Terveppä terrrrve tännekin ketjuun!
Olen tuolta Oma väri takaisin-ketjusta siirtynyt tänne, kun hilpaisin purkin kautta omaan väriin-projektini ohi noin vuodessa. Vauhti oli nopea ja tukkaahan siinä lähti, mutta nyt luulisin et on kuitenkin terveimmät resurssit kasvattaa, kun ei tarvitse päähän lotrata väriä... Mikä ei ensisijaisestikaan ollut järkevä idea tollainniinku astmaatikkona ja kaikenlaisten päänahan ongelmien kanssa painivalle...
Tuolla Oma väri takaisin-ketjussa on kuvakollaasi värimuutoksesta kiinnostuneille, mutta long story short mun häntäluu-pituinen tukkani otti vaalennuksessa osumaa ja noin kolmasosa katkesi pois jolloin leikkasin sitten kaiken lahonneen pois. Jäljelle jäi vähän outo kerrostettu sekameteli neck lengthin ja collarbone lengthin väliltä, joka ei sovi mulle yhtään ja muistuttaa lähinnä mullettia.
Toivon, että mulla on vielä ikää pankissa kasvattaa pitkä tukka ja tuo aiempi siis tapahtui noin neljässä vuodessa, kun ensin pudotin lähes kaiken vaalentamalla mustaa 40% blondauksella koko päähän.
Oon syöny biotiinia ja MSM:ää nyt vuoden ja jättänyt hiusten suoristamisen vain erityistapauksiin ja muotoilutuotteet vähemmälle. Meinaan leikata maksimissaan kerran vuoteen ja ensi kerta sitten olisikin vasta ensi vuonna... jolloin ehkä tilanteen salliessa voisin leikata hiukset tasapituisiksi.