Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 707083 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #1500 : 08.03.16 - klo:21:14 »
Ihana väri, Chaos! Oman värisessä tukassa on mahtavaa just se, miten eri sävyiseltä se voikaan näyttää eri valaistuksissa.
Sitkeästi olet jaksanut omaa väriä kasvattaa, vaikka taidat olla samanlainen hiusväriholisti kuin minäkin, pohjimmiltasi. ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1501 : 08.03.16 - klo:21:22 »
Kiitos ainokainen :) Ei tässä onneksi ollut mitään ongelmia edes, päälle vuos on mennyt tosi nopeasti. Ja vaikka nyt keksittäis jotkut myrkyttömät värit niin ei kiitos mä pysyn tässä ;) Onneksi nykyään näin, helpompaa olla värjäämättä kuin värjätä ja fiksata koko aika tietynlaista sävyä tai kirota, kun väri haalistuu ja varsinkin se tyvikasvu sinimustan hiuksiston kanssa-argh! Mä olin hiusväriholisti, mutta en enää. Mitä enemmän oma väri kasvaa sitä enemmän tästä pidän ja sopii sävyihin ja pystyy käyttämään laajemmin meikkisävyjä. Meikittäkin näytän normaalilta, mustien hiusten kanssa näytin tosi sairaalta.

Melkein harmittaa, etten ole aiemmin alkanut kasvattaa, mutta...onpahan tullut koettua värjätty elämäkin :D

Edit. Eipähän enää kukaan pääse sanomaan "kohta se taas värjää" ;D :O ;)
« Viimeksi muokattu: 08.03.16 - klo:21:26 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1502 : 09.03.16 - klo:00:10 »
Kermalehmä & Chaos, on muuten tosi huomaamattomat värirajat. Mä kattosin äkkiseltään, et näköjään moni täällä on jo kokonaan omassa värissään. ;D Ainakin mulla varsinkin valokuvissa oli usein ikään kuin juurikasvua kun väri oli juuresta latvaan oma, mut valo ei osunut yhtä paljon koko hiuksistoon niin tyvi ja latva näytti eri tummuisilta tai sävyisiltä, mun väri on sellainen tuhkakultainen tummanvaalea tai vaalea. Hirveän vaikea määritellä tarkkaan kun se on niin vivahteikas. 

Oli oma väri päässä kokonaan yli vuoden, kasvatusajan mukaan laskien yli kaks vuotta. Ja värjäsin sit taas. ;D ::) En sentään hapeteväreillä vaan hennalla, niin vaan oli pakko saada punainen. Sitä kerrostettiin ja ylläpidettiin vähän yli kaks vuotta, ja nyt taas kasvatetaan sitä pois. Itkiskö vai nauraisko, ehkäpä ottais jo opikseen. Henna on kyllä tehnyt muuten hyvää hiuksilleni, sitä alkaa jo tulla ikävä kun omanvärinen tyvi ei kohoa. Cassiaa löysin sittenkin lisäpaketin, pitäis kai vaan sekoitella ja muhitella. Onhan kasvivärit myrkyttömiä tai ainakin huomattavasti turvallisempia, tietty myös yleisesti ottaen vaivalloisempia tiettyjä värejä jos tavoittelee. Juurikasvuun mä oon niin kyllästynyt, omassa värissä ei ikinä tarvinnu miettiä sitä.

Punainen oli pitkään mulle se oma väri ja on ollu päässäkin varmaan lähes yhtä paljon kuin se mikä päästä kasvaa. Punaisesta on käyty läpi vaikka kuinka tummia sävyjä ja vivahteita, kokeilin mustaakin ja muuta tummaa. Aina värjätessä jo mietti seuraavaa väriä vaikka aiempikin vasta vaikutti. :P Hennatessa tummensin ja idigoin paljolti vaihtelunhalusta. Värjääminen ei mulla oikeastaan lisää tyytyväisyyttä nimenomaan hiuksiin, vaihtelunhalu vaan kasvaa.

Mä en sanois et näytän paremmalta meikittä omassa värissä, en huonommaltakaan. Siinä mielessä paremmalta, et hiukset, kulmat ja ripset on tasan samaa sävyä, mut toisaalta omanvärin punattomuus korostaa ihon punaisuutta. Silmien väri näyttää kyllä selkeästi paremmalta, paljon vahvemmalta eikä niin hailakalta kuin tumman värin kanssa. Pukeutuminenkin vaikuttaa, kokonaisuushan se ratkaisee. Mun mielestä oma väri sopi hyvin tyyliini vaikka vaalea onkin, se arvelutti silloin kun en ollut nähnyt omaa väriä vuosiin ja se kasvoikin sellaisena kuin sen muistin takaisin. Olin silloin suorastaan pettynyt ettei ollut yhtään tummunut, enää en oikeastaan.

Omassa värissä maltoin pysyä pitkään, ja se on tosiaan vivahteikas. Hennatuissa hiuksissa kyllä säilyy se omanvärisen hiuksen vivahteikkuus, mut on se erilaista. Mun omissa hiuksissa ei oo yhtään punapigmenttiä, juurikasvu on äkkiä jäätävä ilmestys. Jotenkin se yhä enemmän erottuva oma väri houkuttelee enemmän, onhan se ihan oma ja omanlaisensa. ;) Odotan vaan et colour b4 tulee perille ja saan lykätä aineet päähäni ja ennen kaikkea näen, onko vaikutusta.

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1503 : 12.03.16 - klo:22:41 »
Tässä on nyt pari kuvaa luonnonvalossa otettuna. En tiiä sitten pitäskö käydä ihan kampaajalla kuun vaihteessa vai kokeilisko sitä wellaa vaivai..

edit: Löysin tuolta vinkkejä casting 613:sta ja crazy colorin silveristä.. Voisko niistä olla apua?

Tämä on edistynyt aika kivasti  :l

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1504 : 16.03.16 - klo:21:00 »
Mä lyhensin lettiä aika paljon viikonloppuna, ja nyt voitaneen sanoa että omaa väriä alkaa olla jo paljon. Mulla ei nyt ollutkaan kun vaaleita raitoja hiusten päälliosassa. Alta on ollutkin oman värinen tosiaan. Mutta nyt lyheni sen verran, että lähes vuosi sitten viimeksi laitetut raidat alkavat olla kyllä vähemmistössä. Ihan hauska nähdä kyllä tuo oma väri. Kieltämättä siinä on ihan erilaisia vivahteita kuin värjätyssä. Se vaan ärsyttää, että hiukset ovat vähän liiankin hyväkuntoiset... Polkkaan olisi kiva saada jotain rakennetta enemmän. Käsittelemätön hius on jotenkin niin löröä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1505 : 18.03.16 - klo:11:33 »
Kivoja värejä täällä!

Lynx, mulla taas täysin päinvastainen ongelma :D. Mun löröhiukset on yhtäkkiä niin perkeleen paksut ja jos laitan samoja tuotteita, mitä käytin rakenteen saamiseen niin meikäläisen letti on kuin tina turnerilla. Oon menossa toukokuussa siskon luokse laittamaan ompelupydennyksen, joten en viitsi kauheasti keventääkään tätä ennen kuin pidennykset on laitettu.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1506 : 20.03.16 - klo:23:01 »
Mä en tiedä voinko haukkua tukkaani vielä liian hyväkuntoiseksi, mutta iso muutos on tapahtunut. Hiustenhoitotuotteet joudun pikkuhiljaa miettiä uusiksi, sillä osa vanhoista lemppareistani on liian hoitavia terveelle hiukselle. En olisi uskonut törmääväni liian hoitava -fiilikseen minkään hoitoaineen kanssa, mutta toisin kävi. :D Nyt pitää opetella laittamaan sileämpää hiusta ja nauttimaan sen hyvistä puolista.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #1507 : 25.03.16 - klo:10:14 »
2 vuotta oman värin kasvatusta takana. Mittasin hiukset ensimmäistä kertaa sitten viime vuoden päivityksen, ja ilmeisesti tässä vuoden aikana oma hiusväri on kasvanut 18 cm -> 31 cm. Mittaan pituuden aina etuhiuksista, mutta joissakin kohtaa päätä väri on yhä vähän epätasaisempi. Piti kaivaa edellisvuoden kuva vertailua varten, ja kyllähän tuo värjätty osuus on vuoden aikana liukunut aika paljon alaspäin.

Muita huomioita: Hiukset ovat nykyään paksummat (tai niitä on lähinnä määrällisesti enemmän) ja ohimolle on kasvanut paljon uusia hiuksia. Osa tyven lyhyistä hiuksista on lopulta kasvanut pidemmäksi, mutta tyvi on silti aika pörröinen verrattuna aikaan, jolloin värjäsin hiuksia.

// edit. Kiitos kehuista! :)

« Viimeksi muokattu: 26.03.16 - klo:13:14 kirjoittanut Puf »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1508 : 25.03.16 - klo:11:09 »
Waaau, mitkä hiukset, ja mikä väri!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1509 : 25.03.16 - klo:11:40 »
Tosi upeat hiukset Pufilla!! :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1510 : 25.03.16 - klo:15:25 »
Muita huomioita: Hiukset ovat nykyään paksummat (tai niitä on lähinnä määrällisesti enemmän) ja ohimolle on kasvanut paljon uusia hiuksia. Osa tyven lyhyistä hiuksista on lopulta kasvanut pidemmäksi, mutta tyvi on silti aika pörröinen verrattuna aikaan, jolloin värjäsin hiuksia.

Ihanat hiukset Puffilla!

Oon muutanu huomannut saman. Koko ajan kasvoilla sellaista pientä uutta hiusta ja hiusraja on nutturalle vedettäessä aina pörrössä. Saa olla haromassa koko ajan sellaisia babyhiuksia pois otsalta.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1511 : 28.03.16 - klo:17:05 »
Pufilla tosi kauniit hiukset <3
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1512 : 11.04.16 - klo:11:35 »
No niin tehtävä suoritettu. Sain viimein leikattua viimeisetkin mustan rippeet latvoista, vajaa 2 vuotta siinä menikin.

Eipä tuosta väristä ota selvää :D vaihtelee niin valon mukaan.

kuva napattu luonnonvalossa ilman auringon paistetta. Aika vaalea.

iltasella keinovalossa on ruskea sitten
« Viimeksi muokattu: 11.04.16 - klo:11:51 kirjoittanut Ginia »

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #1513 : 11.04.16 - klo:12:06 »
^ Vau, mikä väri! Mun näytöllä siinä on hento vaaleanpunainen taitto. Tosi kaunis ja erikoinen. :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1514 : 11.04.16 - klo:15:54 »
Tosi jännän näköinne väri kyllä! Onnea projektin päätöksestä :).

Outolintu blogi