^ Nyt.

Mid-back siis kyseessä. Ja tunne pahenee, jos pituutta on esim. vyötärölle.
Ja kun tästä syksy vielä vähän viilenee, niin tuohon kaupan päälle lisätään myös sähköistyminen... (Tosin sitä vastaan mulla on jo aiemmin hyväksi havaittuja tuotteita olemassa, mutta ihan kokonaan en onnistu välttymään leijuvilta/rätiseviltä hiuksilta.)
Töissä pidän hiukset aina auki, koska toimistotyylisissä hommissa ne eivät pahemmin ole tiellä, mutta kun kotia pääsen, niin usein tulee ne pian kiinni laitettua. Tämä mm. käytännön syistä eli kun rupeaa ruokaa laittamaan tms. niin on vaan helpompaa kun hiukset ovat kiinni.
Ja samalla tunnustettakoon että saatan ehkä pian kokonaan poistua tästä ketjusta... Olen nimittäin yhä enemmän ja enemmän alkanut miettimään hiusten reippaampaa pätkäisemistä... Olen siis jo jonkin aikaa ollut muutenkin hyvin liberaali tässä kasvatushommassa eli hiusten leikkaus/tasaus on ollut ihan ok aina kun on siltä tuntunut enkä ole paineita ottanut siitä, onko senttejä tullut lisää, vai pituus pysynyt trimmausten vuoksi suurin piirtein samoissa lukemissa. Mutta tosiaan mun hiukset vaativat aika paljon hoitoa (eikä esim. mikä tahansa naamio tee tarpeeksi) jotta pysyvät hyväkuntoisina. Ja se on yksi niistä asioista, joka on alkanut jopa jo ärsyttää... Kuitenkin hoidostakin riippumatta hiukseni takkuuntuvat suht helposti ja myös esim. pintapörröä esiintyy jonkin verran. Mm. noiden syiden takia harkitsen vakaasti noin solisluumittaisen tukan leikkauttamista...! Mulla on ollut pitkät, saman malliset hiukset jo vuosia eli senkin takia vähän kaipaankin jo jotain muutosta.