Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 709184 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #420 : 22.08.13 - klo:17:37 »
Mulla on kolmisen kuukautta kasvatusta täynnä ja vuodenvaihteeseen värjäämättä -veto isäni kanssa käynnissä, eli minä olen kyllä täällä odottelemassa, jos katumus iskee! :D Tällä hetkellä pidän tuosta omasta sävystäni, mutta vielähän ei voi edes arvata mitä sieltä lopulta tulee. Pitäisi varmaan ottaa kuva kasvatustilanteesta, jos joku vaikka osaisi neuvoa mitä tämän kanssa voisi tehdä, että kasvatuksesta tulisi siedettävämmän näköistä. Toistaiseksi mennään nutturoilla. :D

Tsemppiä vaalennusprojektiin, toivottavasti lopputulos on toivotun mukainen! :)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #421 : 22.08.13 - klo:17:40 »

4kk 12pv kasvattelua, tätä tuskin huomaa, surullista mutta toisaalta helpottavaa. Innostus jatkuu.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa anilliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #422 : 24.08.13 - klo:13:50 »
Oma kasvatusprosessi on nyt valmis. Ei tunnu että tällä kertaa kyllästyihin näihin, ainahan voi vaihdella mallia. Feles, harmi että suunnittelet värjäystä kun hiukset näyttävät noin hyvältä ja jotenkin tuo paitakin sopii väreihin. Tuosta on kyllä helppoa vaalentaa kun on oma väri. Itse tein viimeksi sen virheen että värjäsin ensin kaupan värillä asteen ja sitten vasta vaalennutin, ja aloinkin kasvattamaan melkein heti taas omaa väriä kun meni liian vaaleaksi. Ehkä joku raidoitus ensin voisi olla hyvä koe?
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)

Poissa Feles

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #423 : 24.08.13 - klo:16:22 »
Haahaa, arvatkaas ketä kaduttaa? Niin vaan luulin, että vaalennus omasta väristä on peace of cake, mutta eipä kaikki mennytkään kuin unelmissani. Vaalennusketjusta näkee koko tragedian. 
Olkoon tämä teille kannustukseksi!   >:D Iloitkaa väristänne ja sen helppoudesta, itse olen hieman kauhuissani täällä värjäyshelvetissä.   

Käyn tsekkaileen teitä välillä.  <3

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 24.08.13 - klo:16:49 »
Innostuin leikkaamaan otsiksen kun huomasin että hiukset on kasvaneet niin paljon että otsis on jo pelkkää omaa väriä.

//kuvat poistettu
« Viimeksi muokattu: 02.10.13 - klo:10:05 kirjoittanut scoundrel »
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #425 : 25.08.13 - klo:10:52 »
Keväällä vaalennettu platinablondi alkaa nyt syksyä kohti tökkiä (Yllättäen, joka kerta ollut näin) ja mietin, miten saisin oman sävyni helpoiten takaisin.Tai edes lähelle omaa sävyä.

Tuli mieleen, että onnistuisiko hiusten sävyttäminen vähän tummempaan KC:n Color Maskeilla? Esim. Latte, Caramel tai Vanilla?

Oma värini on aika vaalea, en haluaisi taas hapetteellista sävyä vaan hoitaa vaalennettua hiusta ja päästä tästä tyvikasvun värjäämisestä eroon. Ei se paha ole, mutta ku on perfectionisti niin ei vaan pysty olemaan jos oma väri pukkaa tuolta esiin.

Onko joku kokeillut? Värjäys oikealla värillä voisi olla edessä sitten syksymmällä, kun olen hoitanut hiuksen kuntoon.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 25.08.13 - klo:11:01 »
KC Color Mask sopii tummemmaksi sävyttämiseen, valitse Caramel tai Latte. En nyt tähän muista, kumpi noista oli viileä ja lämmin sävyltään. Sävyttää johonkin Beigen suuntaan. Riippuu pohjastasi, kun se on niin vaalea joten tuskin tulos on mikään tumma. Vanilla on liian vaalea sävy tuohon.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #427 : 25.08.13 - klo:11:05 »
Kiitti :) Pitääkin singota ostoksille heti huomenna. Biozelin sävytteet ovat myös hyviä, tummaan tukkaan käytin niitä talvella. Color Mask on hyvä koska siinä on paljon pigmenttiä ja se myös hoitaa samalla.  :ts
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 25.08.13 - klo:11:20 »
Ole hyvä  :) Ja pidentää reilusti vaikutusaikaa jos ei tummene tarpeeksi. Olen saanut sellaisen käsityksen, että noissa Color Maskeissa on vähemmän pigmenttiä ja mielummin valitsee sen tummemman sävyn. Onneksi noilla ei vahinkoa saa aikaan, ja syväpuhdistava shampoo on olemassa.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #429 : 25.08.13 - klo:11:25 »
Totta :) Punaista ja oranssia olen ylläpitänyt ja todennut aivan ylivertaiseksi tuotteeksi. Huomasin, että Biozell on tuonut oman sarjansa color maskeista intensiivisävytteiden rinnalle. Pitää katella niidenkin valikoimaa :)

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 25.08.13 - klo:11:58 »
Kävin perjantaina leikkaamassa hartiamittasen polkan kevyellä kerrostuksella ja nyt ois omaväri päässä muutamaa haituvaa lukuunottamatta, jotka eivät lähteneet kerrostettaessa! Jos parin kk päästä kävisi uudestaan niin loputkin värjätyt lähtee  :) Voisin ottaa tästä vielä ehkä tänään muutaman kuvan!
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #431 : 25.08.13 - klo:13:01 »
tipsonilta ja anilliinilta kans kuvia esille, jos vaan onnistuu!  :)  ihana kun muutkin on jaksaneet päivitellä kuvilla kasvatustilanteitaan, hyvältä näyttää.

Se ois 2 vuotta, 6 kuukautta ja viikko mittarissa mulla tämän projektin osalta. Luonnollista väriä lyhimmilläänkin jonnekin hartioiden ja kainaloiden tietämille, keinoväriä jatkuu vyötärölle asti. Kovasti on aina puhetta, että leikkaan vielä vanhat latvat pois, mutta saa nyt nähdä saanko koskaan aikaiseksi  ::) 

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 26.08.13 - klo:12:56 »
Tein itselleni lupauksen. Kasvatan omaa väriä tämän vuoden loppuun asti ja jos väri ei miellytä niin saan sitten värjätä oranssiksi  ;D Oranssi hiukuttelee, mutta nyt kun olen päässyt eroon punaisesta ja saanut tähän aikaan vaaleanruskean niin en haluaisi luovuttaa.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #433 : 27.08.13 - klo:10:58 »
Toispuoleiset hiukset nyt käsitelty ColorMaskilla cappucino sävyllä vain toiselta puolelta (lyhyempi). Ja heti näyttää paljon mukavammalta hiukset. Nyt kun on aikaa tarpeeksi muhitella sävyä päässä, niin koko blondattu osiokin lähtee varmasti muuttumaan tuolla sävyllä omaan väriin päin. Sitten loppuu värjäyskierre hetkeksi ja hiukset pääsee kasvamaan ja niiden laatu parantumaan.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #434 : 28.08.13 - klo:13:45 »
Neuvoisitteko neuvotonta: Miten tänne saa lisättyä kuvan?
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />