Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 73442 kertaa)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #45 : 25.06.06 - klo:23:49 »
Siis mikä niissä MUSin taivuttimissa on hienoa (kun mä en ole ikinä sattunut niitä katsomaan)? Onko minkä hintaiset?

Ne on sellaiset reunoista avoimet, sopivat varmaan useamman silmien muodolle kuin tavalliset. Tykkään näistä, aikaisemmat metalliset ovat olleet tosi huonoja ja muoviset eivät taivuta. Näillä saa myös taivutettua vain pienen osan ripsistä kerrallaan. Maksavat noin 15 euroa.
1a F ii

poca

• Vieras
Mistä metallinen ripsikampa?
« Vastaus #46 : 13.07.06 - klo:15:00 »
Metallinen ripsikampa kuulemma parempi kuin muovinen. Mutta mistään en ole löytänyt. Olen käynyt tavarataloissa ja Make Up Storellakin, mutta ei vaan ole osunut näköpiiriin. Missä näitä kestäviä kampoja myydään?

Poissa Silver

• HAIRahtanut
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa tenn

• HAIRahtanut
Vs: Mistä metallinen ripsikampa?
« Vastaus #48 : 14.07.06 - klo:00:59 »
Stokkalta omani olen ostanut :) Vaaleanpunaisen värinen, helpompi löytää hyllystä. Helsingin Stokkalla niitä on kosmetiikkapuolella, siinä missä myydään meikkisieniä ym.
« Viimeksi muokattu: 14.07.06 - klo:01:02 kirjoittanut tennari »

poca

• Vieras
« Vastaus #49 : 17.07.06 - klo:17:12 »
Kiitos tuhannesti! Stokkalta käväsin hakemassa soman pinkin ripsikamman! Kiitti vinkistä!

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #50 : 18.07.06 - klo:23:02 »
Eikö tuollainen metallinen ripsikampa revi ripsiä pahemmin kuin muovinen? Varsinkin jos on jo laittanut ripsiväriä ja jostain syystä ripset menevät takkuun (niinkuin minulla melkein aina). Mikä siinä on sitten muovista parempaa jos pitkäikäisyyttä ei lasketa? Onko ne piikit jotenkin terävämmät ja sillä tavalla helpompi saada ripset ojennukseen?

Hirvitti kyllä kun näin miten yksi kaverini erottelee ripsensä, nimittäin neulalla  :o  En ikinä uskaltaisi niin lähellä silmää hosua neulan kanssa vaikka saisi kuinka hyvin ripset laitettua.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 18.07.06 - klo:23:08 »
^ Mulla ainakin muoviset ripsikammat hajoavat todella nopeasti, tämä metallinen kestänyt varmaan vuoden kohta. Sillä saa tosiaan eroteltua ripset paremmin, piikit ovat terävämmät, saa melkein saman tuloksen kuin neulalla (pari kertaa paremman puutteessa kokeillut, mutta en kyllä enää uskalla juuri siksi että kyseessä on neula..)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 18.07.06 - klo:23:18 »
Käytin hetken aikaa ulkomailta ostettua metallista ripsikampaa ja mulla se taas todella repi ripsiä... Kyseinen kampa ei välttämättä ollut se kaikista laaduikkain, mutta kuitenkin. Lisäksi piikit vääntyivät ja pian ne eivät olleet enää suorassa linjassakaan. Tarttuivat ikävästi meikkipussiinkin jne ja lopulta heitin härvelin kokonaan menemään. Mulla taas muovinen ripsiharja kestänyt vuosia ennenkuin otti ja katosi, oli jykevämpi malli TBS:lta josta ei irronnut yhtään harjasta kovassakaan menossa.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 18.07.06 - klo:23:19 »
Hirvitti kyllä kun näin miten yksi kaverini erottelee ripsensä, nimittäin neulalla  :o  En ikinä uskaltaisi niin lähellä silmää hosua neulan kanssa vaikka saisi kuinka hyvin ripset laitettua.

Äiti käytti kans aikaisemmin nuppineulaa tuohon. En tiedä, käyttääkö enää, mutta ainakin mä annoin sille mun ylimääräisen ripsikamman jokunen vuosi sitten. Toivottavasti on vaihtanut siihen. Tekee kyllä pahaa katsoa - ja ajatellakin - neulan viemistä noin lähelle silmiä.

Mulla on sellainen kymmenisen vuotta sitten ostettu muovinen ripsikampa, joka on kyllä vieläkin ihan ehjä, vaikka paljon olen sitä käyttänyt. Ainoastaan sen varren olen joutunut liimaamaan uudestaan, kun se jossain vaiheessa lähti irti. Kaikki piikit on kuitenkin vielä kiinni ja ehjiä, ja suht teräviäkin ovat joihinkin toisiin verrattuna, joten kovasti olen tuosta tykännyt. On muuten Seppälän Amour-sarjaa. ;D
1c M ii, tjsp

poca

• Vieras
« Vastaus #54 : 19.07.06 - klo:14:40 »
Halusin metallisen kamman, koska mulla on aina mennyt ihan heti katki noi muovisten varret ja piikit tippunu. Tämä kaunis pinkki metallinen, jonka ostin Stokkalta, vaikuttaa hyvältä ostokselta. Siinä on taitettava pää eli se kampaosa taittuu varren sisään eikä piikit pääse vääntyilemään. Kätevästi suunniteltu! Hinta olisi voinut ehkä olla huokeampi (5,90€)...

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #55 : 19.07.06 - klo:17:10 »
Mulla on nyt elämäni toinen ripsikampa, edellisestä katkesi piikit mutta olihan se jo pitkästi yli kymmenen vuotta vanha. En edes tiedä tarkalleen kuinka vanha sillä sain sen äidiltäni joskus ihan kakarana, ties kuinka kauan se hänellä oli ollut.
Tuo metallinen kyllä kiinnostaisi hankkia, tai parempi muovinen sillä nykyisessä on mielestäni liian lyhyt varsi ja jotenkin huonot piikit. Toisin sanoen sillä ei saa ripsiä eriteltyä, takkuja vain vähän oiottua.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #56 : 21.07.06 - klo:21:46 »
Hinta olisi voinut ehkä olla huokeampi (5,90€)...
Toi on metalliseks tosi halpa. Monet mitä oon nähnyt on ollut yli kympin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #57 : 01.08.06 - klo:14:38 »
Mä en tykännyt sitten yhtään MUS:in ripsientaivuttimista! :-X Jotenkin hankalat käyttää, vaikka oon tässä harjotellut. Cailapin on mielestäni paljon paremmat. En tiedä miksi nämä MUS:in taivuttimet ei sovi mulle ollenkaan, olin aika kummissani, koska odotin niiden olevan todella hyvät. Mutta kyllähän tämäkin jakaa mielipiteet. Onneksi saan myytyä ne ystävälleni (mahdollisesti).

Ja nämä eivät mielestäni todellakaan taivuta kunnolla, niin, että se taivutus pysyisi. Noh, aina ei kalliimpi olekaan hyvä. Takas siis vanhoihin Cailapeihin, jotka on ollut mulla todella pitkään ja kestää vaan :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #58 : 02.08.06 - klo:12:01 »
Oon tykänny valtavasti Shu Uemuran taivuttajasta, mukana tuli vaan yksi tyyny, kohta tarttis ehtii lisää. On kyllä kestäny tosi pitkään hyvänä. Marketista ostamani oliskohan Cailap ei jotenkin yltäny ulommaisiin ripsiin, mutta Shu ottaa kaikki mukaan. En ole koskaan vahingossa saanut nipistettyä itteeni toisin kuin Cailapilla alkoi välillä pelottaa, sattuu sikana!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #59 : 02.08.06 - klo:12:12 »
Mä hankin jostain halpiskaupasta keväällä sellaisen parin euron hintaisen lämpiävän ripsitaivuttimen. Ja voi pojat, mikä ero perustaivuttimeen verrattuna! Miehen kommentti oli viimeksi taivutuksen jälkeen: "Nuo sun keskimmäiset ripset on varmaan puoli metriä pitkät" ;D

Pitää varmaan joskus napsaista tänne ennen ja jälkeen -kuvat. ;)

Niin ja ovat myös yllättävän miellyttävät käyttää. :)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.