Kiitos paljon kaikille, ette varmaan usko miten paljon olen tätä tukkaa kironnut joskus!

Varsinkin vuonna 2011 kun päätin aloittaa tämän pitkän prosessin!
aivan älyttömän hienot hiukset! Onnea! Siis lopetit vaan suoristamisen? Aloik tekemää enemmä hoitojuttujakin?
En tie mitä ite teen tälle tukalle kun en käytä MITÄÄN kuumalaitteita siihen ja silti tahtoo latvat lahota jo parin kuukauden jälkeen ja sitten täytyy mennä leikkaamaan..
Suoristamisen lopetin juu kokonaan, n. 3 kertaa olen koko tukan suoristanut kuluneen 14kk aikana, joihinkin ns. "erityistilaisuuksiin" ja kun olen halunnut nähdä ns. todellisen kasvun

Alussa aloin käyttää myös bonacuren latvasuojaa, ja olen alkanut käyttää myös hiuksiin jätettäviä hoitoaineita. Niiden ainakin luulis tehoavan jos mitkään aineet on tehotakseen, kun oikeasti jäävät hiukseen eikä huuhdella suihkussa pois. Mutta uskon suurimman salaisuuden olevan siinä etten enää suorista. Kyllä mä silloinkin ostelin kaikenmaailman kalliita suojamömmöjä ja silkkitippoja mutta eivät riittäneet suojaamaan tukkaa katkeilulta.. jätettäviä hoitiksia kyllä suosittelen!
Butteri, kyllä ne kasvaa. Itselläni samanlaiset kiharat ja nyt ovat vyötärömitassa (katkaisin lantiomitasta viime heinäkuussa) . Ja joskus aikoinaan olivat todella pitkät, puoleenväliin reittäkin jossain vaiheessa. Onnea luonnonkiharien hoitoon, haasteellista hommaa se ainakin on.
Voi miten kiva kuulla! Olisko sulla antaa jotain hyviä tuotevinkkejä, jos kiharasi "kiharuusastekin" on samaa tyyliä kuin meikäläisellä?

Mua ärsyttää eniten se kun tukkaan tuntuu jäävän sellaisia pörröisiä kohtia korkkiruuvien sekaan. Haluaisin sellaiset selkeämmät kiharat ja vähemmän pörröisyyttä, ettei tukasta tule "kolmion" muotoinen tai miten sen selittäisi..

saisivat mennä jotenkin enemmän päätä pitkin.
Mullakin oli joskus nuorena tyttönä nää hiukset jossain midbackin-lantion vaiheilla, mutta sitten keksin suoristusraudan ja vaalennukset.. sen jälkeen ei ole niin pitkää tukkaa mulla nähty

Suoristuuko sulla kihara kun pituutta on enemmän? Mä toivoisin edes pientä loiventumista tässä pituuden hiljalleen lisääntyessä...