Olen ollut pari päivää ihan masentunut. Tuntuu, että ympärillä pyörii pitkähiuksisia ihmisiä koko ajan ja joka paikassa, ja mun ei vaan kasva!

Ärsyttävintä siinä on, että tiedän että ainakin suurin osa niistä värjää ja suoristaa ja föönaa ja kohtelee kaikilla vähemmän rajuilla tavoilla kaltoin, esim. harjaa märkänä ja käyttää ponnareita, joissa on se metalliosa, eikä hoida tukkaansa ollenkaan. Itse olen hiuksilleni _niin_ hellä ja melkein ylihoidan enkä ole koskaan käsitellyt mitenkään ja silti mulla on surkeet nysät täynnä kaksihaaraisia.

Asiaa ei auta että olen alkanut himoita vähintään lantiopituisia hiuksia, mieluiten puoleenreiteen, vaikka ensin pitäisi saavuttaa se BSL (siihenkin menee tällä vauhdilla varmaan vuosi, huoh). AGH AGH AGH hiusagressiot!

Ja läheisellä kaverillani on hiukset vyötärön yli, joten niitä saa itkeä melkein joka päivä.
MUTTAMUTTA. Olen pitänyt tukkaa kiinni melkein koko ajan, ja nyt kun se on ollut auki, olen saanut parikin "oho onpas se pitkä" -kommenttia ihmisiltä, jotka kuitenkin näkevät minut päivittäin.

Ja itsekin juuri peilailin että selässä ollessaan se on ihan kohtuullisen pituisen näköinen jo.

Sitten arvoin kuinka monta vuotta menee siihen että saan superpitkät hiukset, ja masennun taas. MIKSI tukka ei voi kasvaa senttiä päivässä?