Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 537287 kertaa)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #1245 : 05.10.15 - klo:13:28 »
Niin riippuuhan se vartalon mittasuhteistakin. Yllä olevan kuvan mukaan oonki sitte jo yli mid backin :D Mie aina ajattelin, etä bsl on rintikoiden alareunaan :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1246 : 05.10.15 - klo:14:45 »
Pitkäselkäisenä rintsikoitten alalaita ei kyllä mulla millään ole mikään keskiselkä ;D Useimmissa noissa havainnekuvissa bsl näytetään kuitenkin merkkaavan siihen ylälaitaan. Bsl ja mbl ovat kyllä näissä tosi lähellä toisiaan.

Poissa Jenn

• Haiven
  • *
« Vastaus #1247 : 05.10.15 - klo:19:43 »
Kirjoitin tämän toiseenkin ketjuun mutta taisi olla väärä paikka.
Asuin kesän porukoiden helmoissa ja söin joka päivä lämpimän aterian ja säännöllisesti aamu-, ilta-, ja välipalaa, toisin kuin täällä opiskelijakämpässä. Neljän kuukauden aikana ohimoille kasvoi monta senttiä ihan uutta tukkaa. Syyskuussa kampaaja kysyi ennen pitkän juurikasvun vaalennusta että olenko syönyt biotiinia tai vastaavaa. Onks tää nyt merkki siitä että näännytän itseäni talven ajan?

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1248 : 06.10.15 - klo:08:58 »
^ Kyllähän ravinnolla on merkittävä vaikutus hiusten hyvinvointiin. Perstuntuma ainakin sanoo, että heikomman ravinnonsaannin aikana ravintoaineet on ensimmäisenä pois hiuksilta, kynsiltä jne, koska ne eivät ole keholle niin tärkeitä. Uskoisin siis, että joko et saa riittävästi energiaa ravinnostasi tai ravinto on yksipuolista, minkä myötä jostain ravintoaineesta tulee puutosta.

Muutenkin mä uskon terveellisen ja monipuolisen ravinnon sekä säännöllisen liikunnan olevan paras keino hiusten kasvattamiseen. :)

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #1249 : 07.10.15 - klo:08:25 »
^olen itse tavannut yhden laihduttajan joka ei syönyt hyviä rasvoja lainkaan. Tukka meni tosi huonoon kuntoon, kuivaksi ja ohueksi. Kyllä se ruokavalio vaikuttaa. Olen myös sitä mieltä  :) ja liikunta on aina hyväksi.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Kirppu

• Haiven
  • *
« Vastaus #1250 : 15.10.15 - klo:10:48 »
Mulla näyttää olevan pisimmät hiukset nyt vyötärömitassa! Seuraavaksi odottelen varmaan sitä, että ne ylettyy vyötärölle myös eteen tuodessa. Mä olen nyt raskaana joten saa nähdä, mikä on hiusten tilanne sit kun vauva syntyy. Mua vähän jänskättää mitä käy hiusten paksuudelle sit myöhemmin, kun niitähän lähtee sit jonkun verran. D: Tosin viimeks ainakaan ei tukka ohentunut mitenkään huomattavan paljon.
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1251 : 15.10.15 - klo:14:57 »
Jouduin leikkaamaan mun ihanat vyötäröpituiset hiukset lyhyeksi 2012 ja siitä lähtien kasvattanut takaisin hieman epäonnisesti joutunut niitä aina pätkimään. Viimeisen kerran 2014 keväällä, kun vaalensin oman värin kasvatusprojektiin punaisen latvani vaaleaksi. Pituudet oli niin hirveät, että vedin ne suosiolla pois.

Mut oi sitä fiilistä, kun huomasin viikonloppuna hiusten taas kurottelevan vyötärömittaa ja tällä kertaa hiukset on niin hyvässä kunnossa kiitos värjäämättömyyden, että saan nää pituuteni pitää!! Nyt annan mun "kompensaatiopidennykset" pois ja annan letin lepattaa :l.

Ens kesään mennessä mulla on juuri täydellinen kesäpituus. Ah!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Kunis

• Vieras
« Vastaus #1252 : 15.10.15 - klo:19:39 »
Olen tässä jonkin aikaa parahdellut, että terminaalipituus lie tullut vastaan. Mutta: Kyynärpäämitta on ihan parin sentin päässä! Tämän kunniaksi voisin ehkäpä leikata pari senttiä ylläpitohuoltona. Eipä tuo haittaa, pidän kuitenkin niin paljon hiuksia kiinni erilaisilla kampauksilla, että tuon mitan saavuttaminen on lähinnä oma iloni. Mut oi juku.

(näin unta, että tehtyäni hoitoleikkauksen niska näkyi)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1253 : 17.10.15 - klo:11:01 »
Siinä se on: vyötärömitta nyt mullakin :T En usko että omaa terminaalipituutta olen vielä saavuttanut, mutta tällä hetkellä en varsinaisesti aseta enää mitään pidempää tavoitemittaa, vaan tykkään tästä ja keskityn hellimään pituuksia ja varsinkin latvoja. Sitten kun latvat kaipaa saksimista, niin ei ole mitään ongelmaa sitä tehdä. Jos lisäsenttejä vielä tulee niin se on ok, mutta kuten sanoin, olen tähänkin mittaan hyvin tyytyväinen joten en ole enää aktiivinen hiustenkasvattaja  :)

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1254 : 17.10.15 - klo:14:21 »
Oi vau! Olisinpa minäkin vyötärömitassa! Laittakaa meille muille kuvia. 😊
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1255 : 17.10.15 - klo:23:22 »
Olen välillä mikrotrimmaillut kaksihaaraisia (latvoista lähti yksi kerta leffaa katsoessa melkein kourallisen verran). Mutta muuten ei ole suunnitelmissa leikata, vaikka mulle kampaajatuttu sanoi jossain kohtaa ettei voi kasvattaa kauheasti pidemmäksi kun on niin ohut tukka. Pyh sanon minä, kasvatan just niin pitkät hiukset kuin haluan (tai siis niin pitkäksi kuin ne kasvavat). Hiukset yltää nyt eteen heitettynä rintojen päälle ihan kevyesti ja takaa ollaan varmaan muutaman sentin päässä vyötärömitasta.

edit. kuva pois
« Viimeksi muokattu: 22.12.15 - klo:10:23 kirjoittanut scoundrel »
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1256 : 17.10.15 - klo:23:41 »
^Ihanat!

Minun kasvatusprojekti etenee tuskastuttavan hitaasti. Syyskuun alussa siistittiin kampausta hieman ja nyt tuntuu, ettei tämä ole kasvanut yhtään, mutta on aivan räjähtäneen näköinen taas. Kasvun huomaa vain otsatukassa, joka alkaa yltää taas silmien tasoon. Pitäisiköhän kasvattaa sekin pitkäksi? Viimeksi leikattiin lyhyemmäksi. Miten voi polkkamitan saavuttaminen olla näin vaikeaa?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1257 : 19.10.15 - klo:07:43 »
Hiukset lähestyy kainalomittaa. Näin painajaisen missä olin varannut ajan kampaajalle eikä minulla ollut aikomustakaan antaa leikata tai värjätä.  :D Totaalista saksimislakkoa taitaa olla parisen kuukautta takana eikä ole yhtään tehnyt mieli lyhentää.  :) Lopullisena tavoitteena vyötärömitta, lähitavoite kainalomitta, jonka saavutan varmaan jo tämän vuoden puolella.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Evakkosiili

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1258 : 31.10.15 - klo:04:36 »
Plääh. Hiukset oli jo kainalomitassa, kun päätin käydä tasaamassa latvoja. Otettiin pari senttiä pois, mutta ikäväkseni huomasin että kaksihaaraisia löytyy edelleen.

Kasvatusprojektit tyssää yleensä samaan ongelmaan: en malta olla heilumatta föönin ja rautojen kanssa, ja latvusto päätyy lopulta niin huonoon kuntoon että menetän hermot ja pätkäisen polkkaan. Josko tämän kerran jaksaisi olla kärsivällinen.
« Viimeksi muokattu: 01.11.15 - klo:18:20 kirjoittanut Evakkosiili »
Hiusmäärittelyn mukaan 1b, M, iii. Tällä hetkellä värinä 7.43 ja pituutta hartiamitan verran.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1259 : 01.11.15 - klo:09:54 »
Ai että mä rakastan tätä tunnetta, kun hiukset valuu pitkin selkää melkein vyötärölle asti. :-* Ei tää kuitenkaan pelkkää poutaa ole, sillä mulla vaikuttaa olevan sulkasato menossa. Luonnollistahan tuollainen on, mutta kovasti sitä haluaisi pitää kaikki hiuksensa. Uskon kuitenkin, että voin vielä saavuttaa tavoitteeni tänä vuonna.