Kirjoittaja Aihe: Ripsientaivuttimet/-kammat  (Luettu 68028 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Ripsientaivuttimet/-kammat
« Vastaus #420 : 09.02.19 - klo:10:30 »
Itselläni on Koji No.71 -niminen ripsentaivutin, niitä on erimuotoisia ja siksi eri mallinumeroita. Ovat edulliset ja niihin on helppo ostaa eBaysta lisätäytekumeja. Mulle Shu Uemurat eivät sopineet, enkä saanut niillä niin hyvää tulosta kuin noilla Koji-taivuttimilla. Ne ovat paljon paremman muotoisetkin. Kun hakee Googlella Koji, niin saa paljon eri kuvatuloksiakin, jossa on vertailtu Koji-taivuttimia moniin eri merkkisiin taivuttimiin.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 11.02.19 - klo:12:44 »
^Kiitos, täytyypä tsekata Koji!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Lintunen

• Haiven
  • *
« Vastaus #422 : 12.02.19 - klo:17:28 »
Minulla myös Koji-merkkiset. Käytän silti enemmän Shu uemuran taivuttimia, koska nämä Kojit tuntuvat liian suurilta. En tiennyt kun tilasin, että näitä on eri kokoisia. Tämä oli jokin pink special -edition, joten en ole edes varma koosta. Hankaloittaa vaihtokumityynyjen tilaamista. Uskon että pienempi malli voisi kyllä olla hyvä! Onkohan tuo 71 koko ns. pienin?

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #423 : 12.02.19 - klo:19:15 »
Mun suosikki ripsientaivutin on Shiseido. Katselin ebaysta vaihtokumeja ja huomasin; että noitahan on kolmea eri mallia. Mistä ihmeestä nyt tiedän mikä malli mulla on ku taivuttimissa lukee vaan Shiseido  :o
1b Fii