Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 536362 kertaa)

höpönasu

• Vieras
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #405 : 07.09.13 - klo:21:40 »
^ Kiva kasvu, Shirley! Tasasesti kun leikkaa kerrostuksia pois niin hyvä tulee. (:

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 09.09.13 - klo:17:18 »
^Kiitos! :) Joo, pitäisi nyt leikata vaikka taas se pari senttiä pois, niin saisi eroa vähän kavennettua.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #407 : 09.09.13 - klo:20:12 »
Shirley, sulla on todella kauniit hiukset, tosi kaunis värikin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 11.09.13 - klo:21:20 »
^^ Kiitos Chaos!  :) Väri näyttää noissa kuvissa aika tummalta, niinkuin nyt yleensäkin sisätiloissa ja varjossa. Auringossa sitten näkyy hennan ja Elumeninkin punaisuus ihan kunnolla. Oikeastaan aika kiva, että väri vaihtelee näinkin paljon, voi olla samaan aikaan sekä tumma- että punatukkainen :D
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 12.09.13 - klo:20:14 »
http://victoriaff.blogaaja.fi/hiukset-kasvaa-jopa-5-15cm-kuukaudessa-kotikonstein/

^ Hmm, häh?

http://blogit.kaksplus.fi/mutsison/tukkajuttuja-ja-risteilya/

^ Tuon postauksen innoittamana taas sitten tilasin tuon Oriflamen shampoon ja hoitoaineen. Okei, en usko noiden kasvattavaan vaikutukseen pätkääkään, mutta tilasin silti. :D Olen pessyt hiukseni vasta kahdesti ko. tuotteilla, tuloksia odotellessa... ;)
« Viimeksi muokattu: 12.09.13 - klo:20:17 kirjoittanut Amaryllis »
1a F ii

• Vieras
« Vastaus #410 : 12.09.13 - klo:21:27 »
^ Haa, en uskaltaisi tota sinappijuttua koittaa. Uskon ettei päänahan polttelu edistä muuta kuin hiusten putoilua ja päänahkavaivoja. Mutta sen sijaan pakko tilata tota shampoota ja hoittista! Jos nää vaikka kasvais.
:l

Mikä tossa Oriflamessa on ettei pysty rekisteröityyn?
« Viimeksi muokattu: 12.09.13 - klo:21:43 kirjoittanut höpönasu »

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 13.09.13 - klo:01:17 »
^ Niinpä... :D

Hmm, en kyllä tiedä, itse en edes yrittänyt rekisteröityä (shampoo ja hoitoaine olivat silloin ainakin loppuneet nettikaupasta) vaan otin sivun kautta yhteyttä Oriflamen myyjään. Siellä on jossain semmoinen lomake, joka pitää täyttää ja mulle ainakin tuli jo samana päivänä sähköpostiin viesti paikalliselta Oriflamen myyjältä, että mistä tuotteista olen kiinnostunut. :) Tämä myyjä sitten tilasi tuotteet ja toimitti ne mulle kotiovelle viikon kuluttua yhteydenotosta.
1a F ii

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 13.09.13 - klo:08:23 »
^Minkälainen INCI shampoossa ja hoitoaineessa on? :)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 13.09.13 - klo:09:29 »
^ Incit löytyvät Oriflamen sivuilta. Niiden perusteella nuo tuotteet eivät kyllä kummoisilta vaikuta. Vaikuttavat aineet (mm. kofeiini ja risiiniöljy) ovat incin loppupäässä hajusteidenkin jälkeen. Mutta eihän se mitään, jos tuotteet kuitenkin toimivat.

1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 13.09.13 - klo:12:19 »
Ei muutakun risiiniöljyä päänahkaan..  :) en jotenkaan usko tuohon shampoo-hoitis mainontaan.. ainakaan, jos incikin on varsin tavallinen.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 13.09.13 - klo:17:58 »
^ No en minäkään oikeastaan, mietinkin alusta saakka että onkohan tuolle Mutsis on-blogin Emilialle maksettu tuosta postauksesta. :D Noh, kokeilussa ovat nyt kuitenkin.
1a F ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 14.09.13 - klo:10:18 »
^ No en minäkään oikeastaan, mietinkin alusta saakka että onkohan tuolle Mutsis on-blogin Emilialle maksettu tuosta postauksesta. :D Noh, kokeilussa ovat nyt kuitenkin.

Voi olla, että onkin maksettu :) ilmeisesti shampoota ja hoitista mennyt niin palkon, että varastot ollut tyhjänä. Tuu sitten kertomaan, jos sullakin  hiukset kasvaneet kuukaudessa useita senttejä ;)

scarface

• Vieras
« Vastaus #417 : 19.09.13 - klo:08:36 »
Liityin huhtikuussa kasvattajiin. Lähes avataren kaltaisesta tukkamallista on kasvanut minipolkka ja samalla linjalla jatketaan :)

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 19.09.13 - klo:15:14 »
En oo moneen kuukauteen ottanu kasvukuvia. Ehkä tässä kuussa sitten...

Mutta joo, tukka on nyt polkkapituinen. Viihdyn tässä pituudessa, ja vaikka suunnitelmissa onkin kasvattaa pidemmäksi, saatan joskus leikata taas tähän pituuteen. Helppo on hoitaa - pestä vaan (joo, mun no poo -jutusta ei tullut mitään, ens kesänä sit koitan uudelleen... mutta edelleen käytän ekoaineita, tällä hetkellä Ole hyvä -shampoo käytössä mutta aion ostaa hamppu-turve-shampoopalan kun vaan voin) ja sitten tulee kiva tukka. Sitten - tätä te varmaan kauhistutte :D - tykkään myös pestä hiukset myöhään ja sitten mennä nukkumaan märällä tukalla: hiuksista tulee aamuksi sellaset ilmavat ja ne vähän 'sojottaa', silleen kivasti. Niissä on myös hiukan karheutta, mun mielestä se on kiva juttu. Vähä niinku olis kiharat ilman niitä kiharoita :D
Sit on kivaa esim. maata ja nähdä omat hiukset siinä vierellä, mä meen joskus "tukan viereen makaamaan".

Hehe. 27. päivä otan varmaan sit niitä kuvia.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 19.09.13 - klo:20:15 »
Jee nyt minäkin alan virallisesti kasvattamaan pitkästä aikaa!! :D Viimeksi noin kaksi vuotta sitten olen ikuisuuskasvatellut ennen kuin päätin alkaa kasvattamaan omaa väriä. Nyt voi sitten alkaa kasvattamaan tätä luomutukkaa (ainakin toistaiseksi) toivon mukaan pitkäksi.

Myös lisäravintoainepuoli piti päivittää :D Viikko sitten aloin popsimaan muiden perusvitskujen rinnalle tuttua piimax+c+biotiinia ja tänään aloitin ekan MSM-kuurin ikinä! Lisäksi ostin hamppuproteiinia, en tiedä onko tästä hiuksille mitään iloa, jos on niin mikäpä siinä. Pitkänajan seurannan (oman värin kasvatuksen) mukaan mun hiusten kasvu on ollut keskimäärin 1cm/kk. Jossain vaiheessa kasvu oli keskimäärin jopa 1,2cm/kk, mutta hiuslisäravinteita en ole syönyt varmaan puoleen vuoteen.. tästä päättelen, että ne oikeasti tehoaa :D. Muutaman kuukauden päästä voisi tehdä mittausta, että miten nämä vaikuttaa. Mulla on siis haituvainen värjätty tupsu tuolla kerrostusten seassa ja sen avulla on helppo mitata kasvua ;)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.