Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 75886 kertaa)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #60 : 02.08.06 - klo:12:26 »
Mä taas en juurikaan tykännyt Shu Uemuran taivuttajista jotka ostin kesäkuussa ulkomailta. Eivät juurikaan eroa aikasemmin käyttämästäni Shiseidon taivuttajista, eivätkä tee muutenkaan mitään ihmeitä. Pieni pettymys.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 02.08.06 - klo:20:14 »
Tekeekö kukaan muu tätä kiellettyä ja peloteltua asiaa, eli taivuttaa ripset ripsarin käytön päälle? Minun on ainakin pakko, koska ripseni ovat kertakaikkisesti niin piikkisuorat ja pitkät, että vaikka ne taivuttaa 90 asteen kulmaan  ;D(olen kokeillut lämmitystäkin), niin kun ripsarin laittaa niin siihen vaan lässähtävät. Eli sitten vaan kylmästi taivutan ripsarin päältä uudestaan. Tätä olen tehnyt jo ainakin kymmenen vuotta ja ei ole muuten koskaan kauhean pahoja ongelmia tullut, joskus on katkennut ripsi tai kaksi, mutta kasvaahan ne takaisin. Voihan sitä joskus käydä sitten se, että kaikki ripset tippuu, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 02.08.06 - klo:21:20 »
kun ripsarin laittaa niin siihen vaan lässähtävät.

Vedenkestävä ripsari ei suorista taivutuksia. Kokeile vaikka!
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 02.08.06 - klo:22:05 »
Itse taivuttelen kyllä melkein aina myös ripsarin laiton jälkeen, en ole huomannut mitään ripsien katkeilua tai muutakaan.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 02.08.06 - klo:22:25 »
kun ripsarin laittaa niin siihen vaan lässähtävät.

Vedenkestävä ripsari ei suorista taivutuksia. Kokeile vaikka!
Olen kokeillut, mutta ei vaan auttanut :)

maikku

• Vieras
« Vastaus #65 : 02.08.06 - klo:22:34 »
Tein nerokkaan oivalluksen tänään kun ostin (viimein) uuden kumin ripsientaivuttimeen. Kylläpäs otti ja taivutti hienosti. Olisi pitänyt aiemmin älytä vaihtaa se.  ::)

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #66 : 13.08.06 - klo:00:29 »
Make up storen ja Shiseidon taivuttimet on todella kehuttuja, näistä itselläni nuo MUSin. Tykkään paljon, parhaimmat tähän asti käyttämistäni. Shiseidon taivuttimet ostoslistalla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 14.08.06 - klo:15:53 »
Mullakin Make Up Storen taivuttimet ja toimivat hyvin. Myydäänkö Sokoksella muuten niitä vaihdettavia pehmusteita noihin?

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #68 : 14.08.06 - klo:20:22 »
pinkpepper, no näkeehän täällä "tuttujakin" ;)

Samaa mietin mäkin, vielä ei oo tullut ajankohtaseksi vaihtaa uusia kumeja noihin taivuttimiin. Silloin ostaessani niitä en ainakaan muista nähneeni vaihtokumeja, mutta pitääpä poiketa katsomaan miten on. Tosin taidanpa käydä eka suoraan Make up storen liikkeessä, hassua jos ei sielläkään olisi.

menna

• Vieras
« Vastaus #69 : 15.08.06 - klo:08:30 »
Niihin Make up storen taivuttimiin ei myydä niiden omia pehmusteita. Kävin niitä joskus keväällä kysymässä Hesan Sokoksella, kun  se pehmuste ei enää jostain syystä pysynyt siinä, niin oli ihan pakko ostaa uusi. Siihen käy muistaakseni cailapin pehmuste, mutta se on erilainen. Huonompi siis kun siinä keskellä ei ole semmoista aukkoa, mukä siinä mus:n omassa pehmusteessa on.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 15.08.06 - klo:10:35 »
Mä ostin Euroihmeestä ripsientaivuttimen, kun edellinen otti ja hajos, ja ihan hyvin toimii tuo euron kapistus, vaikka ruma on kuin mikä :D

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #71 : 15.08.06 - klo:13:39 »
menna, okei, noin vähän muistinkin ettei niitä ehkä myydä missään. Harmi vaan. Pitää katsoa noita Cailappeja. Noh onneksi mun toimii nuo vanhatkin pehmusteet vielä hyvin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 15.08.06 - klo:14:10 »
No höh. Tyhmää jos se pehmuste tippuu ja häviää, niin sitten pitää ostaa kokonaan uusi taivutin (15€ on aika kova hinta...). Minkäs teet.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #73 : 15.08.06 - klo:16:15 »
^^toi on kyllä tosi omituista, että pehmusteen takia joutuisi ostamaan uudet taivuttimet.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #74 : 26.08.06 - klo:16:26 »
Nyt minä sen tein ja tilasin Shu Uemuran ripsentaivuttimet. Oon tosi pitkään sinnitellyt ton jonkun ehkä 13 vuotta sitten Seppälästä ostetun taivuttimen kans, johon ostin joku aika sitten kumitöppöset, jotka ei pysy siinä ollenkaan. Aina saa olla ettimässä, mihin ne nyt on tippuneet.. Taivutin vetelee muutenkin vähän viimeisiään, heiluu ja nitkuu minkä ehtii. Nyt ajattelin, että voisin panostaa noihin taivuttimiin, niin ehkä niillä pärjää sitten esim. loppuelämän. Jännityksellä jään odottamaan...
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"