Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 537276 kertaa)

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #195 : 07.02.13 - klo:22:21 »
^^ Ellenia, mitä MSM-valmistetta oot käyttänyt? Itselläkin ollut jo pitkään mielessä, että pitäisi ottaa myös tuo MSM käyttöön. Pariin kertaan olen jo ollut tilaamassa, mutta jättänyt sitten kuitenkin. Vähän mietittyttää nuo mahdolliset sivuvaikutukset, onko muilla kokemuksia? Ja sitten se, että ostaako tabletteina vai jauheena.  ???

Kasvuvauhti näyttäs tosin muutenkin vähän reipastuneen, viime kuussa kasvua oli selvästi yli sentin, kun yleensä se on ehkä juuri sen tai vähän allekin. Olen nyt syönyt monipuolisemmin sekä ottanut pii-tabletteja, kaipa nämä muutokset on vaikuttaneet kasvuun  :) Heh, äsken suihkun jälkeen heiluttelin hiuksia ja kylläpä tuntui hyvältä paljaalla selällä ja käsivarsilla.  :D Jännä tunne, kun hiukset ylettää pidemmälle kuin koskaan ennen.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #196 : 08.02.13 - klo:08:46 »
Shirley, MSM:ni oli iHerbista Now Foodsilta. Ihan peruskapselina :)

Mitä tarkoitat sivuvaikutuksilla? Minä käytin tuota kolmisen kuukautta enkä huomannut mitään. Suoraan sanottuna treenin päälle oli parempi olo ja lihakset vähemmät kipeät ja päänsärkyäkin oli huomattavasti vähemmän kuin yleensä, tosin se voi johtua myös muista asioista. Vai meinaatko sitä, että tuon kanssa pitäisi ottaa molybdeenivalmistetta lisäksi? Sitäkin löytyi tuon ajan monivitamiinista :)

Täytyy ehdottomasti tilata lisää tuota, sen verran helppo on yhdistää kasvupyrähdys tuohon :) Jos vaikka nämä piihappokapselit saisivat hiukset pysymään päässä paremmin nyt.

Mitä olette mieltä, kannattaa hiuksia pestä mieluummin useammin kuin harvemmin? Mietin sitä, irrottaako päänahan rasva painollaan hiuksia enemmän kuin mitä normaali pesu tekee? itse pesen kaksi kertaa viikossa hiukset ja vikana päivänä ennen pesua hiukset ovat jo melko rasvaiset mutta jotenkin olen järkeillyt, että rasva on vain hyväksi (antaa kiiltoa ja luonnollista "öljyä", hoitaa) ja liiallinen pesu irrottaa mekaanisesti hiuksia, mutta onko asianlaita kuitenkaan tämä?
« Viimeksi muokattu: 08.02.13 - klo:10:10 kirjoittanut Ellenia »
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 08.02.13 - klo:11:36 »
Mä pesen pituudet pari kertaa viikossa ja otsiksen vähän useammin, helpottanut päänahan kutinaan ja pituudet pysyy puhtaana kyllä todella pitkään. Tosin en käytä muotoilutuotteita. Mulla on sellainen ongelma, että hius imaisee kaiken aina itseensä ja muotoilutuotteet (ja väri samalla) lähtee usein vain hinkuttamalla syväpuhdistavalla -_-.

Vihdoinkin mun hiukset on taas reilu mid back mitta ja kovalla kohinalla mennään kohti vyötärömittaa sillä ainakin viimeeksi piiloon värjätyn juurikasvun perusteella hiukset kasvaa sen reilu 2 cm kuussa, kesällä pitäisi olla jo tavoitteessa, mutta täytyy sanoa, että olen jo nyt tosi tyytyväinen pituuteen etenkin kun sain Tigin totally bakedista avun lättänyyteen ja ohuisiin latvoihin. Ikuisuuskasvattajana tosin en tyydy tähänkään, mutta on kiva katsoa peiliin ja todeta, hyvältä näyttää!

Uskomatonta, mutta harkitsen vahvasti tässä pituudessa pysymistä. Jotenkin hiusten pituus sopii juuri nyt pituuteeni (156cm).

Mie en oo uskaltanut mitään kapseleita koitella, mielenkiintoista olisi mutten usko, että kasvutahti voi tästä enää kiihtyä. Mun ruokavalio on tosi kämänen allergioiden takia, joten onnellinen olen että silti kasvaa :D.
« Viimeksi muokattu: 08.02.13 - klo:12:05 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #198 : 08.02.13 - klo:12:43 »
Juu, itse luotan eniten siihen, että ravinto, uni ja säännöllinen rytmi ovat ne hiushyvinvoinnin avaintekijät. Haluan kuitenkin hyödyntää aivan kaiken mahdollisen, vaikka syön todella hyvin ja jopa funktionaalisesti hyvinvointia ajatellen, nukun ja hoidan hiuksiani, niin kyllä mieluusti otan kaikki mahdolliset lisäbuustit hommaan mukaan :) Jospa näin ohutlettiselle suotaisiin vähän lisäpysyvyyttä hiuksien suhteen ja tuuhentumistakin voisi olla sen myötä näköpiirissä. En ole myöskään käyttänyt muotoilutuotteita nyt viime kevään jälkeen, tosin juuri menin hankkimaan Lushin kuivashampoon (lasketaanko se muotoilutuotteeksi?) ja Kevin Murphyn Hair.Resort-suihkeen. Niitäkään en aio käyttää kuin ehkä kerran viikossa. Hitsit, kun pitääkin olla niin helposti latistuva lirpake. Tupeeraustakin vältän, vaikka se onkin paras keino saada volyymia :/
Mid back/1b/F/ii

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 09.02.13 - klo:11:17 »
Ellenia, tarkoitin niillä sivuvaikutuksilla sitä, että luin, että joillakin MSM saattaa aluksi aiheuttaa pahoinvointia, päänsärkyä yms. Liittyy siihen MSM:n elimistöä puhdistavaan ominaisuuteen. Ainakin noiden jauheiden käyttäjät ovat valitelleet, että alussa on ollut sivuvaikutuksia, vaikka ei tietenkään kaikilla. Riippuu varmaan siitä, kuinka paljon kuona-aineita elimistöön on kertynyt ja millaisen määrän MSM:ää ottaa kerralla. Itse kyllä mieluummin ottaisinkin kapselin muodossa ja ehkäpä minäkin tilaan niitä iHerbistä. Samalla voisi tilata molybdeeniakin, niin olisi sekin asia kunnossa.

Minäkin olen kyllä sitä mieltä, että ennen kaikkea on tärkeää, että syö terveellisesti ja monipuolisesti sekä harrastaa liikuntaa ja nukkuu tarpeeksi eikä stressaa turhia. Harmi vaan, että aina tämä ei oikein onnistu. Lisäravinteet on sitten sellaista ekstraa, joita ihan mielenkiinnosta kokeilen, vaikka tosin vähän aina arveluttaa, että onko tämä nyt tarpeellista. Mutta mullakin tuo hiuslaatu on luonnostaan niin ohut, että pienikin tuuhentuminen olisi paikallaan.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #200 : 09.02.13 - klo:13:49 »
Laitetaas tännekin kuvaa hiusten pituudesta, kuva otettu joskus kuukausi sitten. Hidasta, hidasta.

Ja tässä vertailukuvaa viime vuoden helmikuulta tämän vuoden tammikuulle. Hiuksia leikattu kerran kesäkuussa.

Shirley, ahaa, en tuollaisista tiennytkään :) Minulla sivuvaikutukset olivat vain positiivisia jos jotain :) Ja nyt on uusi purtilo jo tulossa postissa, ihanaa!
« Viimeksi muokattu: 11.02.13 - klo:12:55 kirjoittanut Ellenia »
Mid back/1b/F/ii

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #201 : 09.02.13 - klo:16:10 »
^ Onpa komia tukka  <3

Itsellä msm aiheutti pariinkiin eri kertaan kokeiltuna unettomuutta, joten se piti jättää pois, vaikka selkeä teho silläkin kasvuun oli...nyt menee tuo hubnerin silicea kapseleita, ja toimiivat nämäkin,mm.  kynnet kasvaa hurjaa vauhtia  ;)

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #202 : 09.02.13 - klo:18:22 »
Iiiks!!! Ihanaa huomata et tämä otsatukka kasvaa sittenkin hitaasti mutta varmasti  :l nyt ulottuvat jo yli alahuulien kuivanakin! Ihanaaa!

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 09.02.13 - klo:18:32 »
Itsellä msm aiheutti pariinkiin eri kertaan kokeiltuna unettomuutta

Niin mullakin, kun otin sen illalla töiden jälkeen. Siirryin ottamaan sen aamulla niin nukun taas paremmin.

Ponpon

• Vieras
« Vastaus #204 : 10.02.13 - klo:18:18 »
Kasvatus alkaa olemaan hieman epätoivoista  :( Juurikasvua on tullut kolmessa kuukaudessa 2,3 senttiä ja vahingossa tapahtuneen 10cm napsaisun jälkeen hiukset tuntuvat paljon ohuemmilta kuin pidempinä... Otsis on kyllä kasvanut sentään nopeammin kuin muut hiukset, ulottuu nenänpään yli. Siitä on ehkä sellanen 4-5kk kun se leikattiin kulmakarvoihin  :)

unelmoin nyt siitä että voisin leikata hiukset parin sentin pituiseksi  :D Voisi kasvattaa oman terveen hiuksen ilman hiusten kunnon tuskailua tai juurikasvun stalkkailemista  :)

Redsea

• Vieras
« Vastaus #205 : 10.02.13 - klo:21:05 »
Tuskaisessa välivaiheesa menossa  :P Hiukset hipoo jo solisluita ja saa kyllä kiinni, mutta silti tämä vaihe ärsyttää ja on yleensä se kohta jolloin olen tehnyt aikaisemmissa kasvatus projekteissa jotain radikaalia... Nyt yritän vain kestää. Miksi kaikilla muilla naisilla tuntuu olevan jo bcl?? Tai edes reippaasti solisluun yli? On nää mun hiukset oikeasti nätit, mutta haluan pidemmät  :D

Sori valitus  :O

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 11.02.13 - klo:16:01 »
Mikähän siinä on, että muiden hiukset näyttävät aina pidemmiltä kuin omat. Ihastelin tänään bussissa erään naisen vaaleita hiuksia, jotka näyttivät silmiini ihanan pitkiltä, kunnes havahduin. Arvioin tukan suunnilleen BSL-mittaiseksi ja kävin kelaamaan päässäni, että hetkinen, siinä tapauksessa mulla pitäisi olla yhtä pitkät. Näyttääkö ne muiden mielestä noin pitkiltä? Omiin silmiin mitta ei riitä sitten millään...  :O
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 12.02.13 - klo:23:10 »
Olen ollut tosi maltillinen, enkä ole mitannut hiuksia yli kuukauteen, mutta nyt oli ihan pakko antaa siipalle mittanauha käteen. Huijausmitalle pisimmät latvat yltävät jo 85 senttiin, mikä on 3 senttiä enemmän kuin 1,5 kk sitten. Ei tunnu että ois kasvanut noin paljon, itse kun katsoo peilistä niin näyttää ihan samalle pituudelle kun viime kesänä! Hankala uskoa, että pituutta olisi tullut ainakin sen 15 senttiä viime leukkuusta.

Pitäis lukea tuo biotiini-ketju läpi ja ostaa itselle tarvittavat ravintolisät. Haluun hiukset 90+ senttiin kesäksi  ;D

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #208 : 13.02.13 - klo:00:14 »
^Että ihan meinaat riittävän jos kesään mennessä kasvaisivat sen verran  ;D :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 13.02.13 - klo:05:33 »
Se on psyykkistä :( Latvoja pitäisi tasoittaa ainakin 5 senttiä, mutta en vaan raaski! Olen antanut itselleni luvan pätkästä hiuksia sen 5 senttiä, kun pituus yltää 90 senttiin :D