Kirjoittaja Aihe: Oma väri takaisin  (Luettu 709196 kertaa)

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
Vs: Oma väri takaisin
« Vastaus #75 : 16.01.13 - klo:18:42 »
Noniin, todella hehkeitä juurikasvukuvia luvassa, pahoittelen ;D Aika vaaleahan tuo oma väri on, osaakohan joku asiantuntevampi heittää numerokoodia? Auttaisi myös sitten kun vaalennusoperaatio alkaa ja pitäis oikeeta sävyä etsiä.

Tässä luonnonvalossa:

Ja sisällä:

Kyllä alkaa kaljuusefekti olla sitä luokkaa ettei kauaa hermot kestä..! Mut jos tonne kuun loppuun sinnittelis, sit alkaa aika jolloin ei ehkä hirveemmin ihmisten ilmoille tarvii liikkua, jos pitää väliä vaalennuksissa jne. En kyllä tiiä onko tänkään pään kanssa niin siistiä olla ihmisten ilmoilla, mut kahesta pahasta on valittava :P
« Viimeksi muokattu: 16.01.13 - klo:18:53 kirjoittanut Venin »
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #76 : 16.01.13 - klo:19:09 »
Aivan ihana väri Venin  :l Toivottavasti hermot kestää ja maltat kasvattaa tuon takaisin! Jos vaan on mahdollista niin suosittelen lämpimästi kampaajalla vaalennuttamista. Minä yritin aikaisemmin itse vaalentaa tummasta lähelle omaa vaaleaa väriä ja vaikka lähelle pääsinkin, en saanut sellaista sävyä jonka kanssa olisin malttanut kasvatella. Seuraavalla kerralla menin kampaajalle ja lopputulos on aika täydellinen  :)

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 16.01.13 - klo:19:32 »
Minä taas suosittelisin Veninille Colour B4:ta, huomattavasti vaalennusta hellävaraisempi, mutta poistaa todella tehokkaasti värjättyä väriä :)
* 1b F ii *

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #78 : 16.01.13 - klo:21:14 »
Kiitos Kiivi! Kyllä mä nyt olen hyvin päättäväinen, kerran jo olin oikealla tiellä niin nyt osaan olla palaamatta tähän rasittavaan kierteeseen :D Kampaajalle mieluusti menisin,  tyyristähän se on. Tietysti siinä säästyis ikäviltä yllätyksiltä ja stressiltä, että siinä mielessä.

Ja ^, riittääkö tuo Colour B4 jos on kestovärjätyt mustat (2x kestoväriä koko päässä, tyvivärjäilyä muuten, latvat kulahtaneen ruskeat), ja oma väri noin kaukana? Tai että kuinkakohan monta kertaa se pitäisi tehdä. Oon kyllä lueskellut aineen omaa ketjua täältä, ja ajatellut ettei se ihan riitä. Että olisikohan se +-0 rahallisestikin, jos sitten menisi vain kampaajalle. Viimeksi hiukset otti kampaajalla  kertavaalennuksen + värin siihen päälle yllättävän hyvin, ja tämän hetkinen hiusten kunto on varmasti parempi kuin sillon.
« Viimeksi muokattu: 16.01.13 - klo:21:25 kirjoittanut Venin »

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 17.01.13 - klo:11:15 »
Päivitystä: Kampaajalla laitettu kestoväri kulahti kahdessa viikossa vaalean viherväksi, joten heitin päähän markettivärin sävyssä 5.15, eli mahonkiin taittava tuhkainenruskea. Vihreys taittui latvasta kylmäksi tuhkaksi ja vihdoin pää on riittävän tumma ettei juurikasvu näytä tummanharmaalta. Juuri on hiukan liian lämmin mahongin jälkeen, mutta latva on juuri sopivan värinen. Takaa hiukseni ovat hieman väriä tummemmat ja edestä vaaleammat, joten uskon ettei tästä kannata lähteä enää pahemmin värjäilemään mitään kunhan väri ei jälleen kulahda. Nyt 3 viikkoa värjäyksen jälkeen näyttää kuitenkin hyvältä. Ja projekti jatkuu  ;D
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 17.01.13 - klo:12:07 »
Ja ^, riittääkö tuo Colour B4 jos on kestovärjätyt mustat (2x kestoväriä koko päässä, tyvivärjäilyä muuten, latvat kulahtaneen ruskeat), ja oma väri noin kaukana? Tai että kuinkakohan monta kertaa se pitäisi tehdä. Oon kyllä lueskellut aineen omaa ketjua täältä, ja ajatellut ettei se ihan riitä. Että olisikohan se +-0 rahallisestikin, jos sitten menisi vain kampaajalle. Viimeksi hiukset otti kampaajalla  kertavaalennuksen + värin siihen päälle yllättävän hyvin, ja tämän hetkinen hiusten kunto on varmasti parempi kuin sillon.

Mustista hiuksista itselläni ei ole kokemusta, mutta uskoisin Colour B4:n tehoavan hyvinkin, jos ottaa siitä sen vahvemman version ja pitää maksimivaikutusajan, jopa ylikin (jopa hennaa ovat jotkut LHC:ssä onnistuneet sillä tuolla tavoin poistamaan, ja se on jo aika paljon se ;)).
Itse olen käyttänyt Colour B4:a tai vastaavaa tuotetta kolmesti, ja se on kyllä poistanut mm. kerrostunutta punaista väriä todella hyvin. Eikä ole vahingoittanut hiuksia millään lailla. Itse ainakin kokelisin jos mahdollista, huomattavasti halvemmaksi se tulee kuin kampaaja, eikä sen jälkeen jälkimmäistä kenties tarvitsekaan :)  
(Itse tosin välttelen kampaajia muutenkin, ja siellä sitä monien kokemusten mukaan vasta ikäviä yllätyksiä tuleekin ;).)
« Viimeksi muokattu: 17.01.13 - klo:12:24 kirjoittanut Suvivilja »
* 1b F ii *

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #81 : 18.01.13 - klo:10:36 »
^ Jaa! Hennaa.. Tuntuu olevan melko vaihtelevia kokemuksia ihmisillä, joillakin tulee esim. mustasta vaikka vain tummanruskea. Mutta ei kai sen kokeilemisessa voi juuri hävitä. En nimittäin haluaisi menettää tätä kasvatettua omaa väriä, enkä kunnosta/pituudesta tinkiä jos vain mahdollista. Joten, ehkä ja toivottavasti tuo vois olla ratkaisu. Ainakin aluksi jos ei muuta. Kiitos näistä :)

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #82 : 18.01.13 - klo:21:11 »
Juurikasvu on omaan silmään tosi paha, monta senttiä pitkä. Värjätyt latvat on haalistuneet ruskeiksi, vähän on punertavaakin seassa. Huomenna aamulla kampaaja, ajatuksena yleisilmeen vaalentaminen todennäköisesti raidoilla. Lisäksi leikkaan ihan uuden mallin, ootan innolla. :) Projektia helpompi jatkaa kun tyven ja latvan ero ei oo niin selvä.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #83 : 19.01.13 - klo:14:23 »
Jos mulla ois ollu 25e taskussa, ois mulle tarttunu keskiviikkona malmilta värinpoisto ja suklaanruskea hiusväri mukaan. Onneksi ei ollu, nyt oisin katunut kovasti! Juurikasvua ei näy mitenkään erityisemmin, 23pv tulee tasan kk viime värjäyksestä täyteen. Harmittaa vaan että aloitan oman värin kasvattamisen aina alku/loppuvuodesta, jolloin hiukseni kasvavat melkein olematonta vauhtia :D Toivottavasti en ole vielä kesään mennessä sortunut, haluan nähdä miten ihanasti omaa väriä alkaa suorastaan tulvimaan :) Tsemppiä kaikille!
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #84 : 19.01.13 - klo:18:09 »
Noniin. Täällä istun vaalennusaineet päässä ja yritän päästä viimeisistäkin latvojen punaisuudenrippeistä eroon. Harmikseni ne sijaitsee tossa mun kasvuston puolivälissä, joten koko pituudet saavat nyt nauttia värinpoistosta. Juurikasvua mulla on sellaiset lähemmäs 10cm ja kun se nyt näyttää vahvasti siltä, että nykyisessä neitsytvärissäni ei ole enää hitustakaan punaista / lämpöä jäljellä (buu) niin haluan hävittää pituuksistakin moiset sävyt. Yritin parhaani mukaan varjella juurikasvuani vaalennusaineelta, on sen kasvattaminen kuitenkin ollut niin hermoja raastavaa puuhaa välillä, että en halua ottaa siinä yhtään takapakkia!

Fotoa lopputuloksesta tulossa huomenna, mikäli lopputulos on kuvauskelpoinen.  ::)

EDIT: Näytän ihan kerroskiisseliltä. Onneksi varastosta löytyy paketti PC:n sävytesampoota sävyssä 15, jolla tämä ihana keltaiset latvat vs. tuhkainen juuri -asetelma saadaan neutralisoitua. Toivottavasti.

EDIT2: Tadaa, I give you: the kerroskiisseli! On tää niin kaunis, että on pakko jakaa.

« Viimeksi muokattu: 19.01.13 - klo:21:36 kirjoittanut Radish »
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #85 : 20.01.13 - klo:11:02 »
^Heh, aika räväkkä  :D Tosi nätti oma väri sulla! Toivottavasti sävytesampoosta on apua.

Ensi kuussa vietetään mun juurikasvun 2v synttäreitä  :) voisi yrittää ottaa sen kunniaksi uutta hiuskuvaa nykyisestä tilanteesta. Koko ajan junnaan ees taas kahden vaihtoehdon välillä: leikkaanko kerrasta hartiamittaan ja sanon hyvästit värjätyille latvoille vai jatkanko pitkillä hiuksilla kasvattelua. Välillä latvat tuntuu niin hirveiltä, että oon jo melkein ajamassa siiliksi, mutta pieni tasoitus ja uusi hoitoaine vie tämmöiset ajatukset pois. Mikä siinä muuten on kun tuntuu, että heti kun on varaamassa aikaa kampaajalle tai edes ajattelee leikkaamista, hiukset äkkiä näyttääkin asettuvan kivasti eikä ne ole "niin huonot", vaikka vasta äsken oli varma, että nyt lähtee risulatvat...

phoola

• Vieras
« Vastaus #86 : 20.01.13 - klo:12:59 »
Oho! Tyypit on jatkaneet jo uuteen ketjuun :ts

Omaa värikriiseilyä on nyt reilu vuosi takana, joten oli pakko tulla heittämään kuvapäivitystä tästä miun hirvityksestäni ;D

Ekassa kuvassa kylmä luonnonvalo ikkunasta, tokassa lämmin auringonpaiste ikkunasta ja kolmannessa auringonlasku parvekkeella. Hauskaa kuinka monta eri sävyä tosta omasta juuresta löytyy. Eka kuva vastaa eniten sitä yleisilmettä, jonka näen yleensä peileistä sisätiloissa. Aurinko taas tuo ihan hurjasti lämpöä sävyyn.

Auringonvalon lisääntyessä tulee hirveitä himoja omistaa jo oman värinen ja hyväkuntoinen pitkä tukka, joka saisi kesällä nätin raidoituksen auringon vaikutuksesta. Jäänee tältä kesältä haaveeksi. Oon jo tottunut siihen, että en näytä ikinä ns. parhaimmaltani, mutta kyllä se aika ajoin korpeaa aika pahasti...

Tsemppiä kaikille juuri aloittaneille ja vielä ikuisuusprojektinsa kanssa tuskaileville!

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #87 : 21.01.13 - klo:10:48 »
^ Onpa ihanan muuntautumiskykyinen väri sulla phoola!

Tässä päivitettyä kuvaa mun hiusväriseikkailusta.. Keltaiset pituudet on onneksi taakse jäänyttä elämää. Tosin, väristä tuli taas punertava / lämmin (WTF), vaikka luulin värjääväni suht kylmällä tai ainakin neutraalilla värillä. Kuva otettu suorassa auringonpaisteessa, joten näyttää tuo otsis aika eriväriseltä kuin aiemmin postaamassani kuvassa, mikä oli otettu keinovalossa.

Näin jälkikäteen kun olen päässyt tutkimaan mitä damagea teinkään viikonlopun aikana, niin olenpa sitten saanut värjättyä takaraivolta kallisarvoisen juurikasvustonikin lähes kokonaan. Hitto mikä vatipää. No, jäi sitä sentään pään muille puolille, mutta näyttääpä kokonaisuus nyt kauniilta..
« Viimeksi muokattu: 21.01.13 - klo:10:56 kirjoittanut Radish »
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Feles

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #88 : 21.01.13 - klo:11:34 »
phoola kiva nähdä kuvia! Jännä tuo viimeinen kuva jossa omassa värissä näyttää olevan sekaisin lämmintä ja kylmää! Oma pääni käyttäytyy aika samanlailla. Hyviä kuvia tulee joskus kun aurinko paistaa vain toiselle puolelle, tällöin näytän siltä, että hiuset on eriväriset pään eri puolilla.  ;D

Radish ootpa saanut hyvin kerroskiisselin piiloon.  ;) Kuvassa ainakin värit sulautuu upeesti toisiinsa!  :)

Mä taisinkin jo vähän aika sitten päivittää, mutta laitetaan nyt taas. Kasvatusta takana siis nyt melkein 16kk.

Mahtava tää kun juuri sulautuu harmaaseen takaseinään  -_-

adaliina

• Vieras
« Vastaus #89 : 22.01.13 - klo:14:52 »
Jee, ihanan paljon kuvia tullut  :). Saa aina lisää motivaatiota omaankin projektiin.

Mulla on huomiselle varattu aika kampaajalle tarkoituksena värjätä latva oman tyven väriseksi. Väriero on nyt tosi suuri ja vielä niin päin, että latva on paljon tyveä tummempi. En vaan kestä tätä päätä enää ja muutamat isommat juhlatkin on tulossa niin en välttämättä halua ikuistua kuviin tämän kaljuefektin kanssa  :D. Ihan samaan väriin tuskin päästään, eikä mua kyllä pieni väriero haittaakaan.