Tuli leikattua hiuksia eikä kaduta yhtään. Aina hiukset takaa näyttävään peiliin vilkaistessa huomasin selvemmin, et mun BSL oli yhtä kuin pari hiusta, jotka olivat muita sellaiset 5 cm pidempiä. En tykkää tasamittaisesta, mut alle millin paksuinen pitkä pisin latva ei silti ole silmissäni lainkaan esteettinen näkymä. Varsinkin kun se parin karvan latvusto oli niin huonokuntoistakin, siinä latvassa ei ollut kyllä mitään roikottamisen arvoista varsinkin kun pituus ei oo mulle tärkeintä hiuksissa.
Nutturalle, ainakin niille mitä käytän, tuo olemattomiin ohentuva latvarihma oli ihan hyvä ja toimiva, siellähän se paljolti piileskelikin mut välillä on ihan kiva pitää hiuksia auki. Tai oli, kun ne ei näyttäneet siltä miltä vielä pari päivää sitten.

Leikkasin latvan paksumpaan kerrokseen loppuvaksi, kerrankin huolella ja rauhallisesti tarkistaen välillä et luottokampaukset onnistuu yhä. Tuli tällainen apl suunnilleen, kihara vaihtelee niin pituuskin kanssa. Leikkuuta ei edes huomaa pituuden puolesta, varmaan kun pitkä latva oli niin onnettoman ohut. Varmaan eka kerta kun se "leikataan niin näyttää paksummalta" -efekti onnistui mun hiuksissa. Jotenkin rauhoittavaa huomata et viihdyn yhä jos en lyhyessä niin lyhyemmässäkin/puolipitkässä (mitkä ne rajat onkaan lyhyelle/puolipitkälle/pitkälle..?

).
Meinaan kuitenkin toistaiseksi jatkaa kasvatusta, ihan uteliaisuudesta terminaalipituuteni suhteen. Koetan nyt hoitaa paremmin niin ehkä kasvaiskin paremmin, uudet aineetkin ovat saapuneet ja lisäravinteiden popsinta jatkuu säännöllisemmin. Jos ei auta niin voin ihan hyvin pitää tätäkin mittaa tai suunnilleen, katsotaan miltä latva alkaa näyttää.