Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 707736 kertaa)

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #1275 : 14.06.15 - klo:19:40 »
Päivänvalossa katsoessa juurikasvu näyttää melkeinpä tummanruskealta ja isä on sanonut, että mulla on tummat hiukset, mutta olen mieltänyt nämä aina keskiruskeiksi. Ehkä nämä näyttää nyt niin tummilta, koska pituudet on osin myös aika vaaleilla raidoilla. Nelisen senttiä on omaa väriä ja tykkään ihan hirmuna, kun näyttää vähän sellaiselta tummalta ja harmahtavalta. Mummotukkaa pukkaa.  :D

Sitten kun hiukset on vyötärömitassa niin leikkautan v-mallin.  :) Aiemmin kasvatin oman värin vain antamalla kasvaa, kun taas tällä, ja toivottavasti viimeisellä kerralla, turvaudun kampaajan apuun.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1276 : 19.06.15 - klo:19:40 »
Pitkästä aikaa pääsee laittamaan tänne tyvikasvukuvaa, 5 kuukautta takana. Sori vähän huono kuva:

Hyvin on mennyt ja nyt en ole enää kriiseillytkään ollenkaan mitä aiemmin oman värin kasvatus yrityskerroilla ;D Nyt tämä sujuu ihan omalla painollaan, vaikka toki toivois, että latva ois saman sävyinen kuin tyvi. Mitä pidemmälle omaa kasvaa, sitä enemmän tykkään vaan ja tasoittelen välillä sentin kerrallaan latvoista pois. On niin helppoa, kun ei tarvitse tuskailla tyvikasvun kanssa, pelätä pahoja allergiaoireita enää, voi vain pestä, hoitaa ja olla! Ja mikä parasta: tykätä omasta sävystään. Eli tällä todellakin jatketaan. Mustaa väriä mulla ei ole ollut puoleentoista vuoteen enkä sitä enää osaa kaivatakaan. Laittelen taas uutta kuvaa, kunhan kasvua tullut lisää.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1277 : 20.06.15 - klo:10:05 »
^Oletpa sä kaunis! Nuo hiuksetkin sopivat niin hyvin. :)

Mulla lähentelee kuudettatoista kasvattelukuukautta. Leikkasin hiljattain otsatukan, joka on täysin omanvärinen. Muutama miespuolinen henkilö on ehdottanut mulle, että värjäisin hiukset. En muuten värjää. >:D
Cogito ergo doleo.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #1278 : 20.06.15 - klo:10:22 »
Tosi ihana tukka, Chaos!  :-* Näytät ihan keijukaiselta, eteeriseltä.  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1279 : 20.06.15 - klo:13:36 »
Pöh teille! KIITOS :-[ Mä kun mietin kehtaanko tuon kuvan laittaa, mun mies otti musta selkeästi salaa kuvan, kun ihmettelin kännykkääni ;D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1280 : 21.06.15 - klo:23:06 »
Väriero latvassa ja juuressa on selkeä, mutta ei häiritsevä. Välillä aina mietin että värjään tämän vaalean lähelle omaa väriäni, mutta luulen että siinä käy vaan huonosti. Alla on huomattavasti enemmän omaa väriä, joten se värjäytyisi samalla.

Alla olevat hiukset eivät värjäänny liikaa, jos tukan värjää useammassa kuin yhdessä osiossa.
Olen viime viikkoina harkinnut tosi paljon samaa ja jossain välissä varmaan ostankin mahdollisimman tuhkaisen värin ja heitän sen tukkani värjättyyn osuuteen. Nykyinen väri menisi kyllä, ei tämä pahalta näytä, mutta kyllästyminen on iskenyt!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1281 : 28.06.15 - klo:19:39 »
Omaa väriä on jo hartioille asti! Ihana huomata kasvatuksen etenevän, mutta toisaalta olisi vielä toinen saman mittainen urakka edessä lopullisen tavoitteen saavuttamiseksi. Puolet neljän vuoden projektista kuitenkin done.  :ts Onko mulla syytä olla iloinen vai surullinen, mitä arvon juuresraati on mieltä?  ;D

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #1282 : 28.06.15 - klo:21:12 »
Iloinen ehdottomasti! Tuo hartiamitta on jo tosi paljon.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1283 : 29.06.15 - klo:00:24 »
^^Todellakin iloinen, että olet päässyt projektissa noin pitkälle! Peukut täältäkin ja tsemppiä projektin loppuun asti.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1284 : 29.06.15 - klo:08:41 »
Kiitos kommenteistanne Eleven ja enna:) Mulla kasvaa kasvoja kehystävät hiukset muita hitaammin, minkä vuoksi olen suunnitellut leikkaavani V-linjaa hiuksiini. Toivon, että tämän myötä pääsen leikkelemään myös noista lyhyemmistä kerroksista värjättyä osaa pois. Olen kiinnostunut kokeilemaan myös hiusten käsittelyä värittömällä Elumenilla, mistä toivoisin saavani pitkäkestoista kiiltoa. Nämä suunnitelmat mielessä yritän jaksaa sinnitellä jonkin aikaa.  :)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1285 : 29.06.15 - klo:08:42 »
Minä sitten menin ja värjäsin hiukset pari kuukautta sitten :( Tarkoitus oli saada ihan himpun verran vaaleampi sävy, silleen että juurikasvukaan ei olisi mikään ongelma. Oma väri on siis tummanruskea ja olin haaveillut saavani siihen hieman kullansävyä. Noh, hiuksista tuli sellaiset järkyn punaiset  :#

Haluan oman värin takaisin, mutta tällä kertaa en kyllä malta tehdä sitä kasvattamalla. Etsin jonkun hyvän hiusvärin ja tökkään päähän.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1286 : 29.06.15 - klo:09:37 »
Onpa kurja kuulla epäonnistuneesta värjäystuloksestasi Kalevalatar:( kuinka paljon sinulla oli omaa väriä ennen tätä värjäystä? Varmasti kyllä hyvä idea tuo värjäämällä oman värin hankkiminen, sillä tämä kasvattelu osaa kyllä olla hermoja raastavaa hommaa. Olisinpa itsekin aikoinani ymmärtänyt tehdä tämän helpommaksi. Tyhmästä päästä kärsii koko tukka.  ;D

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1287 : 29.06.15 - klo:09:43 »
Omaa väriä oli varmaankin sellaiset 20-30 senttiä, eikä värieroakaan ollut paljoa. Sitä edellisen kerran värjäsin joskus 1.5 vuotta sitten ja silloin väri oli oikein kiva, näytti siltä että olisi vain aurinko hieman vaalentanut hiuksia. Sitä efektiä hain tälläkin kertaa, mutta näköjän väärällä värillä  ;D

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1288 : 29.06.15 - klo:11:27 »
^ Jos oot vaan kerran laittanut oman värin päälle kestoväriä, niin kannattaa kokeilla color b4:ää tai vastaavaa värinpoistoa! Parhaimmassa tapauksessa pääset jatkamaan oman värin kasvattelua siitä, mihin se jäi :)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1289 : 29.06.15 - klo:11:36 »
Eikö värinpoisto kuluta hiusta? En ole koskaan ennen kokeillut. Olen kuitenkin käyttänyt värejä, joissa ei ole ammoniakkia, joten pitäisi olla hellävarainen hiuksille?