Enpä ole kuullutkaan long bobista aikaisemmin.

Minkälainen mahtaa olla, bobbi mutta pidempi versio? *tsekkaa googlesta* Aaa tuollainen! Olen itse kutsunut tuota hartiamittaiseksi, mutta kun sitä miettii, niin meneehän tuo vielä bobistakin.

Luulen, että vaikka tukka olisi ohut mutta silti tarpeeksi pitkä, voi sillä saada aikaan tosi hienoja nutturoita. Varsinkin jos osaa jotain monimutkaisempia.
Minäkin olen kuullut tuosta liukuvoiteen käytöstä hiuksiin, ja mikäpäs ettei.

Jos osoittautuu jollekulle toimivaksi. En kyllä itse ole kokeillut, kun en käytä latvasuojia. Ja tarpeeksi suojaa saan silarihoitoaineista.
Rohkaistuin muuten tuossa viikko-pari sitten kokeilemaan uudestaan hendigoa hiuksiin. Meni pitkään että uskalsin vuoden 2010 mokauksen jälkeen kokeilla uusiksi (laitoin silloin ilmeisesti liikaa indigoa suhteessa hennaan, josta lopputuloksena lähestulkoon mustat hiukset). Tällä kertaa siis olin ekstravarovainen ja laitoin seokseen kolme osaa hennaa ja yhden osan indigoa, ja värjäsin vain latvat. No, väri ei ainakaan muuttunut tästä tummasta punaruskeasta, mikä oli tarkoituskin! Huomasin tosin, että muutamassa suortuvassa oli hiukan sinistä värjäyksen jälkeen (en ilmeisesti sekoittanut värejä tarpeeksi hyvin), mutta se sinertävä osa tummui ja sulautui muutaman päivän odotuksen jälkeen muun hiuksen sekaan melko hyvin. Ensi kerralla voisi värjätä suuremman osan hiuksista ja muistaa varmuuden vuoksi lisätä hennaa suhteeseen vielä 1-2 grammaa enemmän ja lopuksi myös sekoittaa tooosi hyvin.
Ennen uutta hendigointia aion kuitenkin värjätä juurikasvun vielä tutulla ja turvallisella (

) markettivärillä. Kukaties jos myöhemmin saan hallittua hendigon käytön kokonaan, en tarvitse enää markettivärejä, ja se olisi mahtavaa! Tällaisena hippinä kun on jatkuva pyrkimys ostaa/käyttää luonnonmukaisia ja eettisiä tuotteita.
Olen todella tyytyväinen muuten latvojen kuntoon, välillä kun tulee tässä koneen äärellä selvitettyä ja katseltua niitä, niin suorastaan kimmeltävät ja välkehtivät valoa vasten. Jotain siis minun on täytynyt tehdä tosi hyvin!

Tosin hyvänä mahdollisuutena on, että silikonit ne siinä vaan kimaltelevat, mutta samapa tuo.

Midbackissa mennään yhä, ja todennäköisesti vielä hyvän aikaa. Näissä ei taida olla kovin symmetristä leikkausta, aika lailla V:n muotoiset ovat kun heilauttaa kaikki hiukset selän taakse. Pisimmät hiukset siitä keskeltä ovat ehkä n. 5 sentin päässä vyötäröstä mutta nämä eivät todellakaan näytä tai tunnu vyötäröpituisilta, ehkä juuri ja juuri siltä midbackilta, koska suurin osa latvoista näyttää olevan siellä tai vähän BSL:n puolella. Katsotaan asiaa uudemmin sitten ensi jouluna.

Leikkauttamaan en kyllä mene, koska INHOAN sitä miten joka ikinen kampaaja repii niitä hiuksia sillä hemmetin harjallaan. Vaikka kuinka huomauttaisi että ole sitten tosi hellä, niin tyynnyttelevästä vastauksesta huolimatta sama raappaus jatkuu: nips, naps, raks, raap.

Mutta ei siinä leikkauksessa mitään, leikkaavat kyllä siististi ja taidokkaasti. Mutta saan kyllä hiukseni leikattua itsekin ihan tyydyttävästi, joten turhaa rahanhukkaa minulle.