Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 536409 kertaa)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #15 : 12.12.12 - klo:12:15 »
No nyt kasvukuvaa pitkästä aikaa.

Onhan ne vähän kasvanu. Viimesimmässä kuvassa tosin hiukset on suoremmat (ja pörrösemmmät :-[), koska oli pakko kuivata hiukset föönillä...
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Christina86

• Vieras
« Vastaus #16 : 12.12.12 - klo:22:02 »
Mulla alkaa nyt hieman ihmetyttää tämä oma kasvusto. Oon pitäny nyt mustana hiuksia. Värjään vaan juurikasvun, latvoja en oo värjäilly sen jälkeen ku mustaksi ekan kerran värjäsin. Värjäsin kuukausi sitte taas parin sentin juurikasvun piiloon ja viikossa se musta oli "valunu" pois ja juurikasvu tummanruskea. Viikko sitte kokeilin uudestaan ja taas sama ilmiö. Omaa väriä näkyy jo reipas 0,5 cm. En oikein jaksa uskoa että viikossa noin paljoa kasvais, vaikka olenki biotiinia ym. syöny.

Kerrostukset kasvaa tuskallisen hitaasti. Oon joka kuukausi suunnilleen sentin ottanu niskasta pois, että jos vaikka joskus nuo kerrostukset yltäis samaan mittaan. Laskeskelin että ehkä ens vuonna tähän aikaan. Tällä hetkellä pisimmät yltää just ja just solisluulle ja tässä mitassa ajattelin pitää että saa nuo perhanan kerrostukset pois.

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #17 : 13.12.12 - klo:11:05 »
ehkä se kasvaa niin tuskastuttavan hitaasti kun joka kk otat sen sentin pois... Pidennä leikkausväliä ni johan kasvaakin nopeammin

Christina86

• Vieras
« Vastaus #18 : 13.12.12 - klo:11:28 »
Niin siis meinasin sitä, että nuo kerrostukset kasvaa tosi hitaasti. Noihin kerrostuksiin en ole koskenu sen jälkeen ku ne leikattiin. Niskasta napsaisen aina sen sentin ja pikkuhiljaa nuo kerrostukset on alkaneet häviämään, mutta nuo aivan lyhimmät kasvaa hitaasti. En tiedä tuntuuko se vain ettei ne kasva juuri yhtään vai lahoaako ne sitä mukaa kun kasvaa, vaikka ne tuntuuki olevan hyvässä kunnossa.

Poissa anilliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #19 : 14.12.12 - klo:23:40 »
Kolmenkymmenen sentin viivotin alkaa kohta käydä liian lyhyeksi. Hienoa! Voi niitä aikoja kun mittasin 20 cm viivottimella ;D Ajattelin syksyllä että jouluna minun hiuksia voisi jo sanoa pitkiksi ja sellaiset 30cm hiukset on "pitkät". Nälkä kasvaa syödessä. Ilahduin kun tuttu sanoi että mulla on hiukset kasvaneet paljon kuukaudessa. Varmaan johtuu siitäkin että ne oli suoristettu. Mutta onhan nää pitkät. Tähän ketjuun suhteutettuna kyllä varmaan melko lyhyet vielä.

Tulee välillä muistumia siltä ajalta kun oli viimeksi pitkät hiukset. Esimerkiksi pestessä muistaa miksi on pessyt aiemmin pää alaspäin, kyllähän tuo niskareuhka puhdistuu silloin paremmin :) Kiva hoitaa vaihteeksi pidempiä hiuksia vaikka onkin vähän työläämpää pestä. Hiuksissa oli jopa pieni takku. Enpä ole nähnyt aikoihin.
« Viimeksi muokattu: 15.12.12 - klo:00:12 kirjoittanut anilliini »
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 14.12.12 - klo:23:43 »
Mä tiirasin juurikasvua äsken ja näyttäis olevan jotain nelisen senttiä. Tarkkaa rajaa on vaan aika vakea nähdä ainakaan millään valolla, mitä tässä kämpässä on tarjolla. Vähän masentaa ajatus, että juurikasvua 4 senttiä, tukan kokonaispituus melkein 60 senttiä... Saattaa mennä n. sata vuotta ennen kuin mulla on tän mittaisen oman väriset hiukset. Eniten ketuttaa ajatus, että kyllästyn omaan väriin jo kesken prosessin.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa anilliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #21 : 15.12.12 - klo:00:00 »
Ja on muuten kiva nähdä kuvia kerrostuksista pitkissä taipuisissa hiuksissa, kuten Montylla. Itse olen epätoivoisesti kasvatellut lyhyitä kerrostuksia pidemmiksi,ja nyt alkavat näyttää jo hyviltä kun on yli leuan. Oon toivonut vaihteeksi tasapitkää, mutta hyvinhän ne kerrokset oikeasti sopii laineikkaisiin hiuksiin, ja tosiaan kohottaa kampausta. Ei haittaa vaikka sojottaa vähän sinne sun tänne. Se tekee hiuksista eläväiset.
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #22 : 15.12.12 - klo:20:08 »

Murad Shampoo for Fine to Thinning Hair.

Törmäsin tuolla ulkomaisilla hiussivuilla selaillessani tälläseen..

Eli kyseessä on Murad merkkinen tuoteperhe. Googlettamalla lisätietoja.
Lainaus kommentti ko. tuotetta käyttäneeltä: "This shampoo and conditioner makes my hair grow really fast. It’s not just for thinning hair. My hair seemed to get long overnight. People have started to comment on how fast my hair grows."
Yeah right, tiedä tuotakaan..

Jostain kumman syystä en saanut kopioitua inciä, joten tässä nyt sitten kuva...

Onko joku kokeillut/kuullut tästä?  :o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 16.12.12 - klo:19:53 »
Moi! Täällä ilmoittautuu kasvattaja. Muuten, onko täällä muita nuorempia? Olen itse 12. Mulla on ollut poikatukka kolme vuotta, ja alan nyt kasvattaa :)

http://www.avon.fi/PRSuite/ourproducts_landing.page?35022

Onko tällainen kampa hyvä? Mä käytän tätä, tota harvempaa puolta. En oo ihan varma, piikit on ehkä vähän terävät mutta ei ne ainakaan revi tai satu...? Eli en osaa sanoa onko ne oikein terävät.

Yhdistin peräkkäiset viestit. -ellen
« Viimeksi muokattu: 17.12.12 - klo:10:02 kirjoittanut ellen »

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #24 : 16.12.12 - klo:21:14 »
^ Käyppä tsiikamassa täältä: Hyvät harjat sekä kammat

Itse suosittelen lämpimästi Tangle Teezeriä  :l

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 16.12.12 - klo:21:19 »
^ Käyppä tsiikamassa täältä: Hyvät harjat sekä kammat

Itse suosittelen lämpimästi Tangle Teezeriä  :l

Jaa... No joo oon lukenu et monet suosittelee tuota, mutta siis onko sen TAPAISIA? Tuntuu vaan jotenkin hassulta ostaa uusi harja kun laatikoista löytyis jos jonkinmoista :D

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 16.12.12 - klo:21:21 »
^ Tervetuloa juuresmaailmaan.... Nimimerkillä 10 erilaista hoitoainetta ja vasta se 11. pelittää... Ja sitten löytyykin öljyt jotka ovat vielä parempia kuin jätettävät.

edit. Niin ja nää mun luvut on vielä pieniä.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 16.12.12 - klo:21:34 »
No jaa... Katotaan nyt. :)

Noh, googletin tangle teezer (tiedän kyllä mikä se on, mutta haluan tietää mitä se maksaa ja mistä sen saa ostettua). Eka mainos lupas: "Nopea ja ilmainen toimitus"
Mut tuola sivuilla ei sanota mitään että ilmanen? Luin kyllä toimituksesta ja on kyllä nopea, mutta joo...

No jaa, mä en muutenkaan tajua mitään mistään verkkokaupoista :D Pitää kattoo.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #28 : 16.12.12 - klo:21:42 »
^ Katso vaikka täältä :)

Itse ostin aikoinani oman Tangle Teezerini paikallisesta kampaamosta, ja maksoi jtn 19€ muistaakseni..
Täältä pystyt hakemaan TT jälleenmyyjiä esim. kotikaupungistasi.

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 16.12.12 - klo:21:48 »
^ Katso vaikka täältä :)

Itse ostin aikoinani oman Tangle Teezerini paikallisesta kampaamosta, ja maksoi jtn 19€ muistaakseni..
Täältä pystyt hakemaan TT jälleenmyyjiä esim. kotikaupungistasi.

Jaa. No harmi kun täällä ei näköjään myydä noita (no muuten ei olis ihmekään, ei täällä ole esim. vaatekauppoja tms., mutta on sentään monta kampaamoa että luulis kyllä...), niin varmaan pitää tilata. Tai sitten ajella naapurikaupunkiin :)

Tajusin just miks mun hiukset oli silloin pitkinä niin rumat (muutama vuosi sitten). En yrittänytkään eri konsteja saada hiukset sileiks. Harjasin vaan ja kun se ei tuottanut tulosta niin annoin olla. Lisäks olin tosi kärsimätön eri kampausten suhteen, mulla ei koskaan pysyny ponnari. Nyt kun mietin, en tiedä mistä se johtuu. Ehkä en vaan osannu laittaa sitä ponnaria tarpeeks monelle kierrokselle O_O Tai olikohan mulla liukkaat hiukset? Nääh, en usko. En vaan osannu laittaa sitä hyvin (niin hullulta kuin se kuulostaakin).

Kummat on parempia, jätettävät vai sellaset pois huuhdeltavat hoitoaineet? Ihan mielenkiinnosta kysyn, vaikken hoitoaineita käytä.

Muuten, millasia tapoja on käyttää buffia? Mietin et jos siinä olis ratkasu mun ylikasvanut poikatukka -vaiheeseen. :) Se ei oo vielä, nyt nää on ihan normin pituset, mutta oon jo hyvis ajoin valmistautumassa :D

Mun tukka on kuulemma tummentunu lähiaikoina. Mulla oli pienenä melko blondi, sitte se on aina vähän tummentunu, nyt on ihan vaan semmonen normiväri, joka aika monella on, ei tumma eikä vaalee. Äitillä on melkein musta (eikä se oo värjänny) ja sillä kävi ihan samalla lailla ku mulle nyt...

Yhdistin useat peräkkäiset viestit. -ellen
« Viimeksi muokattu: 17.12.12 - klo:10:01 kirjoittanut ellen »