Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73566 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #345 : 22.02.13 - klo:07:46 »
Taivutan ripset joka kerta kun meikkaan (eli lähes joka päivä) ja jo muutaman vuoden olen käyttänyt pelkästään MUS Heated eyelash curleria. Hyvin toimii edelleen vaikka se on lattiallekin tippunut lukemattomia kertoja :)

Maus

• Vieras
« Vastaus #346 : 22.02.13 - klo:09:44 »
Myydäänkö Helsinki-Vantaalla tai Düsseldorfin kentällä Shiseidon tai Shu Uemuran taivuttimia?

Voin käydä tänään tarkastamassa tilanteen Helsinki-Vantaalla, ellei tule hirveä kiire koneeseen.  :)

Paikalla helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #347 : 22.02.13 - klo:10:06 »
Myydäänkö Helsinki-Vantaalla tai Düsseldorfin kentällä Shiseidon tai Shu Uemuran taivuttimia?

Voin käydä tänään tarkastamassa tilanteen Helsinki-Vantaalla, ellei tule hirveä kiire koneeseen.  :)

Oi, tosi kiva, jos ehdit käydä vilkaisemassa!
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 22.02.13 - klo:10:12 »
Ja toista kysymystä, onko teillä ollut ripsien katkeilua/irtoilua koska olette taivuttimia käyttäneet vai ovatko kalliimmat taas laadukkaampia ja hellävaraisempia?

Mä en ole ainakaan huomannut katkeilua tai irtoilua. Hellästi kun taivuttaa, ja usemmasta kohtaa, niin halpiksilla voi saada hyvän lopputuloksen.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 22.02.13 - klo:10:45 »
En mäkään ole huomannut eroa hellävaraisuudessa. Ennen käytin aina jotain H&M:n tai Cailapin halpiksia, mutta nyt mulla on käytössä Tweezerman for Benefit Procurl -taivuttimet, ja eron kyllä huomaa siinä mielessä että noilla saa helpommin sellaisen tasaisen taivutuksen (halpiksilla jotenkin taipui helposti reunimmaiset ripset liikaa tai liian vähän muihin verrattuna eli oli vähän säätämistä, ja saattoihan se myös olla ripsille vähemmän hellävaraista), nuo ilmeisesti sopii mun silmän muotoon jotenkin paremmin. Nuo myös tuntuu jämäkämmiltä. Mulla on monet halpikset ajan myötä jotenkin vääntyneet tai hajonneet.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 22.02.13 - klo:12:33 »
^ Minkä malliset ja kokoiset silmät sinulla on? Minä käytä taivuttimia juuri koskaan, koska omistamani Shu Uemurat ei ole parhaat mahdolliset tällaisille pyöreille silmille. Omat ripseni on luonnostaan aika kaarevat, mutta ne voisi olla paljon kaarevammatkin. ;) Uusia taivuttimia en siis välttämättä tarvitse, mutta jos hyvät sellaiset osuu kohdalle, niin varmasti ostan itselleni.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 22.02.13 - klo:21:02 »
Mulla meni vanhoissa taivuttimissa ripset usein kumin ja ja sivureunan  väliin. Shiseidoihin eivät ole ripset vielä juuttuneet kiinni.

Helsinki- Vantaalle voi myös soittaa ja kysyä liikkeestä onko heillä kyseistä juttua.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Maus

• Vieras
« Vastaus #352 : 22.02.13 - klo:23:09 »

Oi, tosi kiva, jos ehdit käydä vilkaisemassa!

Kävin nopeasti katsastamassa molemmat tax freet ja Finnair Shopissa oli ainakin Shiseidon taivuttimia. Hintaa en kerinnyt kyselemään eikä sitä ei ollut näkösällä, mutta sen asian voin korjata ensi viikolla ja samalla kysäistä Shu Uemuran taivuttimista.

P.s. Ostin itselle nuo Shiseidon taivuttimet muutama viikko sitten ja olen ollut niihin tyytyväinen. Pitää tosiaan varoa, ettei taivuta vahingossa liikaa. Entisissä halppistaivuttimissa oli jousi joka aukaisi taivuttimet ja nuissa Shiseidon taivuttimissa sitä ei ole niin ne tuntuivat alkuun tosi omituisilta kädessä, mutta aika äkkiä niihin tottui.

Paikalla helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #353 : 23.02.13 - klo:14:58 »
^ Kiitos kun kävit tsekkaamassa! Minun puolestani ei tarvitse Shun taivuttimien perässä juosta, olen kallistumassa Shiseidon puoleen. Kiitos vielä :-*
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 23.02.13 - klo:17:35 »
^ Minkä malliset ja kokoiset silmät sinulla on? Minä käytä taivuttimia juuri koskaan, koska omistamani Shu Uemurat ei ole parhaat mahdolliset tällaisille pyöreille silmille. Omat ripseni on luonnostaan aika kaarevat, mutta ne voisi olla paljon kaarevammatkin. ;) Uusia taivuttimia en siis välttämättä tarvitse, mutta jos hyvät sellaiset osuu kohdalle, niin varmasti ostan itselleni.

Mulla on aika pienet ja ehkä sellaiset mantelin malliset (ei siis mitenkään kauhean pyöreät) silmät. Tosi vaikea sanoa mikä noissa Tweezerman for Benefiteissä on erilaista verrattuna aiempiin taivuttimiini (enkä voi verratakaan kun oon tainnut heittää kaikki aiemmat roskiin), mutta jotenkin ne vaan toimii paremmin.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #355 : 24.02.13 - klo:11:06 »
Siis voiskohan joku neuvoa puupäälle, että miten ripsikampaa käytetään? Ennen vai jälkeen ripsivärin? Mitä hyötyä moisesta edes on?
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 24.02.13 - klo:11:13 »
^ Heti ripsivärin jäkeen avaamaan yhteenliimautuneet ripset ja poistamaan paakut. Mielestäni ripsikampa on aika turha, koska piikit on usein liian lähellä toisiaan eikä ne mene ripsien läpi niin, että kampa oikeasti kampaisi ripset auki.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 24.02.13 - klo:12:35 »
^ Tämän takia itse käytän ripsikampana vanhan ripsivärin harjaa, joka on putsattu. Toimii!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #358 : 24.02.13 - klo:16:32 »
^ Heti ripsivärin jäkeen avaamaan yhteenliimautuneet ripset ja poistamaan paakut. Mielestäni ripsikampa on aika turha, koska piikit on usein liian lähellä toisiaan eikä ne mene ripsien läpi niin, että kampa oikeasti kampaisi ripset auki.
No tätä minäkin olen ajatellut. On se mestari joka onnistuu kampaamaan vasta meikatut ripset, koska minä en onnistu :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 24.02.13 - klo:18:17 »
^Mielestäni se on vielä vaikeampaa, kun ripsiväri on kuivunut ja liimannut ripset kimpuiksi. ;) Kuivunut ripsiväri karisee helposti poskille toisin kuin vielä kostea väri. Puhdas ripsiväriharja on minunkin mielestä ripsikampaa parempi ase paakkuja vastaan, ihan niin kuin Jenny tuossa ylempänä kirjoitti.