Oh dog. Värjäsin toissapäivänä hiukset melkein 3kk tauon jälkeen ja nyt halajan jo oman värin kasvatuksen pariin :/ Mutta kun se on niin hidasta puuhaa eikä mun kärsivällisyys meinaa kestää. Jos sitä nyt kuitenkin liittyisin tänne, koska tavoitteena on tällä hetkellä pitkät hiukset, oli ne miten väriset tahansa.
Aion siirtyä hiusten pesuun vain 2x viikossa, sillä viime kevään vetelin aika lailla noin ja huomasin merkittävän muutoksen hiusten kunnossa (totta kai kun suoristelut yms. lämpöjutut väheni

). Lisäksi voisin ottaa 2x kuukaudessa öljyhoidon, vaikken nyt ole sen huomannut kuin vain lähmäävän reuhkaani mutta eiköhän sillä jotain pidempiaikaisia plussia ole. Olen myös viimeiset 2kk käyttänyt aika ahkerasti fööniä (aamusuihkut

), voisin siirtyä käyttämään sitä vain kerran viikossa. Hiusnaamio vähintään joka toisella pesulla. Hoitosuihkeita ja hiuksiin jätettävää (jälkimmäinen tuntuu tosin vain karheuttavan mutta jos nyt tarkkailisin sen pidempiaikaisia vaikutuksia).
Öä joo. Eiköhän näillä mennä. Mun tukka kasvaa vaan tuskastuttavan hitaasti pimeinä vuodenaikoina. Värjäsin hiukset 23.12.12 ja 21.3.13 ja juurikasvua oli tuurilla ehkä 2cm. Eli kasvavat alle sentin kuukaudessa. Boo!