Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73441 kertaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #360 : 24.02.13 - klo:19:20 »
Mä muistan joskus avanneeni yhteenliimautuneita ripsiä hammastikulla :D En suosittele jos ei ole vakaata kättä  ;D
Jostain kumman syystä mun vasemman silmän ripset kasvaa jotenkin ristikkäin ja ne menee siis todella helposti yhteen ripsivärin kanssa, vaikka kuinka siksakkaisin ja niitä sitten yritin sillä tikulla availla.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 25.02.13 - klo:07:34 »
Joo, hammastikku (tai hätätilanteessa nuppineula tai hakaneula....) on ollut käytössä täälläkin, toimii jos on vakaa käsi! Ja jos jaksaa olla tarkkana.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 25.02.13 - klo:09:22 »
Joo, hammastikku (tai hätätilanteessa nuppineula tai hakaneula....) on ollut käytössä täälläkin, toimii jos on vakaa käsi! Ja jos jaksaa olla tarkkana.
Nuppineula ollut käytössä jo vuosia, äitiltä opittu kikka. Ripsikammoilla ei tee mitään näissä ripsissä ainakaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #363 : 25.02.13 - klo:14:02 »
Mulla toimii ripsikampa, kunhan se vaan on metallinen, siis piikit metalliset ja kampaa heti ripsivärin laiton jälkeen :) Tosin harvoin tartten ripsikampaa muutenkaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 01.03.13 - klo:13:58 »
Mäkin ostin vihdoin nuo Shiseidon taivuttimet, ja ovat kyllä parhaat kokeilemani. Mulla on jäykät, alaspäin sojottavat ripset, joiden taivuttaminen ei ole kovin helppoa. Aiemmin olen käyttänyt Tana-merkkisiä taivuttimia, mutta nekään eivät oikein ole toimineet ilman, että lämmittää föönillä niitä ennen taivutusta. Sheseidoilla saan kauniit taivutuksen, ilman, että täytyy painaa paria sekuntia kauemmin. Vesiliukoinen ripsari toki ei taivutusta kovin kauaa pidä, ennen kuin suoristuu, mutta vedenkestävän ripsarin kanssa luulisin tuloksen olevan parempi.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 10.03.13 - klo:17:20 »
Mä käytin vuosia Tanan taivuttimia, vaikka nekään eivät ihan täydelliset olleet. Uutena kyllä pelittivät hyvin, mutta jotenkin se runko ajan mittaan löystyi ja ripset alkoivat jäämään kivuliaasti kiinni saranoiden väliin ja repeytyä irti. :-X Jouduin siis aika usein ostamaan uudet taivuttimet, mikä alkoi käydä kalliiksikin.

Kerran olin sitten reissussa unohtanut taivuttajat kotiin ja nappasin kaupasta hätävaraksi Iberon halpikset. Yllätyin kyllä melkoisesti, kun ne osoittautuivatkin parhaiksi koskaan kokeilemikseni ripsentaivuttajiksi. Nyt olen käyttänyt kyseisiä taivuttajia jo pari-kolme vuotta, eikä rungossa näy vielä minkäänlaisia kulumisen merkkejä. Lisäksi varakumit (jotka ovat kyllä silikonia) maksavat aiempiin Tanoihin verrattuna aivan naurettavan vähän. Joskus tosiaan halpiksistakin voi löytää helmiä. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Kata

• Vieras
« Vastaus #366 : 10.03.13 - klo:21:27 »
Mainitsin poikaystävälleni joskus kesällä, että hakuaisin saada käsiini Shu Uemuran ripsentaivuttimet. Kerroin myös, että niistä on netissä paljon feikkejä liikkeellä. Asiasta ei sen jälkeen puhuttu, mutta jouluna paketista paljastui nuo nimenomaiset taivuttimet! Olin innoissani ja yritin tivata, mitä kautta hän on ne hankkinut. Luulin ensin, että hän oli vaivannut asialla työkaveriaan. Sitten hän kuitenkin kertoi, että oli kuluttanut yhden illan etsiessään taivuttimia netistä ja että postikulut olivat lähes samalla tasolla tuotteen hinnan kanssa. Olin melko varma, että kyseessä on feikit. En kuitenkaan sanonut sitä poikaystävälleni, sillä ajatus on tärkein. Taivuttimet ovat kyllä hyvät ja vaikuttavat laadukkailta, mutta huomattavaa eroa en eBaystä tilaamini edullisiin Kojin taivuttimiin huomannut.

Tänään poikaystäni kuitenkin paljasti, että kyseessä oli liberty.co.uk, joka vaikuttaa luotettavalta. Ei ihmekään, jos postarit olivat suolaiset. Nyt luulenkin, että Shu Uemurani ovat sittenkin aidot. Etsin netistä tietoa, miten voisin erottaa feikit, mutta mielestäni erottaminen on hankalaa, jos ei ole aitoja vertailukohtana. Pakkaus on ainakin kunnossa ja kumeissa lukee shu uemura.

Edullisempia aasialaisia taivuttimia etsiville voin kuitenkin suositella Kojin taivuttimia, joita löytää siis eBaystä muutamalla eurolla. Omani ovat mallia No73. Ostin hätätilanteessa Max Factorin taivuttimet alesta, mutta niistä en tykkää. Kokemusta on myös Duroyn kultaisista ja jostain Seppälästä kymmenen vuotta sitten ostetuista halpiksista, mutta niitäkään en hehkuta. Koji ja Shu Uemura ovat siis tällä hetkellä johdossa. Pitää vielä kuitenkin tehdä vertailua niiden välillä.
« Viimeksi muokattu: 11.03.13 - klo:00:51 kirjoittanut Kata »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 13.03.13 - klo:17:55 »
Ostin Shu uemuran taivuttimet Bangkokin lentokentältä, hinta oli n. 14euroa. Noi on jotenkin jäykemmät kuin vanhat halpikseni, mutta ihan hyviltä vaikuttavat. Muoto vastaa paremmin silmäluomeni muotoa, mitä vähän odotinkin näiltä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #368 : 24.10.13 - klo:00:35 »
Ostin hullareilta heräteostoksena tweezermanin taivuttimet ja pakko kyllä kehua näitä!  :l Oon aiemmin kokeillut vain halpiksia joten muihin laadukkaampiin taivuttimiin en osaa verrata, mulla on luonnostaankin aika kaarevat ripset joten harvakseltaan on tullut taivuteltua kun taivutusta kaipaan oikeastaan ainoastaan silmän ulkonurkkiin ja halpiksien hyöty on ollut ihan nolla, mutta nämä taitaa kyllä jäädä vakikäyttöön!
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 24.10.13 - klo:14:03 »
Onko joku kokeillut Mariela Sarkiman taivuttimia? Kehuja ne tuntuu saaneen, mutta olisi kiva kuulla juuresnaisten melipiteitäkin!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 24.10.13 - klo:17:00 »
^Mua kiinnostaisi myös mistä niitä saa? Sokokselta en ole ainakaan löytänyt. Nettikaupasta en jaksaisi pelkkien taivuttimien takia lähteä tilaamaan :P Mitenhän ne eroavat Cailapin perusripsitaivuttimista?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #371 : 24.10.13 - klo:20:22 »
Mä ostin noi Mariela Sarkiman taivuttimet Sokokselta. Ne ovat kyllä tosi napakat ja taivuttavat pienellä painalluksella hyvin ripset, mutta mulla on jotenkin liian pienet silmät noille ;D Se taivutin on niin leveä, että mun on vaikea saada se riittävän hyvin ripsien tyveen. Kyllä mä niitä käyttää voin toki, mutta vaatii vähän keskittymistä, että saan kaikki ripset aseteltua tuonne.

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #372 : 26.10.13 - klo:17:40 »
Mulla on todella jäykät, täysin alaspäin sojottavat tikkusuorat ripset, joten olen käyttänyt koko meikkaus"urani" ajan taivutinta eli noin 15 vuotta. Kaikenlaisia halpistaivuttimia olen yleensä käyttänyt, mutta vuosi sitten Kreikan matkalla mulla yhtäkkiä lähti melkein sentin matkalta ripset _kokonaan_ pois keskeltä silmää, joten googlailin, että mistähän tämä voisi johtua.. On mulla aiemminkin lähtenyt siten, että on ollut aukkoja siinä ripsirajassa. Varmuudella ei voi tietää, mutta taivutinta itse epäilen ja monet muutkin epäilivät netissä, että se haurastuttaisi ripsiä. Ja toki kyllähän mulla on rapissut aina silloin tällöin taivuttaessa ripsiä, joten tuskin ne kovin hyvää tekevät. Mutta suurin syy halpistaivuttimissa ja ilmeisesti vähän kalliimmissakin taivuttimissa on muoviosaan muodostuva railo, johon ripset jää kiinni. Mutta löysin tähän ratkaisun ostamalla Shiseidon 25 euron taivuttimet Sokokselta. Kyllä kirpaisi, mutta olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Kysyin vielä myyjältä, että tuleeko siihen sellainen railo pidempään käytettäessä ja myyjä sanoi, ettei tule. No en kyllä silloin sitä uskonut, mutta nyt olen käyttänyt taivutinta noin 4 kuukautta ja railoa ei ole. Muoviosassa on kyllä sellainen "viiva" näkyvissä, ehkä aivan pieni painauma, mutta ei todellakaan sellainen railo, mitä niissä muissa taivuttimissa.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 15.01.14 - klo:17:43 »
^Mä vaihdan halpistaivuttimissa niitä tyynyjä melko usein, heti kun sitä painaumaa muodostuu enemmän. Olen ostanut elfiltä varastoon niitä vaihtotyynyjä, sillä suomalaisissa kaupoissa ne maksaa ihan naurettavia summia, vaikka ovatkin juuri sitä halvempaa ja huonompaa laatua.

Mäkin ostin Shiseidon ripsentaivuttimet, jotka tilasin kylläkin feeluniquesta alle 20€ hintaan. Huomaa kyllä eron ihan ensikokeilulla! Jotenkin nuo Shiseidon taivuttimet sopivat mun silmään täydellisesti, eli saan koko ripsirivistön kerralla taivutettua. Ripset näytti saman tien paljon pidemmiltä! Olivat mielestäni rahansa arvoiset.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 15.01.14 - klo:18:13 »
Prismat taitavat olla poistamassa nuo Mariela Sarkimat valikoimistaan, tai ainakin uusimassa kokoelman, monin paikoin olen kuullut ja nähnyt kaikki tuotteet -50%. Ostin nuo ripsentaivuttimet sieltä alle 4 euron hintaan. Oli kyllä hyvin investoidut kolikot, taivuttimet ovat todella hyvät, joskin vähän jäykät, ja silmilleni hivenen liian kaarevat. Kumpikaan miinuspuolista ei kuitenkaan estä käyttöä, vähän vaan hidastaa sitä. Näillä saa tosi kauniisti kaarevat ripset.

Shu Uemuraan olin aika pettynyt, joskaan en voi olla täysin varma tuoteeni aitoudesta, vaikka aitoutta vakuutellen ne minulle myytiin. Taivuttimen malli on mukavan laakea ja sillä pääsee hyvin ripsien tyveen, mutta eivät nämä ole kyllä mielestäni mitenkään poikkeukselliset. Näissä kulttituotteissa tosin odotukseni jotenkin kohoavat ihan toisiin sfääreihin, en ymmärrä, ettäkö joku vain hivenen muita parempi tuote voisi ansaita näin mittavaa joukkohehkutusta. Mielestäni tällaisessa asemassa olevien taivuttimien pitäisi kihartaa ripset spiraaleille jo samaan huoneeseen saapuessa..

Ostoslistalla on vielä ainakin Duroyn pinsettimalliset ripsentaivuttajat, kunhan tulevat joskus vastaan. Niitä olisi ehkä helpompi käyttää linereiden kanssa, kuin tavallisia taivuttimia, jotka vähän tapaavat sotkea.