Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 708623 kertaa)

Poissa versicolori

• Hiushörhö
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #450 : 14.09.13 - klo:22:47 »
Vau Valfreyja  :o  sulla on tosi kaunis oma väri ja tuo punertavuus sopii mun mielestä aivan mahtavasti tyven kanssa! Hyvältä näyttävät myös Qualenfallin ja Taistelukonnan hiukset  :)
Saisikohan sitä itsekin laitettua tukkakuvaa esille pitkästä aikaa, kun muuten käyn täällä vaan ihastelemassa muiden kuvia ja hiuksia (ja huutelen kaikkia muita niitä kuviaan lisäämään ketjuun  ;D).
« Viimeksi muokattu: 14.09.13 - klo:22:48 kirjoittanut pieces »

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 19.09.13 - klo:10:33 »
Nyt kun on ollut kuukauden omaväri (niitä paria haituvaa lukuunottamatta, jotka kerrostettaessa ei lähteneet), haluan jotain muutosta :D
Yliopiston valaistuksessa hiukset näyttää väriltään niin "maantieltä" kuin voi vaan näyttää. Olen kiinnittänyt huomiota muiden omiin väreihin yliopistolla ja kaikkien värit ovat ihan laimeita ja harmaita. Luonnonvalossa taas kaikkien hiukset on niin ihania. Oma myös toki :) Valitettavasti syksyä kohden tulee oltua enemmän sisällä.. Hiusten kunto ja kiilto on kuitenkin todella hyvä. Jotenkin myös tuntuu, että mulle sopii vaan joko aivan tummat tai vaaleat, ei tämmöiset keskiruskeat.. Kasvojen piirteetkin tuntuu hukkuvan tähän värien harmoniaan ::)
Olenkin alkanut himoamaan vaaleita raitoja..  :-[
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #452 : 19.09.13 - klo:17:24 »
Täällä ei mitään uutta kasvatusrintamalla. Tukka kasvaa tasaisesti sen 1 cm/kk vaikka mitä tekisi, joten eiköhän tuohon kasvutahtiin pidä nyt sopeutua. :) Onhan tämä aivan käsittämättömän mielenkiintoinen projekti, nyt muutaman kuukauden jälkeen näyttää siltä, että alkaa tuosta omasta tyvestäkin näkymään lämpimiäkin vivahteita. Todella suurella mielenkiinnolla odotan, että miltä tyvi näyttää esimerkiksi vuoden kasvattelun jälkeen. On tämä ainakin ihanan stressitöntä, kun ei tarvitse huolehtia juurikasvusta. :) Aluksi olin hieman etukäteishuolestunut siitä tylsyydestä, mutta se on sitten sen ajan murhe. Tällä hetkellä oman värin seuraaminen on minulle niin kiksikästä, että tuskin kyllästyn vielä hetkeen. :D

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 02.10.13 - klo:10:08 »
Tajusin just että on kulunut jo yli vuosi siitä kun päätin lähteä kasvattamaan omaa väriä. Noin 13kk mennyt, ja tältä näyttää nykyään. En enää vaihtaisi omaa väriä pois, kyllä se vaan sopii mun väritykseen niin hyvin.  <3

« Viimeksi muokattu: 02.10.13 - klo:10:10 kirjoittanut scoundrel »
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 02.10.13 - klo:12:41 »
^ Tosi kaunis väri.  :l
Mun näytöllä se on erikoinen sekoitus aavistuksen punertavaa kultaa ja jotain kylmää sävyä, helmiäistä? Tosi hunajainen ja pehmeä kokonaisuus sun ihonsävyn kanssa!

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 02.10.13 - klo:13:36 »
^^ Tosi ihana väri!!  :)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Mirkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #456 : 03.10.13 - klo:09:36 »
Aivan ihana väri scoundrel:)
Oi kasvakaa hiukset kasvakaa!<br />Olkamittainen polkka 8.34

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 03.10.13 - klo:11:59 »
Neridan tilanne on aika lähellä omaani, mun oma värini vaan taitaa olla hieman tummempi, tukka lyhyempi ja tähän kasvustoon ei ole koskettu hapetteilla. Tosin en ole varma lähdenkö kasvattamaan omaa väriäni, vai mitä teen... se selviää luultavasti siinä vaiheessa kun juurikasvu on jo niin suuri että alkaa häiritsemään pahasti. Itse olen tosin pitemmän aikaa liukuvärjännyt päätä hennalla, ja sen takia onkin helpompaa juurikasvun kanssa kun raja ei ole niin tarkka. Lisäksi olen viimeaikoina aika huoleti lätrännyt öljyillä ja muilla väriä kuluttavilla asioilla, mikä kieltämättä on jonkin verran vienyt punaisuutta tukasta. Paitsi auringonvalossa...

Mua on alkanut tämä hennapuna nyt jollain tapaa tympimään, kun se on ollut tukassa jo niin pitkään. Punainen on ihana väri, mutta vaihtelu kiinnostaisi. Mun päänahkani on kuitenkin sen verran herkkis etten uskalla kauheasti värjäillä hapetteellisilla väreillä, ja suoravärienkin kanssa olen nykyään aika varovainen. Luulen että tilanne vaatisi vaalennusta ja väriläträämistä aika lailla, että saavuttaisin oman värin... Kunpa vaan voisikin saada helposti (ja nopeasti!) tukasta omanvärisen. Sitä voisi sitten sävytellä huvikseen silloin tällöin suoraväreillä tai vaikka vahvalla teellä, eikä olisi mikään pakko huolehtia juurikasvusta. ::)

Varmaan raidoilla ja suoraväreillä voisi edetä pikkuhiljaa, mutta ensinnäkin nykyään ei kaupoista saa kunnollisia suoravärejä ja kampaamoista ne maksaa hunajaa, ja toisekseen koko homma vaatisi niin paljon vaivaa että en vaan taida viitsiä. Katsotaan sitten kun iskee se kauhean juurikasvun aiheuttama ahistus.. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 03.10.13 - klo:12:48 »
Scoundrelilla on aivan täydellisen värisen hiukset :o <3.
Olisipa itselläkin tuollaiset, niin en olisi koskaan yhteenkään väripurkkiin koskenut.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Valfreyja

• Haiven
  • *
« Vastaus #459 : 03.10.13 - klo:20:48 »
Pakko yhtyä edellisiin kirjoittajiin, scoundrelin hiustenväri on kyllä upea. Olen aina ollut kateellinen luonnostaan vaaleille hiuksille enkä ole ymmärtänyt, miksi kukaan haluaisi värjätä vaaleitaan piiloon - etenkin, kun sävy on tuollainen. :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 04.10.13 - klo:07:18 »
^Kyllähän se värinpoisto toimii hennaankin. Itse olen saanut pois ja uskalsin sitä kokeilla, kun täällä oli muutkin onnistuneet.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 05.10.13 - klo:13:48 »
Oho, täällähän on tullut ylistystä kerrakseen mun omasta väristä, ihanhan tässä punastuu...  ;D

Tuo kuva on otettu parvekkeella ja muistaakseni hiukan aurinko pilkisti pilvienraosta, ja se tuo mun muuten viileänväriseen tukkaan tosi kultaisen sävyn... kyllä se aina jaksaa yllättää miten eri värinen neitsythius on eri valaistuksessa, auringossa tosiaan ihan kultaisen vivahteinen, muuten melko viileänsävyinen... tykkään kyllä  <3
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #462 : 14.10.13 - klo:00:01 »
Oho, aika moni täällä on saanut aika hyviä tuloksia! On se vaan niin, että maantieharmaa tukka on joku urbaani lekenda. Kaikki hiukset vaan näyttää juurikasvussa siltä, mutta todellisuus on toinen.

Mulla on vähän päivitystä, ilmeisesti parin polkkatukkatasoituskerran jälkeen mulla on päässä kokonaan oma väri. Jännää.. Nyt on kriisinä vain tuo pituus, polkkailua takana helmikuusta ja nyt muutaman lyhentämiskerran jälkeen voisi kai kasvatella. En minä tiedä, yhyy!

Tukassa on usein hieman lämpimän rusehtava vivahde, varsinkin nyt kesällä ja lampun valossa:
(joo noi latvat on upeet..)

Sitten varjossa ja varmaan talven kylmässä valossa se tulee olemaan vähän neutraalimpi, hieman kylmemmän sävyinen. Tukkaa näkyy tuossa huonosti kun pannalla taaempana, mutta saa jonkun käsityksen kuitenkin:

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 14.10.13 - klo:12:33 »
Lauramainen, tosi upea oma väri sulla. Noin intensiivinen ja tasainen, melkein kun värjätty  :) noita hiuksia ei kyllä raaski värjätä enää.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #464 : 14.10.13 - klo:12:47 »
Samaa mieltä, lauramaisella on hieno oma väri, ja mikä kiilto! Tuota on purkista turha havitella. :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.