Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 709159 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #390 : 27.07.13 - klo:21:52 »
Itse olisin kiinnostunut juuri tuosta, mutta en vain kertakaikkisesti enää uskalla tilata ulkomaalaisista nettikaupoista mitään, koska sössin ne tilaukset aina. Valitettavasti en ole nähnyt kyseistä tuotetta missään kotikaupunkini kaupoissa. Kasvattaminen olisi takuulla vähemmän rumaa, jos ei tarvisi katsella tätä vaaleampaa juurikasvua ruskean värin kanssa.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 27.07.13 - klo:21:54 »
^^Koska kaikilla se Colour B4 ei toimi  ;) Ihan kokemuksesta voin sanoa ja täältä luetuista kokemuksista voi myös sanoa samaa.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #392 : 28.07.13 - klo:14:30 »
Hei kaikki hapetevärjänneet oman värin kasvattajat! Tuli kuningasidea - miksi ette kaikki vedä kestovärejä pois color B4:lla (tai vastaavalla)??

^^Koska kaikilla se Colour B4 ei toimi  ;) Ihan kokemuksesta voin sanoa ja täältä luetuista kokemuksista voi myös sanoa samaa.

Jep.. Virallisen vaalennustopicin sivulla 98 näkee mun "tulokset" kyseisen aineen jäljiltä :D Plus ihan hirvee homma tämän aineen kanssa, hajusta puhumattakaan niin eipä tule kokeiltua enää!
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Feles

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #393 : 30.07.13 - klo:11:41 »
Olen tällä hetkellä totaalisen kyllästynyt tähän väriini.  Tykkään siitä kyllä, mutta kyllästyttää!!!  >:(
Tää on pahin kyllästyminen tähän asti. Mutta en halua pilata hiuksia värjäämällä. Se juurikasvukierre hirvittää.
Ja taitaa aika kullannut muistot sillä en meinaa muistaa aiheuttiko ne värit sit kuitenkaan mitään mun päänahalle. Muistan joskus kirjoittaneeni, että niistä aiheutui kutinaa ja kirvelyä, mutta jos se onkin ihan normaalia?

Ääh.. menis nyt ohi tämä kyllästyminen. Pikkasen vois kaduttaa jos nyt heittäis vajaa parin vuoden kasvatuksen meneen, en ole edes kerennyt saamaan tuota kaikkea värjättyä pois.

Pitää ehkä päivittää vaatetyyliä tai meikkiä tai jotain, sillä todennäköisemmin tämä kyllästyminen johtuu monesta asiasta eikä vain hiuksista ja jos saan uudistusta jollekin toiselle osa-alueelle niin värjäyshimo hiipunee. :)
(Kaikkia syitä sitä keksiikin shoppailulle!  ;D )

Ja tosiaan, nyt kun tarkemmin miettii niin mun kriisi ei liity hiuksiin mitenkään. Elämässä on nyt vähän muuta kyllästyttävää ja vissiin jotenkin projisoin sen hiuksiin. Hiukset on aina ollut sellainen aika helppo juttu muuttaa ja uudistaa jos on kyllästynyt olo. :P

Koitan sinnitellä.  ;)

Poissa Pinka

• Haiven
  • *
« Vastaus #394 : 06.08.13 - klo:15:43 »
Tällaiset nämä nyt on ja ankeiltahan ne näyttää, mutta ei silti kiinnosta värjääminenkään. Melko pian on puolet omaa väriä ja puolet värjättyä, ehkä ensi kesänä kaikki on jo omaa.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 06.08.13 - klo:17:13 »
^Musta toi on ihan kivan näköinen itseasiassa. Sopii tähän "liukuvärjäyksen" aikakauteen.

Poissa Taistelukonna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #396 : 07.08.13 - klo:16:21 »
Feles, koita sinnitellä! Jos ei muu auta niin sitten uusi leikkaus tai parissa viikossa pois lähtevä väri :) Itselläni ei ole ollut sen kummosempia ongelmia kuontalon suhteen alkuvaikeuksien jälkeen. Joissakin valoissa n. 10 senttinen tyvi näkyy paremmin, joissakin se sulautuu nätisti vaaleampaan tyveen. Aurinko on nyt myös tuonut kullanvaaleita raitoja päähän  :l Suurimmaksi osaksi olen projektin työntänyt takaraivoon jotta ei tarvitse koko ajan olla mittaamassa ja ähkimässä hidasta hiustenkasvua. Ensi vuonna tähän samaan aikaan arvelisin kasvatuksen olevan jo todella hyvällä mallilla, jolloin ajattelin räväyttää ja pistää oman värin kanssa yhteen sopivaa pastelliväriä värjättyihin vaaleisiin latvoihin. Sitä odotellessa  :D Tsemppiä kaikille !
Oman värin ja pituuden kasvattaminen aloitettu 11/12. Tällä hetkellä BSL-pituus ja vaalennetut latvat.

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #397 : 08.08.13 - klo:01:57 »
Kahden päivän päästä tulee 4kk täyteen viimeisimmästä värjäyskerrasta ja kovasti tekis mieli taas värjätä, juurikasvua ei näy paljon yhtään/ei erotu tästä :/ Entinen musta on haalistunut jo tumman ruskeaksi. Kyselin kumminkin vähän mielipiteitä ja kehotettiin jaatkamaan kasvatusta... Äää KASVAKAA
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Pinka

• Haiven
  • *
« Vastaus #398 : 10.08.13 - klo:06:07 »
leeinsane: Kiitos, mukavaa, jos ei kovin järkyttävältä näytä kaikkien mielestä. Väri todellakin liukuu, latvat ovat yhä melkein mustat, vaikkei ne kuvaan päässeetkään.

Poissa yvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #399 : 10.08.13 - klo:19:59 »
Mäkin olen miettinyt, että mullahan onkin oikeastaan todella muodikas liukuvärjätty tukka ;D

Keväällä aloitin omaan väriin-projektin ja nyt näyttää tältä:

Alla monen vuoden mustat ja viime aikoina punaista.. Indigoa ja hennaa myöskin. Tuo indigo aiheutti hieman päänvaivaa, se kun näkyy vaalennetussa hiuksessa vaaleansinisenä. Yritin kerran talvella vaalentaa, ja tulos oli niin kirkkaan sininen, että oli peitettävä se samointein vahvalla punaisella. :D  ::) Nyt sinisyys ei enää niin selkeästi onneksi näy... Sen sijaan vihreys on ollut ongelmana, johtunee varmaankin kaivovedestä. Siitä olen päässyt onneksi eroon ihan Biozellin marketti-syväpuhdistavalla.

Olen siis vaalentanut Rialilla pääasiassa näitä, ja kerran jollain muulla miedolla vaalennusaineella, en vaan muista millä... Näistä tulikin vaaleammat mitä alunperin piti ja kesäaurinko on vielä haalistanut. Oma väri on aavistuksen tummempi maantienvaalea mitä nykyinen ja pähkäilenkin parhaillaan mikä kaupan kestoväri olisi lähellä sitä ominta. Saisi tasoitettua värin niin että viimein ei tarvitsisi värjätä enää! Latvojen annan kasvaa pois kaikessa rauhassa, vaikka ne joskus ärsyttääkin. Niihin en taida uskaltaa värinpoistoa iskeä, jotteivat katkeilisi pois ja haluan pitää nämä pitkinä. Ehkä ens kesänä ois viimein ne kauan haaveilemani pitkät vaaleat hiukset. <3
« Viimeksi muokattu: 10.08.13 - klo:20:12 kirjoittanut yvi »

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #400 : 12.08.13 - klo:20:39 »
yvi, aivan upea vaalea, ja on hieno kontrasti tuon mustan paidan kanssa  <3
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Curlie

• Vieras
« Vastaus #401 : 12.08.13 - klo:23:12 »
Ihania värejä tässä ketjussa  <3 Taidan laittaa oman projektinikin tänne, kun täällä tulee paljon käytyä ja seurattua tätä ketjua. Itsehän aloitin omaväritakaisin-projektini joulukuussa 2012, joten elokuun lopussa tulee 8 kk täyteen värjäämättömyyttä. Olen toki värjänny latvoja, mutten juurta, joten sitä on nyt n. 10 senttiä  ::)

Oma väri siis maantieharmaa, latvoja oon värjänny vaaleemmaks kokoajan. Lähtötilanne oli tummanruskee. Oranssia/keltaista latvassa, mut kyllä tuon kanssa elää. Leikkasin hetki sitten etuhiukset ja ne alkaa melkein olla jo omanväriset, jeij! Siinä muuten hyvä vinkki jos alkaa tympii tuo kasvatus. Kannattaa leikata otsis! Se jotenkin tasapainottaa kokonaisilmettä ja sitä saa leikellä myös kokoajan, niin aika pian se on sit omaa väriä ihan koko otsis :P Ja tokihan siinä tulee sitä muutosta, kun itse ainakin erilaisilla hiusväreillä ennen sitä hain. Tsemppiä kaikille kasvatukseen!  :ts

Ps. Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten tänne lisätään kuva?
« Viimeksi muokattu: 12.08.13 - klo:23:14 kirjoittanut Curlie »

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 12.08.13 - klo:23:22 »
^Ohje kuvien lisäämiseen löytyy usein kysyttyjen kysymysten ketjusta.

Curlie

• Vieras
« Vastaus #403 : 12.08.13 - klo:23:57 »
Kiitos, enna! Tässä siis tämänhetkinen tilanne:
Suoristettuna:
« Viimeksi muokattu: 13.08.13 - klo:15:54 kirjoittanut Curlie »

Poissa yvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #404 : 13.08.13 - klo:11:47 »
Mä en kyllä hirveästi näe Curlien hiuksissa hirveän paljon mitään oranssisuutta ainakaan tuossa kuvassa, hyvän näköiset on. :)

Menin eilen hakemaan kaupasta Naturigin 8.1 sävyn, se vaikutti tarjolla olevista olevan lähimpänä omaa väriäni. Nyt en oikein tiedä mitä tykkään tästä, onhan tämä varmaan mulle luonnollisempi kuin se aivan kellertävän vaalea, mutta toisaalta aika harmaa tästä tuli. Sisätiloissa hämärässä näyttää ruman tummanharmaalta. :-[ Otin kuvia ulkona, niissä ei näytä läheskään niin pahalta onneksi.

Tässä ennen ja jälkeen-kuvat (tämä ennen-kuva on todenmukaisempi mitä aikaisemmassa viestissä oleva joka on aika valottunut):

Toivoin myös että tuo tuhkaväri vähän taittaisi noita oransseja ja punaisia alueita tuossa keskellä, mutta olisihan se pitänyt arvata, että ne ovat niin tummia ettei tuo vaalea väri vaikuta niihin mitenkään. Nuo eivät kyllä näytä mitenkään kivalta ja ei kai se auta muu kuin tarttua värinpoistoon, näyttää nyt niin oudolta kun on kylmiä ja lämpimiä sävyjä sekaisin.. Tekee myös valtavasti mieli blondata latvat mutta saa nähdä mitä sitten tapahtuu, paistaako sieltä sitten vaan se vaaleansininen ja vihertävä indigo.. :D Peittäisiköhän mikään vaalea väri niitä sitten?

Olisi ihana, jos saisi koko hiukset kutakuinkin tuohon omaan maantie-sävyyn ja sitten vaan vaaleampia raitoja sinne tänne. :) Voi olla vaan aika mahdoton saada tasaista väriä näin kirjavaan tukkaan, joten olen aika epäuskoinen..  ::)
« Viimeksi muokattu: 13.08.13 - klo:12:09 kirjoittanut yvi »