Tyttären kanssa kasvatetaan. Tänään mittasin jo tytön (8v) tukan, 51 cm jakauksesta latvaan. Oma vielä mittaamatta kun kiinni ja huiviturbaani päässä.
Meillä molemmilla lasimainen, todella kiiltävä ja sileä tukka, ohuita hiuksia mutta paljon. Mulla lähti lääkkeestä tulleen kilpirauhasen vajaatoiminnan takia puolet hiuksista viime keväänä ja kesällä ja leikkasin leuan tasalle kun meni niiiin hermo. Koti oli täynnä hiuksia, viemärit tukossa, koiran lelut hiuksissa..

Priorinia söin kuukausia, se on mulla auttanu aina, imetysten jälkeen jne pitkään syötynä.
Tytöllä punaiseks sävytetty tukka ja mulla mustaks. Ite oon tosi tumma, mustat kulmat ja ripset, tyttö taas hitusen punapigmenttinen, ruskeahiuksinen.
Seuraava tuote kiinnostaa: Joico K-PAK Liquid Reconstructor 300 ml. Mahtaneeko olla oikea tuote meille? Saakohan tuota jostain muualta kun nettikaupoista?
Nyt ollaan oikein tosissaan innostuttu tästä kasvatuksesta ja löysin tänne palstalle viime viikolla. Aivan huippupalsta! On jo ostettu avokadoöljyä ja tehty hoidot ja tytölle latvahoitoo.
Nyt pitää mennä, jatkan paremmalla ajalla. =)