Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 75628 kertaa)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
Vs: Ripsientaivuttimet
« Vastaus #90 : 02.09.06 - klo:22:26 »
Okei, kiitos paljon Stationery tiedoista!  :-* Ei kai tässä pian auta muu kuin tehdä pyhiinvaellusreissu Tikkurilan Anttilaan  :D
Make it a great day

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 02.09.06 - klo:23:52 »
Ei hitsi, Stationery! Mä katselin tänään tuollaista käherrintä Turun Anttilasta, mutten löytänyt. Oon ihan megakade sulle löydöstäsi! ;D Mistä Anttilasta ostit? Oliko saman merkkinen kuin tuo Sipen esittelemä?

Omani ostin Vantaalta Tikkurilan anttilasta, ei ole samanlainen kuin sipen vaan sellainen tavallisen muovisen näköinen, mutta kumin alta lämpiää hieman. Suojakumpi on punainen, mutta kun on lämmennyt tapreeksi ja on käyttövalmis, muuttuu valkoiseksi.

Olivatko nuo siellä samassa paikassa missä tavallisetkin taivuttimet, meikkisienet ym. vai mistä nuo löysit?

Sipe, oliko se sun kauppa keskustassa? Minimani, Tokmanni, HalpaHalli..? :)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #92 : 03.09.06 - klo:09:33 »
^Ihan tavallista metallista taivutintakin voi lämmittää, esim. kuumassa vedessä ja silleen saa paljon pysyvämmän lopputuloksen. Taivutin kannattaa tietty kuivata ennen kuin taivuttaa ripsiä.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 03.09.06 - klo:10:07 »
^Ihan tavallista metallista taivutintakin voi lämmittää, esim. kuumassa vedessä ja silleen saa paljon pysyvämmän lopputuloksen. Taivutin kannattaa tietty kuivata ennen kuin taivuttaa ripsiä.

Myös fööni käy taivuttimien lämmitykseen. Sillä saa taivuttimet tosin aika helposti liian kuumiksi, joten kannattaa olla varovainen ihon kanssa. Ripset saattavat taipua myös liikaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 04.09.06 - klo:12:22 »
Mä nyt toistan itseäni, mutta: pistän varmaankin huomenna tilaukseen tuolta catalog.fi:stä nuo ripsentaivuttimet. Jostain kumman syystä ( ;D) kukaan ei ole lämmennyt mun kuningasidealleni tehdä kimpparipsentaivutintilaus, mutta jos joukossa nyt on vielä ripsien taivuttelusta kiinnostuneita turkulaisia, niin pistäkäähän mulle kipin kapin yv:tä!  :D
Make it a great day

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 04.09.06 - klo:12:32 »
Mäkin kiinnostuin noista Stationeryn kokeilemista. Siis onko siinä joku johto joka pukataan seinään ja sit odotellaan? Eikö ne polta silmäluomia (joskus kokeilin föönillä lämmittää taivuttimia ja se oli yhtä tuskaa)? Pitääpi mennä kattelemaan heti kun Anttilan lähettyville pääsen.. Minkälainen paketti siinä oli, minkä merkkinen?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 04.09.06 - klo:18:58 »
Siis mistä ihmeestä olette löytäneet noita lämpiäviä taivuttimia ??? Kiersin tyyliin neljä tuntia kaupungilla eri kaupoissa etsien niitä ;D (nojoo, tein mä muutakin kuin etsin vain noita) eikä mistään löytynyt. Kysyin Anttilastakin eikä siellä ollut mitään hajua tuommoisista, jonka jälkeen suunnistin Stockmann beautylle jossa tyttö sanoi että itsekin odottelee että saisivat noita myymälään kun Duroy tuollaisia valmistaa.

Kertokaa nyt! :)

Mä mietin jo jopa LF:n kiharrinta, mutta se on kuitenkin £14 joka on ehkä vähän liikaa ::) Tuo catalog.fi ei toiminut ollenkaan. Miten sieltä saa tilattua jotain kun ei saa tuotetta ostoskoriin? ???

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 04.09.06 - klo:19:02 »
 Tuo Catalog ei toimi Firefoxilla,kun Catalogilta tilaan niin meen sivuille Expnorerilla.
 Minä olen omat taivuttimeni löytänyt Espoon Sellosta Euron kaupasta,maksoi 3e
On tuollaiset mistä Stationery puhui...
« Viimeksi muokattu: 04.09.06 - klo:19:05 kirjoittanut Maria »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #98 : 04.09.06 - klo:19:53 »
Hei katselin tänään Helsingin Citykäytävän Anttilasta noita lämpeneviä ripsientaivuttimia (ja melkein ostin, mutten onneksi tuhlannut rahoja enempää), niin merkki oli muistaakseni Depend tms ja sellanen vaaleanpunertava paketti ja se taivutin oli valkoinen/vaaleanpunainen. Ja se on paristokäyttöinen. Tarkoittikohan Stationery tuota? Maksoi melkein 9€, mutta ehkä sen joskus raaskisi ostaakin!

Se oli siellä missä myydään joitakin kynsi/pinsettijuttuja. Siinä L'Oréalhyllykön lähellä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #99 : 05.09.06 - klo:08:57 »
Sipe, oliko se sun kauppa keskustassa? Minimani, Tokmanni, HalpaHalli..? :)

Sorry loota, mutta mä en vain muista... :-\

Oltiin siskon kanssa Vaasassa shoppailemassa ja kierrettiin tasan joka kauppa keskustassa ja jostain nuo mukaan tarttuivat. Saattoi olla jopa sellainen ylläripyllärikauppa kuin tiimari... ???

Minimani se ei ollut, eikä HalpaHalli, sillä pyörittiin lähinnä torin + sen tornitalon uuden kauppakeskuksen alueella (nimeä en muista, kuitenkin siis se, missä on se vietnamilainen ravintola)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #100 : 06.09.06 - klo:10:02 »
kerrohan kokemuksia sitten kun taivuttimet saapuvat  ;)

Noniin, eilenhän ne saapuivat. Täytyy sanoa, että noihin on totuttelemista. Ne ei aukee yhtä isoksi kuin mun entiset taivuttimet ja ovat muutenkin paljon jäykemmät ja se kumitöppönen kovempi. Muotoilu on kyllä hyvä, kaikki ripset saa kerralla sinne taivuttimen väliin ja ripset taipuu kauniisti. Vaikuttavat kyllä materiaaleiltaan tosi paljon laadukkaammilta kuin ne mun entiset, mutta en nyt tiedä onko näissä mitään ihan hirveen ihmeellistä. Mutta tulipahan ostettua.  ::)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #101 : 06.09.06 - klo:17:13 »
Tarkoittikohan Stationery tuota? Maksoi melkein 9€, mutta ehkä sen joskus raaskisi ostaakin!

Juu, oli juuri tuo sama varmasti. Ihan huippu vehje, suosittelen. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #102 : 06.09.06 - klo:23:15 »
^ Juu no ajattelinkin, että on sama! Kestääkös siinä kauan, että lämpenee? Ei perhana, täytyyhän noita testata, mitäs menit suosittelemaan ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 11.09.06 - klo:18:50 »
Te joilla on tuommoinen lämpiävä taivutin, miten saatte ripsien juuret taivutettua? Mulla ehkä saattoi olla liian kovat odotukset tuosta taivuttimesta ;D, mutta saan kyllä paremmat räpsyripset ihan tavallisella taivuttimella (tai sitten johtui siitä että pesin meikit ja kokeilin kohta taivuttaa, jolloin ripset ei välttämättä olleet täysin kuivat). Jotenkin näin ekalla kerralla kokeiltuna tuntui aika vaikealta saada ripset taipumaan paljoa, vaikka tavallisella taivuttimella onnistuu ihan helposti. Teen varmasti jotain väärin, koska noissa lämpiävissä ei varmaan ole eroja samalla lailla kuin tavallisissa jos malli on samanlainen. :-\

Mikä teidän tekniikka on? Entäs sitten kun kokeilee ripsarin kanssa, taivutatteko ripsarin päälle vai ennen sitä? Koska omassani lukee että toimii parhaiten ripsarin jälkeen joka tuntuu aika oudolta koska omat räpsyt on kuitenkin tosi tönkön suorat jos niissä ei ole taivutusta alla, että miten sen jälkeen muka saisi kaarevat ripset ja eikö se lämpö sulata/klimppaa ripsaria. ???

Ja mulla siis samannäköinen kuin sipen taivutin. En oikein tajunnut miten se Stationeryn oma eroaa tuosta. Taisi olla enemmän tavallisen taivuttimen näköinen tj.
« Viimeksi muokattu: 11.09.06 - klo:18:54 kirjoittanut loota »

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #104 : 11.09.06 - klo:19:14 »
Loota: mä myös ihmettelin ohjetta siitä, että pitäis taivuttaa vasta ripsarin jälkeen. Koitin siis ensin sitä, että taivutin puhtaat ripset --> ei tulosta. Mutta sitten koitin ripsarin päälle ja wohoo, mikä ero!

Eli minä ainakin teen ihan vain niin, että "kampaan" tuolla ripsiä painaen niitä samalla tyvestä asti ylöspäin. Ja hyvin pelittää.

niin ja ripset ei mene kovinkaan klimppiin lämmön vaikutuksesta. Lisäksi itse harjaan ne vielä taivutuksen jälkeen.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.