Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 707087 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #30 : 31.12.12 - klo:20:19 »
Vuosi sitten lähdin omaa väriä kasvattamaan melkein pixie-pituudesta, tässä ollaan:

(kuvan saa suuremmaksi klikkaamalla)
Jostain syystä tuntuu et tuo oma väri vaan tuppaa kovasti vanhentamaan mua entisestään  0_0

Edit. Ja siis salamahan vaikuttaa tuohon kuvan väriin jonkin verran, ilman salamaa ei tuolla kameralla saa kuin suttua  >:(
« Viimeksi muokattu: 31.12.12 - klo:20:29 kirjoittanut catjuska »
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Feles

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #31 : 01.01.13 - klo:11:06 »
Kasvaapa sinun hiukset vauhdilla catjuska!!  :o Miten ihana väri! :)

Tää kasvatusvaihe on ollut hauskaa, mutta nyt 15kk jälkeen alkaa tuntuun siltä, että haluisin värin jo olevan koko päässää.. Mutta siihen on vielä matkaa jollen lyhyitä hiuksia halua pitää.
12kk kasvatettuani omaa väriä oli n.14cm. Nyt 15kk kasvatettuani väriä on n. 15cm.. Oliskos jokin hitaammaan kasvun kausi meneillään?  :P

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 01.01.13 - klo:13:23 »
Catjuska, sun hiukset näyttää upeelta! Minäkin tykkään tuosta väristä, tosi elinvoimaisen näköinen :)

Tiedän että sulla on ollut paljon stressiä hiusten takia, mutta ainakaan tässä kuvassa ei siitä näy jälkeäkään.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 01.01.13 - klo:14:23 »
Onpa nätti väri tosiaan Catjuskalla ja muutenkin upeat hiukset!  :D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 02.01.13 - klo:10:53 »
Tämän Haukion hiustyylin taustalla varmaan myös on kyse oman värin takaisinkasvatuksesta. Mitä tykkäätte? http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/2012/02/1328489-max555x555.jpg

Catjuskalla on kyllä aivan upeat hiukset, siis vautsi! Ihana ihana väri ja tosi kivat laineetkin, mikä kimmeltävä satukirjatukka!

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #35 : 02.01.13 - klo:11:56 »
Catjuskan tukka on kauniin värinen! Ja niin tuuhean ja paksun näköinenki :o mieki haluuun!!

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 02.01.13 - klo:12:06 »
En tiedä, tuleeko tää nyt oikeaan ketjuun, mutta arvelin, että täällä osataan parhaiten vastata kysymykseen. :) En siis ole (ainakaan lähitulevaisuudessa) kasvattamassa omaa väriä, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, minkä asteinen oma väri on aikanaan ollut.  Tässä pari kuvaa omasta väristä:

1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

maiskuli

• Vieras
« Vastaus #37 : 02.01.13 - klo:14:11 »
Wau  :) Shirley noi on upeat. Jos noin kivan väriset niin ei mitään syytä enää värjätä :ts

Oma tilanne se että parisen senttiä juurikasvua jonka kanssa oon tuskastellu enkä aina oikein tiedä haluanko/jaksanko kasvattaa omaa väriä koska tiedän että purkkivärit on kauniita :-*
Olen kalpea ihoinen pisamanaama ja kun ne punaiset värjätyt hiukset saa mulle sitä väriä. Valitettavasti en omista luonnostaan punaisia hiuksia vaikka olen perinyt pisamaihon suvun punapäiltä. Luulen että osittainen syy värjäyskierteeseen ja jatkuvaan värin vaihtamiseen ajautumiseen on juurikin tämä kalpea pisamaiho johon kaikki sävyt ei sovi.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #38 : 02.01.13 - klo:17:01 »
Catjuskalla ja Shirleyllä on kyllä tosi kauniit omat värit!

Oon yllättävän hyvin osannu asennoitua tähän projektiin. Nytkin vaikka vaaleaa juurikasvua on mustaksi värjätyssä tukassa melkein se pari senttiä niin ei tee edes tiukkaa.. Olenkohan jotenkin masokistinen ::) On vaan jännä nähä koko ajan enemmän sitä omaa väriä, kun ei sitä enää edes muista(/tiedä) millainen se on. Saa nähä mihin asti kestää näin. Voisin jossain vaiheessa laittaa kuvaa kunhan saan otettua luonnonvalossa.

Hyvä motivaatio tässä on myös ihanat uudet hiustuotteet, joita en aio käyttää ennenkuin hiuksia on vähän rääkätty värinpoistoilla. Vielä tässä vaiheessa ne olis vielä liian hoitavia.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #39 : 02.01.13 - klo:19:52 »
Voi kiitos kaikki kullanmurut  <3  :l Ehkä tässä vedetään toinenkin vuosi värjäämättä ja leikkauslakossa  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 03.01.13 - klo:19:33 »
Kiitos maiskuli ja Venin,  kiva kuulla kehujakin omasta väristä!  :) Ennen kun aloin aikanaan värjätä hiuksia, niin kommentit omasta väristä oli sitä maantienharmaa-osastoa niin kaverilta kuin kampaajaltakin  :( Mutta musta on kyllä tosi hieno juttu, että oman värin  arvostus näyttää olevan nyt nousussa ainakin, mitä tätä keskustelua on seurannut. Ja ehkä mäkin sitten joku päivä, mutta nyt tällä hetkellä tykkään vaan tosta punaisesta niin paljon, etten vielä malta kasvatella omaa väriä  :P
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #41 : 04.01.13 - klo:23:06 »
Kait se on sitten tänne liityttävä, hapeteväreille allergisoitumisen jälkeen oon saanu oireita hennasta ja nyt viimesimpänä Elumenista. Antaa olla, kasvatetaan oma väri. Loppuu se omalla terveydellä leikkiminen.

Poissa Feles

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #42 : 05.01.13 - klo:09:58 »
Ihan fiksu päätös Marni;) Tervetuloa vain, otahan nyt ilo irti jos mahdollista tästäkin projektista.  ;D

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #43 : 06.01.13 - klo:08:14 »
Itse aloitin oman värin kasvattamise projektin vähän aikaa sitten. Ensin pari kertaa haalistutin tätä tumman ruskeaa väriäni ja sitten kävin kampaajalla laittamassa ekstra paljon raitoja jotka ovat lähellä omaa väriäni.
Outoa olla taas näin vaalealla tiukalla kun on kymmenen vuotta painellen tummilla hiuksille.

Päätös tuli kun haluan päästä eroon värjäyskierteestä. Mutta oma juurikasvu näytti ihan hirveetä tummaa väriä vasten joten oli pakko käydä siellä kampaajalla ja laittaa niitä raitoja. Katsotaan kauanko jaksan....taas houkuttelisi laittaa tumma väri päähän, mutta pysyn nyt vahvana. Haluan saada hiukset hyvään kuntoon ja nyt on sellainen väri päässä ettei tarvitse värjäillä. Antaa kasvaa vaan!!!
Kaikenilisäksi aloin saamaan hieman allergisille oireita hiusväreistä ja alko pelottamaan...

maiskuli

• Vieras
« Vastaus #44 : 06.01.13 - klo:12:10 »
Kait se on sitten tänne liityttävä, hapeteväreille allergisoitumisen jälkeen oon saanu oireita hennasta ja nyt viimesimpänä Elumenista. Antaa olla, kasvatetaan oma väri. Loppuu se omalla terveydellä leikkiminen.

Mami kyllä sä teit parhaan mahdollisen ratkaisun kun tulit tänne  :)

Mä jo luulin olevani ainoa joka on allergisoitunu hennalle. Saitko samoja oireita hennasta mitä hapeteväreistä?  Mä oon kanssa herkistyny molemmille mutta tuntuu että pahemmat oireet tuli hennasta.