ~15 £, ja en tajunnut niitä ajallaan kummastakaan hankkia. No, tyhmä maksaa paljon että saa samaa kuin halvemmalla. Ja olisi pitänyt todellakin ostaa nämä aikaisemmin, hyvä ostos ja säästää aikaa meikkaamisessa.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #343 : 21.02.13 - klo:16:50 »
Myydäänkö Helsinki-Vantaalla tai Düsseldorfin kentällä Shiseidon tai Shu Uemuran taivuttimia?
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 22.02.13 - klo:07:40 »
Jos käytän ripsiväriä, niin taivutan aina ripset. Olen ihan tyytyväisenä käyttänyt vuosikaupalla juuri jotain Cailapin halpiksia :) En olekaan tullut ennen tämän ketjun lukemista ajatelleeksi, että silmän muoto yms. tekijät vaikuttavat tulokseen  O:)

Löysin viimein hyvän ripsikamman. Se on muistaakseni Duroyn, kampaosa on metallia, ja sen saa taittumaan pinkin varren sisään. Ei siis enää katkeilleita piikkejä! Hintaakin oli vain nelisen euroa.