Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 709047 kertaa)

Poissa aurinkoinen_murmeli

• Haiven
  • *
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #1395 : 05.10.15 - klo:22:01 »
Olipas hankala löydettävä tuo biozellin frozen mocha colosmask. Vihdoin sain sen käsiini ja testaukseen. Toistaiseksi olen ihan tyytyväinen. Keinovalossa näyttää taittaneen oranssisuutta pois, eikä latva näytä enää niin kulahtaneelta. Vähän epäilen, onko väri liian tumma, mutta sekin selviää huomenna kun pääsee luonnonvalossa peilailemaan :)

Plussaa myös siitä, että tämän pystyi levittämään ilman hanskoja, eikä tarrannut kiinni lattoihin tai mihinkään muuhunkaan. Se sininen vastaava kun tarrasi ihoon samantien kiinni jos vähänkin osui, ja sitä on kyllä hankala saada pois :D

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1396 : 06.10.15 - klo:09:08 »
^ Kiva kuulla onnistuneesta kokeilusta! :)

Mä varasin kampaajan ensi viikolle. Mulla meni yhtäkkiä hermo tähän punertavaan latvaan ja tuttu kampaaja sanoi, ettei pelkän latvan vaalentamisen tulisi olla ongelma, niin eipä tarvinut kauaa miettiä. Oon muutenkin sitä koulukuntaa, jonka mielestä liukuväri on ehkä paras hiustrendi ikinä.  ;D Oon tulevasta muutoksesta erittäin innoissani ja toivon, että saan tämän myötä vähän huolitellumman kokonaisuuden.

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1397 : 06.10.15 - klo:10:35 »
laitetaan kuvaa taas pitkästä aikaa n. 17 kuukautta kasvateltu,
noi etuhiukset jotenkin kasvaa tosi hitaasti, ei pääse ikinä tota mustaa leikkaamaan pois (hiustuska :D)

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1398 : 06.10.15 - klo:17:16 »
^ Kaunis oma väri sinulla Ginia. :) Mullakin kasvaa edessä olevat hiukset hitaammin kuin muut, mutta oli palkitsevaa saada ensimmäiset kokonaan oman väriset kerrokset tuohon kasvojen ympärille. Koitahan siis jaksaa vielä kasvatella! :)

Poissa aurinkoinen_murmeli

• Haiven
  • *
« Vastaus #1399 : 06.10.15 - klo:17:22 »
En tiiä mikä siinä on, mutta mäkin oon huomannu etuhiusten kasvavan hitaammin. Näin reilu 9kk kasvattelun jälkeen eroa on jo useampia sentejä.

Mua on alkanu nyt houkuttaa vähän lyhyempi malli tukassa. Latva on kyllä tällä hetkellä ihan hyväkuntosen näköstä, mutta välillä se pääs niin huonoon kuntoon, että hiukset katkeili ihan hirveesti, eikä noille katkenneille hiuksille oikein  muuta voi kun leikata. Alan nyt jotenki päästä tähän pätkimisen makuun tuon oman 15cm lyhentelyn jälkeen:D Ihan lyhyttä mallia en kuitenkaan halua, vaan jotain pitkän polkan mittasta. Se pitäis kyllä varmaan toteuttaa ihan kampaajalla, mutta hävettää mennä sinne tällasen juurikasvun ja epätasasen leikkauksen kanssa...

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1400 : 06.10.15 - klo:18:55 »
^ Rohkeasti vain kampaajalle, jos uusi hiusmalli innostaa. Mulla ainakin uusi hiusmalli toi kasvatukseen uutta puhtia ja kyllähän se kieltämättä ilahdutti nähdä värjätyn latvan putoilevan kampaamon lattialle. Kaikista palkitsevinta tuossa saksimisessa on mun mielestä se kun värjätyn ja värjäämättömän suhde muuttuu paremmaksi kuukausi kuukaudelta. :)
Jollakin kampaajalla voi toki olla negatiivinen mielipide oman värin kasvatuksesta, mutta tästäkin ketjusta löytynee monta henkilöä, jotka ovat saaneet kampaajalta tsemppausta ja kehuja omasta väristä.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1401 : 06.10.15 - klo:19:01 »
Omaa väriä on nyt kasvanut arviolta kymmenisen senttiä, pituuksissa on vielä vaaleita raitoja. Leikkautin solisluiden alle ulottuvan tukan muutama kuukausi sitten ja nyt olen vaan antanut olla. Otsis kasvanut myöskin jo aikalailla silmille. Olen tyytyväinen hiuksiini ja jotenkin ihana tunne antaa vaan nyt kasvaa ja olla luonnollisesti.  :) Pesin viimeksi palalla ja tykästyin taas siihen.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1402 : 06.10.15 - klo:19:18 »
Ihan lyhyttä mallia en kuitenkaan halua, vaan jotain pitkän polkan mittasta. Se pitäis kyllä varmaan toteuttaa ihan kampaajalla, mutta hävettää mennä sinne tällasen juurikasvun ja epätasasen leikkauksen kanssa...

Aikaa vaan varaamaan! Uuden mallin luulisi tuntuvan vielä paremmalta, jos lähtökohtana on sekava, huono malli josta oman käden jälki näkyy. Sellaisen "mun tukka on niin ihana nyt!" -fiiliksen voimin on sata kertaa miellyttävämpi jatkaa kasvattelua.

Mulla etuhiukset tuntuu kasvavan ihan samaa vakiovauhtia kuin muukin tukka. En käsittele tai muotoile etutukkaa sen enempää kuin muualtakaan.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #1403 : 07.10.15 - klo:12:49 »
Oman värin kasvattelua nyt vuosi ja pari kuukautta. Alkaa helpottamaan, ja vaikka välillä onkin tuntunut että mitähän tästä tulee ja on tehny mieli sitä ja tätä väriä, ni on tää oma kyllä tosi hyvä. Sävy vaihtuu valaistuksen mukaan kultaisemmasta tuhkaiseen, ja kunto sekä paksuus on vaalennettuun osioon verrattuna niin paljon parempi. Tuota vaalennettuu osioo on pähkäilly, että värjäiskö lähemmäs omaa, mutta toisaalta tykkään tosta kontrastista. Ja kasvatuksen seuraaminen on tyydyttävämpää :D

Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

grace

• Vieras
« Vastaus #1404 : 07.10.15 - klo:12:52 »
^Tosi kaunis tuo sinun oma väri.  :ts

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1405 : 07.10.15 - klo:20:12 »
On kyllä tosi upea vaalea sävy!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1406 : 07.10.15 - klo:20:35 »
Mä lopetin värjäämisen yli neljä vuotta sitten enkä ole kyllä hetkeäkään katunut. Värjäsin ennen tosi tummanruskeaksi ja jossain vaiheessa se lipsahti käytännössä mustaksi. Yritin sitä sitten vaalennella ruskeammaksi ja lopulta lopetin värjäämisen kokonaan. Oma tukka on koko ajan tummunut iän myötä (lapsena olin blondi), mutta ihan kiva sävy sieltä värjäysten alta paljastui. Ihanaa, kun tukassa on luonnollista sävyvaihtelua, ei tartte värjäillä, ei ole juurikasvua eikä koskaan paljastu esim. salamavalossa mitään kamalia sävyjä tukasta. :)

Suunnilleen tältä se näyttää luonnonvalossa:

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1407 : 09.10.15 - klo:19:45 »
Tosi nätit omat värit Margot ja Venin!  :-*

Mua ärsyttää tällä hetkellä omassa värissäni se, että niskan hiukset ovat tummemmat kuin muut. Ongelma on varmasti vain pääni sisällä, eikä tää varsinaisesti elämänlaatuuni vaikuta, mutta olis ny koko reuhka ees samaa sävyä. ;D Tää on näitä hetkiä, kun projektiin sitoutumista koetellaan ja pitää vain muistaa miksi tätä tekee. Tiedostan omat syyni projektiin ja pidän omaa väriäni nättinä, mutta nähtävästi näitä huonoja tukkapäivä on siitä huolimatta koettava joku vakiomäärä.

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1408 : 10.10.15 - klo:11:38 »
Mulla on kans elly! Niskahiukset näyttää suorastaa tummanruskeilta kun muu pää on tätä tumman vaaleeta. En oikein tykkää, varsinkin kun se tummempi osuus näkyy nyt erivärisen latvan kanssa jotenkin tosi hyvin. Välillä oikein ahdistaa katsoa takaapäin omia hiuksia.
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #1409 : 10.10.15 - klo:13:25 »
Täällä taas olen kasvattamassa omaa väriä. Päässähän oli oma väri kokonaan tuonne viime kevääseen kunnes tylsyys iski. Vaalensin ja tungin päähäni Lorealin jonkun kestovärin hennon vaaleanpunaisessa sävyssä. Siihen päälle elumenia kuparina hieman tummemmalla tyvellä ettei oma juuri paista ja nyt päässä lilaa suoraväriä noin 4cm omalla tyvellä. Tarkoitus on käyttää kaikki violetit ja lilat suoravärit tuohon vaalennettuun latvaan ja sen jälkeen värtätä pää lähelle omaa väriä. Oma väri siis ihan kiva keskiruskea ja odotan taas innolla sitä että koko pää on omaa  :)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa