Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 75875 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #405 : 21.02.15 - klo:13:17 »
Onko teillä kokemuksia Dermosilin ripsentaivuttimesta? Mulla ollut käytössä Shu Uemura ja se on malliltaan leveämpi kuin kauppojen perustaivuttimissa ja tarvitsisin samanmallista... Dermon sivuilla ei ole juurikaan kommentteja vielä kertynyt, mutta yksi kommentoija sanoo, että kerrankin tavutin joka ei jätä luomea väilin. Siltä kantilta kuulostaa, että tuo voisi olla malliltaan normia leveämpi kuin basicit. 3,90e olis niin mukavan hintainen, mutten toisaalta jaksaisi ostaa sikaa säkissä kun se meininki tulee pidemmän päälle turhan kalliiksi..
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 24.02.15 - klo:22:42 »
No voi pee, olisinpa tajunnut katsoa tämän ketjun ennen kuin menin heräteostamaan Sarkimat. Ehkä tottumattomuutta tai sitten ne on vaan väärän malliset, koska vasemman silmän ripset on tosi vaikea taivuttaa ilman että nipistää silmänalusihoa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #407 : 27.03.15 - klo:20:05 »
Onko kukaan kokeillut Japonesquen Power ripsentaivuttimia? Ulkomaalaisilla sivuilla on saanut hyvàt arvostelut. Tekisi mieli testata :3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 02.11.15 - klo:19:30 »
Onko lämmitettävät ripsentaivuttimet rahan haaskausta vai toimiiko oikeesti? Make Up Storella näyttäisi olevan ja Sephorassa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 02.11.15 - klo:19:40 »
Mulla on ollut tuo Make up store taivutin ja tykkäsin siitä kyllä! Taivutukset kesti koko päivän ja taivuttimen muotokin oli just sopiva mun silmille.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 03.11.15 - klo:19:26 »
^Onko tuossa Make Up Storen lämmitettävässä taivuttimessa kaareva se osa mihin ripset tulee? Panasonicin lämmitettävät taivuttimet ovat tuntuneet saaneen kehuja, mutta mahdetaanko myydä Suomessa missään?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 04.11.15 - klo:12:28 »
^ Ne minun käyttämät oli tämän malliset ja näköiset (paitsi kokonaan mustat):

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 04.11.15 - klo:19:46 »
^Jaa, nuo onkin tuon malliset  :D . Itse katselin sellaista "kynämäistä" mallia. Jossain arvostelussa tuollaiset sai moitteita siitä ettei meinaa nähdä mitä tekee. Onko sulla ollut jotain sellaisia ongelmia noiden käytön kanssa?

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 04.11.15 - klo:21:23 »
Eikä metallisen taivuttimen kuumentaminen kuumalla vedellä aja samaa asiaa  :D mä käytän tuota kikkaa, kun tahdon erityisesti panostaa ripsien kaarevuuteen ja taivuttimien kuumeneminen kestää vain muutaman sekunnin  ;D on mulla joku Remingtonin ripsiväriharjaa muistuttava sähköisesti lämmitettävä taivutin jossain, mutten ole ikinä sitä jaksanut kokeilla.. tuli siis kylkiäisenä, kun osti suoristusraudan.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 09.11.15 - klo:19:52 »
^Itse haikailen sellaisen lämmitettävän "ripsiväriharjan" mallisen perään, mitä voisi siis käyttää ripsarin laiton jälkeen. Mulla ulkonurkan ripset sojottaa helposti alaspäin taivuttamisesta huolimatta, mutta tuolla voisi koittaa saada ne taivutettua ripsarin jälkeen. En vaan löydä nettikauppaa mistä Panasonic -merkkiset saisi tilattua  ???
« Viimeksi muokattu: 09.11.15 - klo:19:54 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 29.07.16 - klo:13:52 »
Minun edelliset ripsientaivuttimet olivat We care iconilta ja pidin niitä ihan hyvinä. Mutta nyt vaihdoin Shiseidon taivuttimiin ja eka ajatus oli: voi juma, saako mun ripset tuollaiseenkin asentoon?! Siis ihan uskomaton ero! Tyyriithän nuo olivat, mutta toivottavasti ovat kestävätkin. Näitä en nimittäin vähällä vaihda enää muihin taivuttimiin.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 08.02.19 - klo:09:41 »
Olen hankkinut elämäni ensimmäisen ripsentaivuttimen ja joo, eron kyllä huomaa...

Hankin marketista Iberon taivuttimen, kävin muutaman kaupan läpi ja valikoimaa ei kauheasti ollut. Tämä taivutin on kuitenkin liian pitkä ja/tai kaareva, en saa siihen kaikkia ripsiä kalastettua ja tuntuu, että sitä ei saa tarpeeksi lähelle silmää edes vietyä. Ulkonurkka ja sisänurkka jäävät taivuttamatta. Tässä ketjussa oli mainittu lyhyempiä ulkonurkkataivuttimia tms - voisiko joku neuvoa mulle, mistä saan sellaisen? En löytänyt googlaamallakaan oikein mitään.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 08.02.19 - klo:10:39 »
Mun silmäni muodolle Iberot on myös ihan liian kaarevat ja lyhyet, Shisheidon taivuttimet on paremmat ja niillä saa sisä- ja ulkonurkatkin vaivatta taivutettua. Shu Uemurat ovat ovat muistaakseni hiukan leveämmät vielä ja kaarevammat, nekin toimivat mulla hyvin. Netistä googlaamalla löytyy paljon erilaisia kaavoja ja mittauksia ei taivuttimista.
Raitoja käpälään!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 08.02.19 - klo:18:50 »
^^Joskus noita oli ihan vakiona esim. Sokoksen hyllyssä. Hökötys oli kokonaan muovia ja toisessa päässä oli normitaivutin ja toisessa päässä oli kapeampi taivutin pienemmille osioille.

Mulla oli joskus tuollaiset (taisin ostaa H&M:stä) ja en tykännyt niistä yhtään. Se erillinen kapeampi taivutin ei kuitenkaan kunnolla pelastanut sitä epätasaista taivutusta. Mun ripsiin on toiminut hyvin nuo naapion mainitsemat Shu Uemurat. Niiden kaari on juuri sopiva oman silmän muodolle että saan kaikki ripset nätisti kerralla taivutettua.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 09.02.19 - klo:09:53 »
^^
^
Ok kiitos vinkeistä. Jotenkin turhauttavaa, että pitää hankkia taivuttimet ja vasta sitten voi todeta, ovatko hyvät vai ei. Minä en ymmärrä noista silmän muodoistakaan yhtään mitään, mistä tässä ketjussakin on puhuttu. Enkä tajua esim nettikauppojen ripsitaivuttimien kuvauksista, millaiset kapineet kyseessä. Tosi monessa nettikaupassa tuotteista ei ole mittoja tai kunnon kuviakaan, kuva vain yhdestä kulmasta eikä siitä voi päätellä mitään. Mun kotikaupungissa ei ole esim Sokosta, puhumattakaan mistään Stockasta tms, eli pitää lähteä johonkin pidemmälle, jos meinaisi kaupassa härveleitä ihmetellä.

Vielä tarkennus tuosta Iberon taivuttimesta, nyt kun olen äheltänyt sen kanssa lisää. Kyllä se taivuttaa mulla sisänurkkaakin, mutta väärästä kohtaa, jostain ripsen puolivälistä. Ulkonurkassa sama homma ja ihan ulommaisia ripsiä en taivuttimeen saa. Tarkoittaakohan tuo sitä, että taivutin ei olekaan tarpeeksi kaareva mulle?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...