Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 536256 kertaa)

Poissa piste

• HAIRahtanut
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #150 : 19.01.13 - klo:11:17 »
Mun otsatukan saa ponnarille! ;D okei näytti aika tervejärkiseltä... Not ;D Mut silti, sulosta :D Yritin myös pompuloittaa (se on nyt leikisti sana) takatukkaa, mut se ei onnistunu. :o Vaikka takaa mun tukka on pidempi ku otsatukka o.o

Redsea

• Vieras
« Vastaus #151 : 19.01.13 - klo:14:42 »
Hei kiitos kaikille vastauksista heti helpotti tää kasvatus epätoivo :D Mindela: Sulla kasvaa ihanan nopeasti hiukset! Itse kasvattanut siilistä noin kahdessavuodessa 30cm tukan, toisaalta mulla oli takkupidennykset 9kk joten se vei senttejä pois  >:(

Tällä hetkellä pidän sillointällöin klipsejä että saan leikkiä että on bsl-pituiset hiukset. Laskin että sellaiset N:30 senttiä puuttunee niin omatukka on yhtä pitkä ku pidennykset.. <3

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #152 : 19.01.13 - klo:16:49 »
Parin viikon päästä tulee täyteen tasan puoli vuotta viime latvojen leikkuusta!  :) Pitää varmaan varata aika kampaajalle joskus helmi-maaliskuun vaihteessa koska latvat näyttää jo aika epäsiisteiltä ja epätasaisilta... mutta silti ne on aika hyväkuntoiset. Tän puolen vuoden aikana on kyllä tukka kasvanut tosi paljon!

Maaliskuun puoles välissä on yhdet tärkeet juhlat, niitä ajatellenkin pitäisi käydä siistimässä tukkaa.
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 19.01.13 - klo:17:02 »
Mulla just iski epätoivo, kun tajusin että olen "kasvatellut" hiuksia jo n. 15 vuotta, eikä nämä vieläkään ole siinä pituudessa kuin haluaisin! Mitä ihmettä tässä on tapahtunut välissä :(

Pitkät, noin lapaluihin asti ulottuvat hiukset mulla on ollut jo sen 10 vuotta ja nyt on ehkä just ja just puoliväliin selkää, eikä ees sitäkään kun tyhmä letti kihartuu ja näyttää että se ois vasta bsl-mitassa. Eli kymmenessä vuodessa olen onnistunut saamaan lisää mittaa n. 20 senttiä. Huraa. Mun hiukset ei vain enää kasva.

Ponpon

• Vieras
« Vastaus #154 : 20.01.13 - klo:16:06 »
Eikös eläinbiotiini ole yleensä 1 tabletti = 5 milligrammaa biotiinia? Ja montako tablettia sitten pitäis ottaa päivässä jos vetäisi niitä parin kuukauden kuurin? Muistaakseni mitä vanhaa kasvattajien ketjua joskus lueskelin niin jotkut otti 3 tabua päivässä (15mg)?

Ajattelin biotiini forten sijaan tilata iherbistä 5mg biotiinia, löysin sieltä myös 10mg biotiinia.  :-*

Poissa Nemilie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #155 : 20.01.13 - klo:17:16 »
^ Biotiinista ja muista "hiusvitamiineista" on oma topic, kannattaa lueskella sitä. ;) Itse syön 5 milligrammaa, enkä usko nostavani annostusta. Eläinbiotiinista ei ole kokemusta, syön Biotiini Strong Hair & Nailia (puolikkaita, koska siinä on 10 mg).

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 20.01.13 - klo:18:07 »
Hei kiitos kaikille vastauksista heti helpotti tää kasvatus epätoivo :D Mindela: Sulla kasvaa ihanan nopeasti hiukset! Itse kasvattanut siilistä noin kahdessavuodessa 30cm tukan, toisaalta mulla oli takkupidennykset 9kk joten se vei senttejä pois  >:(

Tällä hetkellä pidän sillointällöin klipsejä että saan leikkiä että on bsl-pituiset hiukset. Laskin että sellaiset N:30 senttiä puuttunee niin omatukka on yhtä pitkä ku pidennykset.. <3

Sinullahan on oikein hyvä hiustenkasvutahti. Ei kai kellään kolmessa vuodessa siilistä pitkä tukka ole. Pidennykset kannattaa toki unohtaa, klipsejä toki voi vaikka iltamenoissa käyttää :)

Christina86

• Vieras
« Vastaus #157 : 20.01.13 - klo:22:38 »
^^ Minkä valmistajan biotiinia syöt? Itselläni samannimistä, mutta kyseisessä tabletissa 5mg biotiinia.

Tulipas huomattua että alkaa olla minun mittapuulla pitkät hiukset, vaikka ei ole kuin sentin pari yli solisluumitan. Pienestä se on ihmislapsi onnellinen. :D

Poissa fairytonia

• Haiven
  • *
« Vastaus #158 : 21.01.13 - klo:20:14 »
Hei. Rekisteröidyin juuri. Ajattelin kertoa omasta tilaneestani. Hiukset ovat tällä hetkellä BSL pituiset ja n. 55cm pitkät. Tavoitteena olisi WL pituus, eli vielä senttejä tarvitaan. Aloitin kasvattamisen 06/10 ja silloin hiukseni olivat SL pituiset. Hiljalleen siis kasvavat.

Olen tappanut hiuksiani koko kasvatusoperaation ajan kaupan väreillä ja nyt siirryin hennaan. Toivon, että se ei ainakaan huononna hiuksieni kuntoa. Pahimmat latvat tosin leikattiin kuukausi sitten pois, 7 cm lähti pituudesta...

Hoidan hiuksiani arganeöljyllä aina pesun jälkeen, olen ihan koukuttunut siihen.

Tässä kuvaa tämänhetkisestä tilanteesta, kuva ennen hennausta

Hiuksien kasvatusta 06/10 alkaen. Tavoitteena WL. Tilanne 01/13 BSL. Voiko kauniimpaa olla kuin punaiset hiukset?

Ponpon

• Vieras
« Vastaus #159 : 21.01.13 - klo:22:53 »
^ Vautsivau kuinka hienot hiukset  :) Ihana värikin..  :-*

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 22.01.13 - klo:09:48 »
^^ Upea väri ja kiilto!  :)

Itsellä tällä hetkellä hirveät leikkaushimot, mutta sitten muistutan siitä, että  ihan turhaan vielä leikkauttaisin. Keväällä sitten vasta. Eikä latvat ole pahemmin räjähtäneet, siellä täällä kaksihaaraisia ja valkoisia palloja. Aika hyvin olen saanut pidettyä myös latvojen pörröisyyden poissa, kiitos kuuluu varmaankin tehokkaalle kosteutukselle. Ero vuoden takaiseen tilanteeseen on siinä suhteessa melko iso.
« Viimeksi muokattu: 22.01.13 - klo:09:53 kirjoittanut Shirley »
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa fairytonia

• Haiven
  • *
« Vastaus #161 : 22.01.13 - klo:12:33 »
Kiitoksia. Matkaa kasvattamisen kanssa on edessä. tuo väri tuosta vielä kirkastui hennauksen ansiosta.

Leikkaushimot iskee aina tasaisin väliajoin täälläkin, polkkatukka houkuttaisi. Mutta ei, jotenkin mun  identiteettiin kuuluu pitkä (punainen) tukka :)
Hiuksien kasvatusta 06/10 alkaen. Tavoitteena WL. Tilanne 01/13 BSL. Voiko kauniimpaa olla kuin punaiset hiukset?

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 22.01.13 - klo:16:19 »
Mietin taas... Oletteko te muut poikatukkakasvattajat leikanneet välissä takatukkaa? Mä en ihan tiedä pitäiskö. No ei todellakaan vielä tässä vaiheessa, mutta jos se rupee ällöttämään niin varmaankin. En kyllä haluaisi mennä kampaajalle, saattais leikata liikaa ja muutenkin mulla on vähä omantunnontuskia ku vanhemmat maksaa aina mun parturin. :-\ Ehkä äiti suostuis leikkaamaan? ;D

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 22.01.13 - klo:19:06 »
Upeat hiukset fairytonialla! :o

Ah, mikä tunne. Nyt alkaa ihan oikeasti näkyä niitä tuloksia! :)

Tässä oltiin reilu vuosi sitten, eli lokakuussa 2011:

Ihan vielä lokakuussa en tosin alkanut kasvattaa, mutta suunnilleen tuosta mitasta joulukuussa 2011.

Nykytilanne on tämä:

(ei ihan sihti pelannut ja outo on ilmekin, mutta menkööt ;D)

Eli kyllä se kuontalo kasvaa, vaikka niin pirun hitaalta on välillä tuntunutkin! :) Vuosi tästäkin vielä eteenpäin niin mullahan alkaa jo olla oikein kivan mittaiset hiukset!

[Otsatukka kyllä saisi kasvaa hitaammin! Leikkautin sen tasan kuukausi sitten, ja silloin se oli selvästi kulmakarvojen yläpuolella, jotta olisi vähän kasvunvaraa. No ei sitä iloa kauaa kestänyt, pff.]
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 22.01.13 - klo:19:07 »
Piste,  Vähän OT, mutta sun vanhempienhan kuuluu maksaa sun menot koska oot alle 18 vuotta ja varsinkin vielä kun sulla tuskin on omia tuloja, että älä vielä tuon ikäisenä vaivaa päätäsi sellaisilla :) Ja muutenkin, ei kannata tehdä hiustenhoidosta ns. ongelmaa joka vaatii heti jotain ratkaisua, vaan tee vaan niin miten itsestä tuntuu parhaalta :)