Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 537273 kertaa)

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #45 : 19.12.12 - klo:17:24 »
^ Onko Biotin Strong auttanut sulla hiusten kasvuun? Millaisia vaikutuksia olet huomannut?
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 20.12.12 - klo:00:12 »
Biotiini Strongista on hyviä kokemuksia! Hiuksia lähtee selkeästi vähemmän (vaikkei aiemminkaan lähtenyt paljoa). Olen tosiaan käyttänyt tuota vasta syyskuusta asti, eli hirveän pitkäaikaisista vaikutuksista ei ole kokemusta, mutta vaikuttaisi olevan ainakin yhtä hyvää tavaraa kuin Biotiini Forte.

Olen huomannut ihoni olevan paljon, paljon paremmassa kunnossa. Kärsin sekä atooppisesta ihosta (ilmenee päänahassa ja rinnassa/hartioissa) sekä aknesta (kasvoilla). Kummankin oireet ovat huomattavasti lievittyneet.  Liekö sitten sinkin ansiota? Kynnetkin lohkeilevat vähemmän.

Hiusten kasvu on tosiaan viime aikoina tuntunut hitaammalta, mutta en pistäisi sitä biotiinivalmisteen piikkiin. D-vitamiinia saan 10 mikrogrammaa päivässä tabletista + lisäksi rikastetut soijatuotteet. Liekö sitten stressin syytä, jota on tässä viime aikona ollut tavallista enemmän. Tosin tukka tuntuu muuten vahvalta ja hyväkuntoiselta, joten luulen biotiinivalmisteen kenties suojaavan pahemmilta stressin vaikutuksilta.

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #47 : 20.12.12 - klo:11:28 »
mun kampaaja sanoi et hän syö taas kuurina tuota samaa ja huomannu et kaksihaaraisia ei tuu enää. Alotaa yleensä silloin aina kuurin kun huomaa et kakshaarasia on enemmän kun normaalisti.

Mitä tollasella on hintaa?

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #48 : 20.12.12 - klo:13:12 »
^Siinä 8-10 e/ 60 tabletin paketti.  Eli mainio hinta-laatusuhde. :)

Säihke

• Vieras
« Vastaus #49 : 20.12.12 - klo:14:01 »
mun kampaaja sanoi et hän syö taas kuurina tuota samaa ja huomannu et kaksihaaraisia ei tuu enää. Alotaa yleensä silloin aina kuurin kun huomaa et kakshaarasia on enemmän kun normaalisti.

Mitä tollasella on hintaa?

Minä täällä hieman ihmettelen että miten joku suun kautta syötävä tabletti voi muka vaikuttaa hiusten latvaan..? En usko.  :)

Mä aloitin leikkauslakon huhtikuulle asti. Nyt yritän hoitaa latvojani kuin suurinta aarrettani, ettei tulisi niitä paljonpuhuttuja kaksihaaraisia. Tähän väliin voisin huomauttaa että olen syönyt biotiinia jo vaikka kuinka kauan ja kaksihaaraiset ovat kiroukseni.  ;D

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 20.12.12 - klo:14:15 »
Kyllähän suun kautta syötävä tabletti imeytyy elimistöön, jota kautta vaikuttaa myös hiuspohjaan/hiukseen sekä muihin arvoihin jotka taas vaikuttavat hiukseen(kin). Syödäänhän vitamiinitkin suun kautta ja ne vaikuttaa kehoon. Luulisin, että elimistöön suoraan otettavat aineet vaikuttaa myös nimenomaan uuteen hiukseen ja hiukseen "syvemmällä" koska shamppoot hoitoaineet yms läträtään hiukseen, eikä ne välttämättä aina penetroidu? Toki vaikutukset näihin on erilaiset, riippuen ihmisen elimistön toiminnasta muutenkin.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 20.12.12 - klo:14:45 »
Kyllä mäkin vähän ihmettelen tuota kampaajan kommenttia. Tietysti biotiini vahvistaa uutta kasvavaa hiusta, mutta hiusten pituudesta riippuen siinä menee kuitenkin useampi vuosi, ennen kuin se kuurin aikana kasvanut hius on siellä latvassa asti. Eli tuo biotiinikuurin aikana vähenevät kaksihaaraiset on kyllä ihan puppua. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 20.12.12 - klo:15:01 »
Ei kyllä ikinä tulis mieleen syödä kaksihaaraisiin mitään tabuja. Enemmänkin kasvuun/sen tukemiseen, en jotenkin jaksa uskoa, että etenkin pitkän hiuksen kaskihaaraistumiseen auttaa, mutta miksei sitten lyhyen hiuksen kaksihaaraistumiseen. En vaan usko, että mun 60cm pitkä hius enää tolla pelastuisi latvoista :D. Tosin taidan kokeilla ihan hiuspohjan/atopian kannalta.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #53 : 20.12.12 - klo:15:51 »
Minäkin uskon, että vaikuttaa hiusten kuntoon vähän "vuosirengasmaisesti", eli pidentää leikkausväliä tulevaisuudessa.  Ja jos stressi näkyy tukassa, tämä auttaa.

^Mutta päänahalle tekee ihmeitä hyvin nopeasti! Itselläni ovat kaikki punoitukset ja kutinat/kirvelyt kadonneet päänahasta. Kasvoissa ovat ihohuokoset pienentyneet, ja finnejä tulee huomattavasti vähemmän kuin aiemmin. Ja ne mitä tulevat ovat ihan pieniä näppyjä.

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #54 : 20.12.12 - klo:16:23 »
taisin ilmaista asian hieman väärin..

siis mikäänhän ei auta kaksihaaraisiin, se on fakta. Ei mikään hoitoaine joka sanoo korjaavansa kaksihaaraiset, se vaan siloittaa sen silikonilla ja muilla yhteen jotta se näyttäisi taas terveeltä. Totuus on että kaksihaaraisesta pääsee eroon VAIN leikkaamalla. Siihen ei mikään suunkaan kautta otettava lääke auta.

Tarkoitinkin tuon kampaajan kommentilla sitä, että kun hän huomaa kaksihaaraisia tulevan aloittaa hän tän "lääkkeen" kuurin, ja leikkauttaa kaksihaaraiset samalla pois. Sitten kun on tätä kuuria syönyt on todennut ettei kaksihaaraisia tule enää samassa ajassa kuin ennen tuota kuuria, ja vauvahiuksia kasvaa sekä hiukset on paljon vahvemmat.

ymmärsitteks ;) HYVÄ!

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 20.12.12 - klo:18:26 »
^ Mut eiks toi yhä väitä et se kuuri vaikuttaisi siellä latvassa estämässä haaroittumista? ;D No joo, kampaajat on kampaajia...

Mulla on tukka mukavasti kasvanut, varsinkin siis "uudet" hiukset. Fairy tail endsit ei enää ole yhtä fairy taileja, vaan on ihan kunnon tukan näkönen ihan tonne ylälantiolle asti.  :) Nyt pisimmät latvat on muutaman sentin (vajaa 10?) navan alapuolella.
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #56 : 20.12.12 - klo:22:11 »
Ihmettelen sitä, että näin talvella hiukset tuntuvat kasvavan hitaammin. Olemmeko me ihmisetkin sitten kuin kasvit, joiden kasvuaika on keväästä syksyyn?  ???

Kesällä hiuksia sai värjätä neljän viikon välein, ja juurikasvua oli 1,5 senttiä. Nyt riittää värjäys kuuden viikon välein, ja juurikasvua on juuri ja juuri sentti, jos sitäkään. Ja Biotiini Strongia  olen napsinut syyskuusta asti. 

Kyllä, juuri näinhän se on.. Johtunee siitä, että kesällä aurinko valaa D-vitamiinia suoniimme ja kalkki imeytyy paremmin hiusten rakennusaineeksi. Siis kesällä kasvavat hiukset nopeammin kuin talvella.
Ainakin itse olen näin oppinut..
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Jennyh

• Vieras
« Vastaus #57 : 20.12.12 - klo:22:46 »
Rupesin vähän pohtimaan, että onko mun "sit oon tyytyväinen hiuksiini" -pituus aina 10cm enemmän, kuin mitä kulloinkin on :D Aiemmin kuvittelin, että vyötäröpituus on huisin pitkä. Nyt kuitenkin kun se alkaa olla tosi lähellä, alkaa tuntua että lantio onkin se oikeasti pitkä, sitten oon tyytyväinen pituuteen. Toinen hassu juttu on, että kesäsin mun hiukset on aika aaltoilevat ja välillä joukossa on korkkiruuvejakin - silloin haaveilen, että hiukset olis suorat. Nyt talvella on hiukset sitten taas olleet ihan todella suorat, ja kaipaan niitä kiharoita! :D Ei hitto, pakkoko aina haluta jotain muuta!

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 21.12.12 - klo:13:53 »
Ihmettelen sitä, että näin talvella hiukset tuntuvat kasvavan hitaammin. Olemmeko me ihmisetkin sitten kuin kasvit, joiden kasvuaika on keväästä syksyyn?  ???

Kesällä hiuksia sai värjätä neljän viikon välein, ja juurikasvua oli 1,5 senttiä. Nyt riittää värjäys kuuden viikon välein, ja juurikasvua on juuri ja juuri sentti, jos sitäkään. Ja Biotiini Strongia  olen napsinut syyskuusta asti. 

Kyllä, juuri näinhän se on.. Johtunee siitä, että kesällä aurinko valaa D-vitamiinia suoniimme ja kalkki imeytyy paremmin hiusten rakennusaineeksi. Siis kesällä kasvavat hiukset nopeammin kuin talvella.
Ainakin itse olen näin oppinut..

Tästä tuli mieleen että ku hiuksia käsketään suojaamaan hatuilla ja huivilla, niin auttaako se auringon D-vitamiini, vaikka olis pää suojattuna? Meneekö se sen 'läpi'? :D

Poissa Hiisi

• Haiven
  • *
« Vastaus #59 : 21.12.12 - klo:14:35 »
Käsittääkseni iholla tapahtuu D-vitamiinin tuotanto, ei hiuksissa.

Lisää tietoa Auringosta D-vitamiinin lähteenä: http://www.d-vitamiini.fi/tietoa_d-vitamiinista/aurinko_d-vitamiinin_lahteena.php