Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71965 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #390 : 05.03.14 - klo:00:12 »
^Okei eli pitää harrastaa Prismakyttäystä loppukuusta :D Saisivat pistää vauhtia sen Oulun Sokoksen rakentamiseen!

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 09.04.14 - klo:17:29 »
Nyt on kyllä tuuletuksen paikka! En oo edelleenkään noita Sarkiman taivuttimia nähyt missään niin tänään sitten löysin sellaiset Hulluilta päiviltä! Olin itseasiassa menossa ostamaan Shiseidon taivuttimia koska nyt oikeasti jo tarvin uudet ja ajattelin luovuttaa Cailapien suhteen. Sitten yhdessä laarissa oli kolmet Sarkimat hintaan 5,50, kiikutin kyllä samantien kassalle! Outoa sinänsä että yhtäkkiä nuo löytyi Hullareilta, koska eihän niitä (tai muitakaan Cailap by Mariela Sarkima-tuotteita) ole Stockalla ollut missään vaiheessa. Ehkä siksi noiden saatavuus on ollut niin hankalaa koska Stocka on jemmaillut niitä Hullareita varten? Niin tai näin, oon onnellinen että vihdoin löysin ne! :)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 09.04.14 - klo:19:19 »
^ Vautsi, onnittelut hyvästä löydöstä! Sain itse siskoni ostamaan mulle Sarkiman taivuttimet Turusta. Nyt taivuttimet ovat olleet kuukauden ajan käytössä ja on ne ihan uskomattoman hyvät <3 Aiemmat ripsientaivuttimet ei oo ollenkaan sopinu mun silmän muotoon, mutta Mariela Sarkiman taivuttimilla saan myös silmän ulkonurkan ripset taivutettua. Tyynyyn ei myöskään oo jäänyt vielä mitään jälkiä vaikka toistaiseksi oon painanut ripsiä aika kovaa. Tähän hintaan aivan mielettömän hyvä tuote.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #393 : 10.04.14 - klo:11:34 »
Mun täytyy kehua Tweezermanin ripsientaivuttimia! Niissä on siis violetti tyyny. Mulla ei oo koskaan aiemmin ollut näin nätisti kaarevia ripsiä, tuo vaan taivuttaa parhaiten :-* Semmoinen nätti kaari tulee eikä liian terävä, kun ei liian kovaa paina ja antaa olla jonkin aikaa (lasken itse kymmeneen suurin piirtein). Mahtuu jopa ulkonurkan ripset mukaan ja mulla on isot silmät. Näitäkin suosittelen!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #394 : 30.04.14 - klo:16:50 »
Käykö kaikkiin ripsientaivuttimiin samat kumityynyt? Itselläni on Tweezermanin ripsientaivuttimet ja olisi aika ostaa uudet tyynyt niihin ja en ole ainakaan vielä löytänyt mistään nettikaupasta Tweezermanille erikseen omia kumityynyjä myynnissä.

Edit. Tilasin sitten eBaysta jotkut halpistyynyt taivuttimiin ja hyvin pelittää. On vähän lyhyemmät kuin Tweezermanin omat, mutta hyvin pysyy. Ja ei todellakaan hinnalla ole pilattu 1,3e/8kpl, näistä riittää pidemmäksikin aikaa.  ;)
« Viimeksi muokattu: 26.05.14 - klo:18:57 kirjoittanut Lateysha »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 06.08.14 - klo:22:10 »
Mä ostin Mariela Sarkiman taivuttimet, mutta ne ei sovi mun silmiin ollenkaan :( Ne on ihan liian kaarevat ja joudun tunkemaan niitä taivuttimia naamaan kiinni, että saisin taivutuksen ihan ripsen tyveen.

Shiseidot olivat siis täysin hintansa arvoiset!  <3 Niillä saa ripset taipumaan kuin taikaiskusta ja se kumityynykään ei ole mennyt vielä miksikään. Omiin silmiin sopivat taivuttimet ovat kyllä satsaamisen arvoinen asia.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 11.08.14 - klo:16:03 »
^Mulla jokseenkin sama juttu, noi Sarkiman kehutut taivuttimet ei sovi mun silmien malliin ollenkaan, ne on mulle aivan liian kaarevat, en pääse niillä ripsien tyveen vaikka mitä tekisin. Shiseidon taivuttimet taas pelittää aivan loistavasti, ne on huomattavasti suoremmat. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 11.08.14 - klo:17:25 »
Mä pohdiskelen, että mitkäköhän ripsentaivuttimet mun kannattaisi hankkia. Olin ajatellut noita kehuttuja Shiseidoja, mutta tuo kaarevuusasia mietityttää. Nykyisissä vuosien takaisissa halpistaivuttimissa silmänurkan ripset jää helposti taivuttamatta tai on vaikeaa yltää niiden tyveen, joten tästä voisi ehkä päätellä, että mun taivuttimet saa olla ennemmin aika kaarevat kuin suorat? Vieläköhän noita Sarkiman taivuttimia saa jostakin?

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 11.08.14 - klo:17:57 »
Mulla on Mariela Sarkiman ja Tweezermanin taivuttimet. Kaari on keskeltä hyvin saman mallinen, mutta reunoista Sarkiman taivuttimet kaartuvat jyrkemmin ja Tweezerman on suorempi. Tweezermanit ovat myös kokonaisuudessaan hieman pienemmät, ja mulle tämä sirompi malli sopii paremmin. Sarkimat tuntuvat mun ripsille kömpelöiltä.

Koitin napata jonkinlaisen vertailukuvan: (tweezermanissa violetti kumi)
http://aijaa.com/amMftH
http://aijaa.com/su6Pj6
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 11.08.14 - klo:18:39 »
Mä pohdiskelen, että mitkäköhän ripsentaivuttimet mun kannattaisi hankkia. Olin ajatellut noita kehuttuja Shiseidoja, mutta tuo kaarevuusasia mietityttää. Nykyisissä vuosien takaisissa halpistaivuttimissa silmänurkan ripset jää helposti taivuttamatta tai on vaikeaa yltää niiden tyveen, joten tästä voisi ehkä päätellä, että mun taivuttimet saa olla ennemmin aika kaarevat kuin suorat? Vieläköhän noita Sarkiman taivuttimia saa jostakin?

Mulla on suht suuret mantelin muotoiset silmät ja nää Mariela Sariman taivuttimet on mulle just hyvät! Aikaisemmin en oo millään meinannut saada ripsiä sisä- ja ulkonurkasta taivutettua, mutta näillä se onnistuu. Eikä kyllä haittaisi, vaikka olisi vielä aavistuksen verran kaarevammat.

Ostin omani vähän aikaa sitten Prismasta. Pitkään sielä oli tyhjä hyllypaikka, mutta nyt taas löytyy.
3b F ii

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 11.08.14 - klo:20:13 »
Kiitos teille! Lähimmät kaupat vilkaisin jo viime viikolla luettuani noista Sarkiman taivuttimista, mutta en löytänyt niitä. Yhdessä kaupassa oli kyllä sarjan siveltimiä ym. Tuon Lounan vertailukuvan perusteella veikkaan, että kummat tahansa noista olisi kyllä paremmat kuin nykyiset. Shiseido on ilmeisesti Tweezermaniakin hiukan suorempi, joten se tosiaan vähän epäilyttää. Kokeilemalla se kai selviäisi lopulta parhaiten. Jos en bongaa noita Sarkiman taivuttimia mistään, niin sitten tietysti ne on vaihtoehtojen ulkopuolella.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #401 : 30.12.14 - klo:17:46 »
Sain joululahjaksi Shiseidon paketin, jossa oli taivuttimet, ripsiväri ja silmänympärysvoide. Tämä on jo ihan huvittavan noloa, mutta en näköjään osaa käyttää taivuttimia ollenkaan. Olen jo onnistunut saamaan muutamia ripsiä irti, molemmat silmät vuotavat vettä ja ripset eivät ole juurikaan sen taivutetummat. Pakko vissiin ihan katsoa youtubesta joku tutoriaali miten noita kuuluu käyttää, onnistun vaan koko ajan tökkimään niillä silmiin ja silmäluomen ihoa jää koko ajan väliin  0_0
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 30.12.14 - klo:17:55 »
^ Voi olla, että nuo taivuttimet ovat väärän malliset silmillesi. Minulla on pienet ja aika pyöreät silmät eikä ainakaan näissä silmissä nuo taivuttimet ole kaiken sen hypen arvoiset. Minulle ainakin sopisi paremmin sellaiset kaarevammat taivuttimet.
« Viimeksi muokattu: 30.12.14 - klo:18:00 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #403 : 30.12.14 - klo:17:58 »
^Tuota en ole tullut ajatelleeksikaan. Automaattisesti ajattelin etten vaan osaa  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 30.12.14 - klo:18:01 »
Olen Painted Ladyn kanssa samoilla linjoilla. Mulle juuri Shiseidon taivuttimet ovat ihan täydelliset, mutta Mariela Sarkiman kaarevat taivuttimet taas eivät sopineet yhtään minun silmilleni. Kirjoittelin asiasta jopa blogipostauksenkin :D

Tuossa kuvassa näkee miten paljon suoremmat nuo Shiseidot ovat.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers