Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 71969 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #75 : 26.08.06 - klo:20:19 »
Minä olen ollut Shu:un todella tyytyväinen. Ainut vaan että käykö niihin mikä vaan kumi vai pitääkö olla omansa? Ei tullut kuin yksi vara mukana.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #76 : 26.08.06 - klo:21:32 »
osaako kukaan taivuttaa lusikalla? olen lukenut lehdistä ja vaikka mistä, että silläkin voi ripsiä taivutella, mutta en kyllä ollenkaan ymmärrä miten se toimii käytännössä... olen toki yrittänytkin, mutta... noh... sanotaanko että heikoin tuloksn :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 26.08.06 - klo:23:17 »
Mitäs kun kävin eilen etsimässä MUSin taivutinta ja kysymässä myyjältä kun ei hyllystä löytänyt, joka sitten meinasi että  ainakin heidän papereidensa mukaan tuote olisi lopetettu? Harmittaa kun en nyt saanutkaan tuota paljon puhuttua taivutinta. :-\

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #78 : 27.08.06 - klo:08:53 »
Minä olen ollut Shu:un todella tyytyväinen. Ainut vaan että käykö niihin mikä vaan kumi vai pitääkö olla omansa? Ei tullut kuin yksi vara mukana.

Lueskelin vähän netskusta tuosta taivuttimesta ja ilmeisesti siihen ei edes saa ostettua mistään merkin omia lisäkumitöppösiä. Eli jos haluaa vaihtaa sen kumin, pitää ostaa lisäkumit muulta merkiltä kuin Uemuralta. Jos päädyt testailemaan eri vaihtoehtoja, niin kerrohan sitten mikä siihen sopii parhaiten, kun mäkin varmaan joskus hamassa tulevaisuudessa joudun kuitenki ne töppöset vaihtamaan
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 27.08.06 - klo:10:12 »
Nyt minä sen tein ja tilasin Shu Uemuran ripsentaivuttimet.

Saako noita tilattua jostain muualta kuin eBaysta?
1a F ii

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #80 : 27.08.06 - klo:13:18 »
Nyt minä sen tein ja tilasin Shu Uemuran ripsentaivuttimet.

Saako noita tilattua jostain muualta kuin eBaysta?

En kyllä osaa sanoa, itse tilasin nimittäin juurikin ebaysta.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 27.08.06 - klo:19:41 »
Make up storen taivuttimia fanitan. Ovat todella hyvät. Aiemmin käytössä ollut Duroyn muoviset ja kyllä nää kaks on ihan eri planeetalta ;D
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 27.08.06 - klo:20:03 »
Eihän kenelläkään olisi käyttämättömät (tai todella vähän käytetyt) MUSin taivuttimet joista haluaisi eroon? :)

veera

• Vieras
« Vastaus #83 : 29.08.06 - klo:14:42 »
Mä hankin jostain halpiskaupasta keväällä sellaisen parin euron hintaisen lämpiävän ripsitaivuttimen. Ja voi pojat, mikä ero perustaivuttimeen verrattuna! Miehen kommentti oli viimeksi taivutuksen jälkeen: "Nuo sun keskimmäiset ripset on varmaan puoli metriä pitkät" ;D

Pitää varmaan joskus napsaista tänne ennen ja jälkeen -kuvat. ;)

Niin ja ovat myös yllättävän miellyttävät käyttää. :)

mäkin haluan tuollaiset! mistä noita saa? ja onko tässä nyt kyse sellaisesta hieman hiustenkiharrinta muistuttavasta vempaimesta vai jonkin muun mallisesta?

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 30.08.06 - klo:13:11 »
Nyt on alkanut ärsyttämään MUS-taivuttimet, kun se pehmuste ei pysy paikoillaan millään. Tänäänkin jäi ripset taivuttamatta. Jännä kun alussa ei ollut tuota ongelmaa ollenkaan. Muuten kyllä ihan loistavat ::).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #85 : 30.08.06 - klo:16:11 »
Mä hankin jostain halpiskaupasta keväällä sellaisen parin euron hintaisen lämpiävän ripsitaivuttimen. Ja voi pojat, mikä ero perustaivuttimeen verrattuna! Miehen kommentti oli viimeksi taivutuksen jälkeen: "Nuo sun keskimmäiset ripset on varmaan puoli metriä pitkät" ;D

Pitää varmaan joskus napsaista tänne ennen ja jälkeen -kuvat. ;)

Niin ja ovat myös yllättävän miellyttävät käyttää. :)

mäkin haluan tuollaiset! mistä noita saa? ja onko tässä nyt kyse sellaisesta hieman hiustenkiharrinta muistuttavasta vempaimesta vai jonkin muun mallisesta?

Ostin Vaasasta, kaupan nimeä en enää muista. Ihan samanlainen kuitenkin kuin tämä catalog-kaupan hökötys ( www.catalog.fi ) ja siellä kohta koti&vapaa-aika --> muut --> viimeinen sivu (s.13). Niin ja hinta 3 eur.

Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 01.09.06 - klo:20:52 »
Mäkin haluan ultrakaarevat ripset!  :D

Mites on, kuinka monta turkulaista haluaa itselleen tuollaisen lämpenevän ripsikähertimen?  ;D Selailin noita sipen antamia sivuja, eikä sieltä mitään muuta ostettavaa kyllä ole, mutta taivutin tuo kiinnostaisi. Kaikki (=onkohan kukaan kiinnostunut?  ::)) kimppatilauksesta kiinnostuneet voisivat laittaa mulle vaikka yv:tä, jos saataisi muutama tilaaja, niin postareineen tuollainen vekotin maksaisi siinä 5 € pintaan. Voisin niitä sitten jaella halukkaille...
Make it a great day

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #87 : 02.09.06 - klo:21:34 »
Tämäkin innostui tavuttelemaan.  ;D
En ole koskaan ennen saanut millään taivuttimella hyvää tulosta, mutta nyt menin ja ostin Anttilasta 8,9€ maksaneen lämpenevän ripsentaivuttimen ja ai että mitkä räpsyt! Normaalisti en jaksa taivutella ripsiäni kun ne kuitenkin suoristuvat viidessä minuutissa, mutta taivutin ne tuolla samana iltana kun ostin ja ripset kestivät taivutettuina kasvovedella kahdesti päästä pyyhkimisin, silmänympärysgeelin sutimisen yläluomelle (päälle menee väkisinkin) ja vielä aamulla kun jeräsin, olivat ripseni todella kaarevat ja taivutetut.  :o Olen ihan megatyytyväinen ostokseeni.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 02.09.06 - klo:21:57 »
Ei hitsi, Stationery! Mä katselin tänään tuollaista käherrintä Turun Anttilasta, mutten löytänyt. Oon ihan megakade sulle löydöstäsi! ;D Mistä Anttilasta ostit? Oliko saman merkkinen kuin tuo Sipen esittelemä?
Make it a great day

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #89 : 02.09.06 - klo:22:12 »
Ei hitsi, Stationery! Mä katselin tänään tuollaista käherrintä Turun Anttilasta, mutten löytänyt. Oon ihan megakade sulle löydöstäsi! ;D Mistä Anttilasta ostit? Oliko saman merkkinen kuin tuo Sipen esittelemä?

Omani ostin Vantaalta Tikkurilan anttilasta, ei ole samanlainen kuin sipen vaan sellainen tavallisen muovisen näköinen, mutta kumin alta lämpiää hieman. Suojakumpi on punainen, mutta kun on lämmennyt tapreeksi ja on käyttövalmis, muuttuu valkoiseksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.