Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 69565 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #375 : 15.01.14 - klo:18:33 »
Mun on vaikea saada ulkokulman ripsiä taivutettua. Oon yrittänyt etsiä sellasia ulkokulma ripsille tarkoitettua taivutinta, mutta en ole löytänyt. Joskus mulla oli sellaiset pinkit muoviset, mutta olen hävittänyt ne. Millä nimellä tuollaisia voisi koittaa netistä etsiä? Tai olisko jossain kaupassa?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 15.01.14 - klo:20:25 »
^ Nuo mainitsemani Duroyt auttaisivat varmaan tuohon. Ne esitellään esim tässä http://viilankantolupa.bellablogit.fi/2013/11/19/paremmat-ripsentaivuttimet/ . Duroytähän myydään vähän joka paikassa, mutta en tiedä, mistä noita saisi ihan varmasti, kun omaan silmään ei ole osunut - en ole kyllä varsinaisesti muistanut etsiäkään..

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 16.01.14 - klo:14:11 »
^Nuo on erimalliset kuin ne mun muoviset pienet. Mutta siis, tuollaiset on pakko löytää, vaikuttaa niin lupaavalta!!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 16.01.14 - klo:14:36 »
Mulla on tullaiset pienen osion kerrallaan taivuttavat (jos en ole jo heittänyt pois) ja ne ovat minusta ihan hirveät käyttää. Niillä ei saa kasvoista samalla tavalla tukea kuin tavallisilla taivuttajilla ja onnistuin nykimään ripsiä ja tökkäämään itseäni silmään niillä.

Mun ripsentaivuttajassani täytyy olla loiva kaari jotta saan sen aivan ripsien tyveen ja mahdollisimman kova kumi jotta saan jäykät ja piikkisuorat ripset taivutettua. Shu Uemuran taivutin täyttää nämä molemmat ehdot mutta saatan kokeilla Shisheidon taivutinta seuraavaksi kun siitä aika jättää. Matkalaukussa runttaantuminen on yleensä se joka mulla koituu taivuttajien kohtaloksi. Tarpeeksi monta kertaa kun niitä mukiloidaan niin leukojen kulma muuttuu eivätkä ne enää osu yhteen yhtä tiiviisti.
Raitoja käpälään!

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #379 : 16.01.14 - klo:14:59 »
Mä ostin noi Sarkiman taivuttimet -50%alen innoittamana. Shiseidon taivuttimia käytin aikasemmin ja oikeestaan shiseidot muodoltaa sopii mulle paremmin, mutta taas Sarkimalla saa jotenki nätimmän kaaren ripsiin. Mutta siis hintaansa nähden, kun maksoin tosiaan noista sarkiman taivuttimista nyt sen noin 3,50euroa, niin ne on kyllä todella hyvät!

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 07.02.14 - klo:17:32 »
Onko kukaan nähnyt Oulussa noita Cailap by Mariela Sarkiman taivuttimia? Raksilan Prismassa tai Citymarketissa ei ainakaan ollut. Cailapin nettikaupastakin ovat ilmeisesti loppu... :(

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 09.02.14 - klo:14:56 »
Mä olen ollut tyytyväinen Shiseidon taivuttimiin, jotka mulla on ollut liki 10 vuotta päivittäisessä käytössä. Nyt huomasin, että kumiosa on haljennut kahtia. Se ei sinänsä haittaa, koska ripset eivät jää jumiin, mutta ainakin kumiosa voisi olla hyvä vaihtaa. Onko kenelläkään käsitystä, saako niitä uusittua, ts. onko myynnissä irrallisena?

Tai sitten voisin netistä tilata vihdoin ne Shu Uemurat. Liberty.co:ssa näkyy olevan 20 punnan hintaan. Onko muita nettikauppavinkkejä? Ebayn mahdollisten feikkien maailmaan en jaksa lähteä.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 09.02.14 - klo:18:18 »
^ Minä ostin omani Feeluniquesta pari vuotta sitten. http://www.feelunique.com/p/Shiseido-The-Makeup-Eyelash-Curler
Toki jos haluat vaihtaa vaan ne kumiosat, niin niitäkin saa sieltä. :) http://www.feelunique.com/p/Shiseido-Eyelash-Curler-Pad-2
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 01.03.14 - klo:12:53 »
Cailap by Mariela Sarkiman ripsientaivuttimet saa ensi viikolla Sokoksen Kutsu kauneuteen-päiviltä tarjouksesta hintaan 6.30 €. Oon etsinyt noita ihan kaikkialta mutta ne on loppuunmyyty jopa Cailapin omasta verkkokaupasta. Maanantaina kyllä tilaan yhdet Sokoksen verkkokaupasta...!

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 01.03.14 - klo:13:06 »
^Kiitos tuhannesti vinkistä, munkin on pakko tilata ne! Oon samaten etsinyt koko Oulun ja Kemi-Tornion ja lähikunnat läpi ja en ole nähnyt niitä missään, edes silloin normaalihinnalla! Vasta näin prismassa uudistuneen Cailap-hyllyn ja siinäkin oli vain niitä Sarkiman siveltimiä, en tajua miksei niitä taivuttimia ole missään. Oon epätoivoissani katsonut jo muita taivuttimia mutta ei viitsi ihan sokkona ostaa koska haluannn ne Sarkimat! :D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #385 : 01.03.14 - klo:15:09 »
Täällä ei ole Sarkimat tehneet kauppoja kun vieläki löytyy joka paikasta.  Ostin omani Prismasta, oikeastaan oikein hyvät,  paremmat kuin tavalliset Cailapit tai Duroyt.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 01.03.14 - klo:17:07 »
Mulla on ollut monta monta vuotta pelkät muovitaivuttimet käytössä ja tykkään niistä kyllä, mutta oon ilmeisesti sen verran kovakourainen että viimeiset kahdet oon saanut hajotettua aika nopeasti. Yleensä niihin on tullut halkeama keskelle sitä yläpuolista kaarta ja se nipistää inhottavasti luomea. Saatan kyllä puristaa taivuttimia liian paljon, mutta kun ei ne muuten taivuta.  ??? Oon miettinyt että oiskohan metalliset ratkaisu tuohon ongelmaan. Muoviset on muodoltaan passanneet oikein hyvin ja mun mielestä metalliset on monesti aika laakeat ja isot, että en tiedä löytyyköhän sopivia metallisia mistään.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 02.03.14 - klo:13:44 »
Toki jos haluat vaihtaa vaan ne kumiosat, niin niitäkin saa sieltä. :) http://www.feelunique.com/p/Shiseido-Eyelash-Curler-Pad-2

Kas, kiitos! Tietysti tällä välillä kurkkasin kylppärin laatikkoon, mistä löytyi kumiosa - niitä oli tainnut tulla kaksi aikanaan kun härvelin ostin. :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 04.03.14 - klo:13:53 »
Mä en löytänyt Sarkiman ripsentaivuttimia Sokoksen verkkokaupasta enkä Cailapin omilta sivuilta, siellä ei edes näy koko taivuttimia! Mihinhän ne on kadonneet. Laitoin Cailapille asiasta kyselyä äsken, katsotaan mitä vastaavat :>

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 04.03.14 - klo:16:21 »
^ Joo niitä ei sitten ollutkaan Sokoksen verkkokaupan valikoimissa vaikka tällä viikolla piti olla tarjouksessa :(. Harmittaa kun paikkakunnallani ei ole Sokosta niin verkkokauppa oli ainoa paikka mistä tuotteen olisi nyt saanut. Lähetin aiemmin Cailapille ripsientaivuttimista kyselyä, johon vastattiin seuraavan tuotantoerän tulevan valikoimiin taas maaliskuun lopuilla. Silloin lähetetään erät myös myymälöihin.